EasyRider skrev: Folkens!! det er bare 14 dager til sola snur!!! 21/desember!! Digg!! snart det verste over!!!
Jeg har ihverfall trua![]()
Nedtellingen har begynt, nå er det kun 4 dager igjen til solen snur og om snaut 11 uker er vi i mars allerede

EasyRider skrev: Folkens!! det er bare 14 dager til sola snur!!! 21/desember!! Digg!! snart det verste over!!!
21 desember ...Carpa skrev:EasyRider skrev: Folkens!! det er bare 14 dager til sola snur!!! 21/desember!! Digg!! snart det verste over!!!
Nedtellingen har begynt, nå er det kun 4 dager igjen til solen snur og om snaut 11 uker er vi i mars allerede
Kjøp dem på avbetaling, så slepp du unna hvis dommedag kommer den 21.jhn skrev:21 desember ...Carpa skrev:EasyRider skrev: Folkens!! det er bare 14 dager til sola snur!!! 21/desember!! Digg!! snart det verste over!!!
Nedtellingen har begynt, nå er det kun 4 dager igjen til solen snur og om snaut 11 uker er vi i mars allerededet va et eller annet æ måtte huske i forbindelse med den dagen ....
... jo, no huske æ det, verdens undergang.
Men så æ leste æ i går at Mayaene har avlyst.. det blir visst ikke likevel.
Skal æ kjøpe julegaver, eller ikke?
[video]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... CXI#t=244s[/video]jhn skrev:21 desember ...Carpa skrev:EasyRider skrev: Folkens!! det er bare 14 dager til sola snur!!! 21/desember!! Digg!! snart det verste over!!!
Nedtellingen har begynt, nå er det kun 4 dager igjen til solen snur og om snaut 11 uker er vi i mars allerededet va et eller annet æ måtte huske i forbindelse med den dagen ....
Abonerer du på Mayaene sin lokalavis eller? Synes aldri det står noe om dem i de norske avisene nemlig.poulet_cavalier skrev:jhn skrev:21 desember ...Carpa skrev:EasyRider skrev: Folkens!! det er bare 14 dager til sola snur!!! 21/desember!! Digg!! snart det verste over!!!
He he ja, gjør ikke du det? Nei, jeg leste et sted, litt tilfeldig, husker ikke hvor.Carpa skrev:Abonerer du på Mayaene sin lokalavis eller? Synes aldri det står noe om dem i de norske avisene nemlig.poulet_cavalier skrev:jhn skrev:21 desember ...Carpa skrev:EasyRider skrev: Folkens!! det er bare 14 dager til sola snur!!! 21/desember!! Digg!! snart det verste over!!!
For Mayaene blir det vistnok evig mørke fordi kalenderen deres slutter 21.12.2012 men vi andre kan trøste oss med følgende:jhn skrev:He he ja, gjør ikke du det? Nei, jeg leste et sted, litt tilfeldig, husker ikke hvor.Carpa skrev:Abonerer du på Mayaene sin lokalavis eller? Synes aldri det står noe om dem i de norske avisene nemlig.poulet_cavalier skrev:jhn skrev:21 desember ...Carpa skrev:EasyRider skrev: Folkens!! det er bare 14 dager til sola snur!!! 21/desember!! Digg!! snart det verste over!!!
Men de var litt fornærmet, de mente kalenderen deres er feiltolket, og at de blir brukt i en eller kampanje eller i en hensikt de ikke vil være bekjent med.
I Peru skulle visst myndighetene lage en stor fest den 21. i anledning undergangen.
Da er du vel julenissens lille hjelper dajhn skrev:akk ja, den som hadde vært julenisse ... og ikke bare nisse
Slapp av Benny, nisser er ålreite de :-)Rottenikken skrev:Nisse, jaakk høøøøø, veldig bra!
Mulig nissen har noen hjelpere ja. Hvor mange barn er det i verden troCarpa skrev:Da er du vel julenissens lille hjelper dajhn skrev:akk ja, den som hadde vært julenisse ... og ikke bare nisse
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Busa Trond skrev:Mulig nissen har noen hjelpere ja. Hvor mange barn er det i verden troCarpa skrev:Da er du vel julenissens lille hjelper dajhn skrev:akk ja, den som hadde vært julenisse ... og ikke bare nisse
Sent from my Galaxy using Tapatalk, kansje 2milliarder. Hvis jeg ikke har slått feil på kalkulatoren og nissen er hos hvert barn i et sekund, eksl reisetid. Tar det nissen ca 63år og besøke alle, og jul er det en gang i året
Kjapp den mannen gitt.
God jul
Der har vi den danske julenissen ja...... toooo muuuuuchArcticTiger skrev:Det er Lillejulaften idag, det blir spennende om Julenissen kommer til deg i mårra: http://www.kjendis.no/2012/12/20/kjendi ... /24926159/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ser på bokhyllene at du kanskje skulle ha ønsket ett vater til jul?Carpa skrev:Litt før og etterbilder av mitt førjulsprosjekt. Minste frøken ble superfornøyd med fresht rom og ny køyeseng og det er jeg glad for, det var litt mer jobb enn forutsett :-)
Carpas Tap a talk