Politi/maktmisbruk - denslags
-
- Motorsykkelen din: Yamaha XT600Z Tenere 1988
Re: Politi/maktmisbruk - denslags
Ærlig talt, er det galt av politiet å oppfordre til at noen sier ifra om at en mann banker kjerringa si såpass at hu er redd for å si det til noen, i frykt for konsekvensene?
Jeg føler meg rimelig sikker på at du ikke har bare rent mel i posen, da jeg har til gode å møte noen som argumenterer som deg som ikke er involvert i en eller annen form for kriminalitet. Dra deg inn på freakforum sin undergrunn kategori til dine likesinnede og la oss her på mcsiden være. Jeg vil ikke assosieres med tullinger som deg. Selg gjerne sykkelen også, slike som deg gir oss fornuftige og oppegående mc-folk et dårlig rykte.
Jeg føler meg rimelig sikker på at du ikke har bare rent mel i posen, da jeg har til gode å møte noen som argumenterer som deg som ikke er involvert i en eller annen form for kriminalitet. Dra deg inn på freakforum sin undergrunn kategori til dine likesinnede og la oss her på mcsiden være. Jeg vil ikke assosieres med tullinger som deg. Selg gjerne sykkelen også, slike som deg gir oss fornuftige og oppegående mc-folk et dårlig rykte.
jeg mener det er ille å sende sivile inn for å rekognosere men det er meg da.
takk for freakforum-tipset, det skal jeg sjekke ut.
takk for freakforum-tipset, det skal jeg sjekke ut.
-
- Motorsykkelen din: Kawasaki GPZ600R. Solgt nå, Gixxer next
Er vel ingen av oss som ikke har litt grums i melet?adivass skrev:Jeg føler meg rimelig sikker på at du ikke har bare rent mel i posen, da jeg har til gode å møte noen som argumenterer som deg som ikke er involvert i en eller annen form for kriminalitet. Dra deg inn på freakforum sin undergrunn kategori til dine likesinnede og la oss her på mcsiden være. Jeg vil ikke assosieres med tullinger som deg. Selg gjerne sykkelen også, slike som deg gir oss fornuftige og oppegående mc-folk et dårlig rykte.
Å være redd for å bli assosiert med noen pga. at de tilfeldigvis kjører motorsykkel, er noe av det dummeste jeg hører.
Det er heller ikke fint av deg å kalle noen for tulling, bare for han setter fingeren på noe som "plager" han. Er sikkert litt tulling, jeg også, for jeg syns han har et par poeng.
Her bør tyttebærpolitiet/ moderator kjenne sin besøkelsestid

Mr."Talk a'lot but say not much" skriver bok om meg. 

det er ikke kriminelt å argumentere og argumentene mine holder fortsatt vann. Forøvrig kan du spare deg for beskyldninger og antydninger om dårlig moral. Det er du som sier du kjenner kriminelle, det er du som vet hvordan de argumenterer og det er du som er en tulling. Alle rådene du prøvde å dytte på meg kan du ta til deg sjøl. selg sykkeln og reis til kvinneforumet der du finner likesinnede hatere for du er jaggu litt av en råtten gris.adivass skrev:Ærlig talt, er det galt av politiet å oppfordre til at noen sier ifra om at en mann banker kjerringa si såpass at hu er redd for å si det til noen, i frykt for konsekvensene?
Lørdag morgen.
Kaffen er klar.
God stemning.
Og nå litt MC prat på forumet...
Eller ikke?
Her har én mann nok en gang klart å dra med seg flere av oss på drittslenging og det er jeg ikke særlig stolt av.
På tide å lukke slusene og bruke MC forumet til annet enn hating kanskje?
Mitt mål er nå å heretter overse dritt og selv bare bidra positivt.
"Veien til Helvete er jo brolagt med gode intensjoner" blir det sagt, så vi får se hvor lenge det forsettet holder :)
God helg!
Kaffen er klar.
God stemning.
Eller ikke?
Her har én mann nok en gang klart å dra med seg flere av oss på drittslenging og det er jeg ikke særlig stolt av.
"Veien til Helvete er jo brolagt med gode intensjoner" blir det sagt, så vi får se hvor lenge det forsettet holder :)
God helg!
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Re: RE: Re: Politi/maktmisbruk - denslags
Godt sagt vim!vim skrev:Lørdag morgen.
Kaffen er klar.
God stemning.
Eller ikke?
God helg!
Vi overvåker tråden og er ikke begeistret over utviklingen her. Minner om at det går an å diskutere sak uten å bruke nedsettende karakteristikker om motdebatanter. Prøv på det.
Sent fra min C6603 via Tapatalk
Det er helt frivillig å både lese og delta i diskusjoner.
Hvis enkelte ikke liker andres meninger, så gi faen i å les de. Ganske enkelt.
Du har selvsagt rett i dette, men det er synd at det finnes sånne som CB9. Det er noen sånne på nesten hvert eneste nettforum som er der tilsynelatende kun for å provosere, spre møkk, lage sur stemning og bare bidra med negativitet. Ofte også langt utenfor en tråd sitt tema, selv om det ikke er tilfelle i denne (håpløse) tråden.simpson skrev:Det er helt frivillig å både lese og delta i diskusjoner.
Godt å se at moderatorene har et ekstra øye på denne tråden og stopper den når det blir helt tullete.
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
CB9 skrev:kylling

Jeg føler at tråden nå er ferdig diskutert fra begge sider!
Vi avslutter her! Tråden er foreløpig ikke låst, men fortsettelse av tråden med usaklig skittkasting blir ikke akseptert!
Melding oppfattet?

- The Cowboy
- Motorsykkelen din: H-D 883R - 2002
Man må vel nesten lese før man kan si om man er enig eller ikke i det som blir sagt..simpson skrev:Det er helt frivillig å både lese og delta i diskusjoner.
Men man er jo ikke nødt til å skrive ett svar da :)
Og skal man først skrive ett svar, så skriv det først, les over, slett og begynn igjen..
Har selv gjort det mange ganger, da man i første utkast får sagt akkurat det man vil, og i andre utkast, får man moderert seg litt, slik at man kan diskutere saken og ikke all ordbruk..

|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|
Klart du må først lese, men som du sier du MÅ ikke svare.
Hvis du blir provosert etter ett innlegg, la vær å les videre istedenfor å svare like usakelig med nye innlegg og så være en part av diskusjonen.
Dessuten ser du fort hvor diskusjonen går og hvem som sier svada.
Men det er mange som går rett på limpinnen når det kommer til slengkommentarer som egentlig kanskje er ment som ved på bålet.
Hvis du blir provosert etter ett innlegg, la vær å les videre istedenfor å svare like usakelig med nye innlegg og så være en part av diskusjonen.
Dessuten ser du fort hvor diskusjonen går og hvem som sier svada.
Men det er mange som går rett på limpinnen når det kommer til slengkommentarer som egentlig kanskje er ment som ved på bålet.
- The Cowboy
- Motorsykkelen din: H-D 883R - 2002
Helt enig..simpson skrev:Hvis du blir provosert etter ett innlegg, la vær å les videre istedenfor å svare like usakelig med nye innlegg og så være en part av diskusjonen.
Kan bare svare for meg her, men i en internett diskusjon så blir jeg aldri så provosert at jeg bare MÅ svare.. hehe!
Strengt tatt blir jeg ikke provosert i det hele tatt.. Men igjen, det er meg da.. hehe!
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|