Gratulerer med tøff sykkelxyvind skrev:Kjøpte denne i dag jeg..![]()

Mente jeg leste at vekten på 208 kg er inkl drivstoff?
Gratulerer med tøff sykkelxyvind skrev:Kjøpte denne i dag jeg..![]()
Under 100k???xyvind skrev: Honda CB650F, nytt design, ny motor. Veldig mye sykkel til under 100K.
99.990,- for å være eksakt. Med innbyttesykkel ble det ikke så værst. Forsikring på 2.500,- i året med 70% bonus og full kasko var heller ikke dårlig. Har ikke fått kjørt så mye enda. Gleder meg til å bli kjent med sykkelen! :-)Haymaker skrev:Under 100k???xyvind skrev: Honda CB650F, nytt design, ny motor. Veldig mye sykkel til under 100K.
Mye sykkel for pengene.
Hva er det du forteller? Koster en CB650F fulleffekt under 100 tørkxyvind skrev:
99.990,- for å være eksakt. Med innbyttesykkel ble det ikke så værst. Forsikring på 2.500,- i året med 70% bonus og full kasko var heller ikke dårlig. Har ikke fått kjørt så mye enda. Gleder meg til å bli kjent med sykkelen! :-)
Yup, så vidt jeg forstod er prisen gått ned med 26 000,- siden i fjor pga. avgiftsletta :-)LordShaft skrev:Hva er det du forteller? Koster en CB650F fulleffekt under 100 tørkxyvind skrev:
99.990,- for å være eksakt. Med innbyttesykkel ble det ikke så værst. Forsikring på 2.500,- i året med 70% bonus og full kasko var heller ikke dårlig. Har ikke fått kjørt så mye enda. Gleder meg til å bli kjent med sykkelen! :-)![]()
Det er faen meg mye sykkel for pengene altså.
Gubbehjelm lissom...Tobben84 skrev:GubbehjelmShoei Neotec matt sort......
Åpningshjelm er og forblir gubbehjelm, men dog ekstremt praktisk. Denne hadde kun 3% sjanse for å åpne seg også ved ekstrem-krasj, så sikkerheten er heller ikke forringet.Olav K skrev:Gubbehjelm lissom...Tobben84 skrev:GubbehjelmShoei Neotec matt sort......
![]()
Kjøpte meg Neotec for 14 dager siden, og er kjempefornøyd.
![]()
Nei jeg har ikke det, kanskje jeg har lyst på et iridiumvisir.. det er jo knalltøft. På Shoei iallefall, ikke så tøft på SchubertTobben84 skrev:Åpningshjelm er og forblir gubbehjelm, men dog ekstremt praktisk. Denne hadde kun 3% sjanse for å åpne seg også ved ekstrem-krasj, så sikkerheten er heller ikke forringet.Olav K skrev:Gubbehjelm lissom...Tobben84 skrev:GubbehjelmShoei Neotec matt sort......
![]()
![]()
Jeg lurer på å fyre på et mørkere visir selv om det er solbrille i den, har du kjøpt til det?
Haha, du får se om du finner en gulldeal, hvis du gjør d så let me knowOlav K skrev:Nei jeg har ikke det, kanskje jeg har lyst på et iridiumvisir.. det er jo knalltøft. På Shoei iallefall, ikke så tøft på SchubertTobben84 skrev:Åpningshjelm er og forblir gubbehjelm, men dog ekstremt praktisk. Denne hadde kun 3% sjanse for å åpne seg også ved ekstrem-krasj, så sikkerheten er heller ikke forringet.Olav K skrev:Gubbehjelm lissom...Tobben84 skrev:GubbehjelmShoei Neotec matt sort......
![]()
![]()
Jeg lurer på å fyre på et mørkere visir selv om det er solbrille i den, har du kjøpt til det?![]()
![]()
Jeg skal kikke på ebay nå... man har slikt å gjøre mens man er på jobb