Bare å glede seg Hounds! Jeg er 15, og fyller 16 om 9 dagerHounds skrev:Jeg som er 14 år har bare lyst å sitte seg på den motarden å kjøre inn i skogen ahaha! Du er så heldig.![]()
![]()
YeyeyeyeYoungRider125 skrev:Bare å glede seg Hounds! Jeg er 15, og fyller 16 om 9 dagerHounds skrev:Jeg som er 14 år har bare lyst å sitte seg på den motarden å kjøre inn i skogen ahaha! Du er så heldig.![]()
![]()
Gleder meg helt sykt! Lappen er rett rundt hjørnet
Får krysse fingra daAJ skrev:Ser virkelig fram til at forholdene blir slik her jeg bor også.
Fortsatt snø å jordene og tett inntil veiene her opp i 450 meters høyde i innlands-Østlandet...![]()
Til med flere cm is i skyggepartiene...
Men nå regner det og med økende temp forsvinner siste rest i løpet av noen timer, renger jeg med.
Og deretter er det sesongstart![]()
![]()
!!
Rain or shine spiller ingen rolle. I morra ettermiddag ligger det an til sesongens første tur
Bare 10 år til så blir det fulleffekt motard på deg også! Men du kan ha det mye moro med 50cc evt 125cc frem til mellomtung blir aktuelt:thumleft Det viktigste er jo ikke antallet hk, men at man kan få kastet den opp på bakhjulet!Hounds skrev:Jeg som er 14 år har bare lyst å sitte seg på den motarden å kjøre inn i skogen ahaha! Du er så heldig.![]()
![]()
Hehe ja! "Bare 10 år til" xD haha. Så lenge den har drag på bakhjulet og går opp på 1 hjul så er det bra:) Kan jo evnt. kjøpe en KTM exc 125 ;DBlaamand skrev:Får krysse fingra daAJ skrev:Ser virkelig fram til at forholdene blir slik her jeg bor også.
Fortsatt snø å jordene og tett inntil veiene her opp i 450 meters høyde i innlands-Østlandet...![]()
Til med flere cm is i skyggepartiene...
Men nå regner det og med økende temp forsvinner siste rest i løpet av noen timer, renger jeg med.
Og deretter er det sesongstart![]()
![]()
!!
Rain or shine spiller ingen rolle. I morra ettermiddag ligger det an til sesongens første turmå jo få lufta KTMen din du også
![]()
Bare 10 år til så blir det fulleffekt motard på deg også! Men du kan ha det mye moro med 50cc evt 125cc frem til mellomtung blir aktuelt:thumleft Det viktigste er jo ikke antallet hk, men at man kan få kastet den opp på bakhjulet!Hounds skrev:Jeg som er 14 år har bare lyst å sitte seg på den motarden å kjøre inn i skogen ahaha! Du er så heldig.![]()
![]()
10 år går raskere enn du tror(beklager klisjé, men det er sant)Hounds skrev: Hehe ja! "Bare 10 år til" xD haha. Så lenge den har drag på bakhjulet og går opp på 1 hjul så er det bra:) Kan jo evnt. kjøpe en KTM exc 125 ;D
Ja.. Hvis jeg ombestemmer meg om å ikke gå på lang turer så blir det no den:)Blaamand skrev:10 år går raskere enn du tror(beklager klisjé, men det er sant)Hounds skrev: Hehe ja! "Bare 10 år til" xD haha. Så lenge den har drag på bakhjulet og går opp på 1 hjul så er det bra:) Kan jo evnt. kjøpe en KTM exc 125 ;D
125 EXC er absolutt å anbefale! Tror jeg hadde gått for en sånn om jeg skulle hatt lettsykkel
Bare å spare så løser det seg. Evt så kan du kjøpe en Duke, de er noe billigere og også egnet for langtur. I tillegg så er ikke service intervallene så hyppig som på EXCenHounds skrev:Blaamand skrev:Hounds skrev: Ja.. Hvis jeg ombestemmer meg om å ikke gå på lang turer så blir det no den:)
Det eneste er at den er veldig dyrFår bare jobbe haha.
Har 8500.- i banken nå og har ikke konformert meg enda. Søstra min fikk vel 27,000.- pluss masse guld og sølv. Men siden jeg er gutt så tror jeg nok at jeg bare vil få penger haha. Håper i allefall at jeg får rundt like mye som hun etter at det har vært noelunne uroligheter i slekten min
Ja! Spare, spare, spare!Blaamand skrev:Bare å spare så løser det seg. Evt så kan du kjøpe en Duke, de er noe billigere og også egnet for langtur. I tillegg så er ikke service intervallene så hyppig som på EXCenHounds skrev:Blaamand skrev:Hounds skrev: Ja.. Hvis jeg ombestemmer meg om å ikke gå på lang turer så blir det no den:)
Det eneste er at den er veldig dyrFår bare jobbe haha.
Har 8500.- i banken nå og har ikke konformert meg enda. Søstra min fikk vel 27,000.- pluss masse guld og sølv. Men siden jeg er gutt så tror jeg nok at jeg bare vil få penger haha. Håper i allefall at jeg får rundt like mye som hun etter at det har vært noelunne uroligheter i slekten min
Bilder er viktigElruts84 skrev:Så kjekt med en blogg med mye bilder.. Kjekk lesing også. Lykke til videre og nyt 2016 som er i gang for fullt for oss MCister
Elruts
Skal prøve å få haia til meg et nytt kamerahus ogsåElruts84 skrev:Hehe, se det ja. Har samme kamera selv. Funger jo kjempebra. Hvis det et bare coveret som er litt slitt så kan du jo bare bytte det? Så ser det helt nytt ut.![]()
Ja bilder er virkelig noe som drar i gang "få mc på veien" gnisten. Sykkel og solnedgang....Herlig
Kos deg
Elruts
Pes? Av hvem, folk her inne, eller tenker du fra onkel?CB9 skrev:du må ikke legge ut sånne bilder. du får bare pes, garantert.
tenkte mest på grisene.Blaamand skrev:Pes? Av hvem, folk her inne, eller tenker du fra onkel?CB9 skrev:du må ikke legge ut sånne bilder. du får bare pes, garantert.
Huff, har aldri hatt sansen for tafsete onkler så får holde bildedelingen PG13 fremoverCB9 skrev:tenkte mest på grisene.Blaamand skrev:Pes? Av hvem, folk her inne, eller tenker du fra onkel?CB9 skrev:du må ikke legge ut sånne bilder. du får bare pes, garantert.