Hva er det du mener med det?CB9 skrev:rogkas skrev:CB9 skrev:
sure grinebitere har vel aldri tatt livet av noen. nei, vil du se farlig-folk tar du en titt på moderatorer-in-spe.
pur ondskap i sin simpleste form.
Sent fra min C6603 via Tapatalk
Hva er det du mener med det?CB9 skrev:rogkas skrev:CB9 skrev:
sure grinebitere har vel aldri tatt livet av noen. nei, vil du se farlig-folk tar du en titt på moderatorer-in-spe.
pur ondskap i sin simpleste form.
CB9 skrev:kan være smart å finne forum designert for den og den sykkeln.
CB9 skrev:kjenner bare til gammel honda men prøv google. sikkert mange gsxr-forum
Gammel Honda, kjører du CB900?CB9 skrev:kjenner bare til gammel honda men prøv google. sikkert mange gsxr-forum
Gjesp.PetterT skrev:Vet ikke om det er rett tråd, men vil bare nevne at jeg er skuffet over aktiviteten på dette forumet. Trodde at med så mange medlemmer så skulle det vært litt mere driv over det.
Og så senser jeg at det egentlig er et forum for gamle kjente, nye folk bør ihvertfall ikke ha divergerende meninger. Da blir dem raskt satt på plass.
Nå har jeg lest litt på mc-forumet.no, og det ser ut som en overgang dit kan bli aktuellt.
Jeg er også ny på forumet her Petter og kjenner ikke et eneste menneske her,PetterT skrev:Vet ikke om det er rett tråd, men vil bare nevne at jeg er skuffet over aktiviteten på dette forumet. Trodde at med så mange medlemmer så skulle det vært litt mere driv over det.
Og så senser jeg at det egentlig er et forum for gamle kjente, nye folk bør ihvertfall ikke ha divergerende meninger. Da blir dem raskt satt på plass.
Nå har jeg lest litt på mc-forumet.no, og det ser ut som en overgang dit kan bli aktuellt.
Ja, var og leste litt om Hardanger Poker run på Mc-forumet, det så jo riktig trivelig ut. Har lest litt over der også, masse fine blogger. Men likt som trådstarter i denne tråden, så mener også jeg at et mc-forum ikke er tjent med altfor mange blogger. At mye interessant forsvinner der, for oss som ikke bryr oss om å lese disse. Det er ihvertfall mye aktivitet på det forumet, ser jeg.Olav K skrev:Er minst like mye "gamle kjente" på den andre siden.
Det viktigste tror jeg, enten du er her eller der, er å by litt på deg selv og bidra på en positiv måte.
Er kjekt å treffe folk "live" og det kommer etterhvert om du har lyst.
Sist helg var f.eks 12-15 stk fra "den hyggelige siden" samlet på Hardanger PokerRun og hadde en kjempehelg.
Så det er bare å gjøre sitt beste og kose seg :-)
Bjerknez skrev:Jeg holder med GSX750_80.
Gjesp...
Sorry. Det bryr meg svært lite om hva du synes om meg og min fortreffelighet. Du havner bare i boken over folk jeg ikke ønsker videre kontakt med, og den boken er ikke veldig tykk.PetterT skrev:Bjerknez skrev:Jeg holder med GSX750_80.
Gjesp...
Det at du og GSX750 poster som dere gjør nå, bekrefter kanskje det jeg var inne på?
Kunne skrevet mye om din egen fortreffelighet her, men det skal jeg ikke gjøre.
Akkurat det med gamle kjente kjenner jeg igjen fra jeg selv meldte meg inn for vel 5 år siden.PetterT skrev:Vet ikke om det er rett tråd, men vil bare nevne at jeg er skuffet over aktiviteten på dette forumet. Trodde at med så mange medlemmer så skulle det vært litt mere driv over det.
Bjerknez skrev:Det blir litt som å klage på bensinprisene. Man får hjerteinnfarkt hvis literprisen stiger med 50 øre, før man allikevel fyller tanken og kjører videre til Elkjøp og kjøper den siste mobiltelefonen fordi den gamle er "utdatert".
jeg mener at hvis man ikke trives eller liker hvordan diverse forum blir styrt så finn et annet forum eller evt. Start et selv. Liker jeg ikke å handle på Rema så handler jeg ikke på Rema. Jeg går ikke inn på Rema for å lage kvalme av den grunn. Hvorfor skulle jeg det...
Man kan så klart gjerne diskutere driften av et forum hvis man absolutt på død og liv ønsker det, men for meg er det gjeeeesp. Da kommer man lenger med å sende en velrettet og saklig PM til en av forum moderatorene. Jeg er ganske sikker på at bidrag tas i mot med takk kontra og lage en felles tråd som bare er ødleggende. Så sant det ikke er nettopp ødelegge man vil da så klart...
Ok, 2ogethalvttusen visninger er bevis på at tråden engagerer, og jeg kan være litt enig med deg i det du skrev tidligere om atCB9 skrev:over to og et halvt tusen visninger og noen sure bloggere senere står jeg på mitt. det er nok av kategorier å poste i og bloggene deres er bare fancy varianter av diverse og off topic-kategorien
Jompa skrev:Ok, 2ogethalvttusen visninger er bevis på at tråden engagerer, og jeg kan være litt enig med deg i det du skrev tidligere om atCB9 skrev:over to og et halvt tusen visninger og noen sure bloggere senere står jeg på mitt. det er nok av kategorier å poste i og bloggene deres er bare fancy varianter av diverse og off topic-kategorien
enkelte ting som folk kan ha nytte av forsvinner i bloggene.
Jeg har selv postet mye mekking i min egen blogg, noe av det kunne nok vært presentert i egne tråder.
Tror allikevel at "fordelen" med bloggene, utifra ditt synspunkt, må være at du slipper å gå inn i "offtopic" for å sjekke nye innlegg
der det står om folk som meg som har tatt en liten ettermiddagstur til Statoil, har ei bikkje med løpetid, maler verandaen
og tusen andre ting som vi bloggerne skriver om.
Bloggene er forresten ikke helt " off topic " , mc-interressen ligger hele tida i bunnen, og det aller meste handler om mc og mc-kjøring.
som det skal på et mc-forum.