Service MC Oslo

... om verktøy, service, problemløsninger, reparasjoner og modifiseringer
Svar
cannon
Innlegg: 2264
Registrert: 13 feb 2011, 15:43
Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006

Re: Service MC Oslo

Legg inn av cannon »

Jompa skrev:Jeg satt med fingeren på sletteknappen da jeg leste det siste innlegget fra Alex-68, men lot innlegget passere.
Av to grunner,
- måten det var skrevet på forteller vel så mye om hva slags type Alex-68 er som den ansatte hos MC Oslo han beskrev.
- Bjerknez svar på innlegget ville blitt meningsløst om nevnte innlegg hadde blitt slettet.

Om det kommer flere lignende innlegg med direkte personangrep på folk utenfor forumet, som det er lett å identifisere, vil de bli slettet.
Flere innlegg i samme retning, uansett hvilken bruker de måtte komme fra, fører til at tråden vil bli stengt.

Ellers er det selvsagt lov å skrive om firma man er misfornøyd med så lenge kritikken holdes på et saklig nivå.

Nå har ikke jeg noen erfaring med Mc Oslo, bortsett fra etpar handler i nettbutikken deres,
men synes det virker merkelig at et firma som iflg egen hjemmeside er største forhandler og største mc-verksted i Oslo,
bare yter dårlig service.
Man blir ganske enkelt ikke størst av å yte dårlig service......
Way to go :prf

Brukeravatar
Alex-68
Innlegg: 131
Registrert: 30 apr 2016, 14:37
Motorsykkelen din: Gixxer R

Re: Service MC Oslo

Legg inn av Alex-68 »

Hadde det vært personangrep, så hadde jeg sagt navnet til gjøken på Mc-Oslo... Men Både Canon og Bjørka går direkte på meg som person... Men, har tidligere erfart spes med bjørka, og han liker jeg spes lite godt... Og hadde ikke forventet noe annet en dritt fra han, og plutselig blander Canon seg inn.. Vel, ps.. Var ikke mye rødstrømper etc på Baronen.. Men, dere var vel ikke gamle nok.. :lol Og når dere to ikke tåler mer, så burde dere hverfall ikke handle hos Mc-Oslo! :lol
Mc Oslo Suger!

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24620
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Service MC Oslo

Legg inn av Bjerknez »

noen ganger så trives jeg med at andre graver sin egen grav... nuff said :thumleft

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 7056
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Bosted: Molde
Kontakt:

Re: Service MC Oslo

Legg inn av kjellv »

Jeg sitter med en følelse av at temaet MC Oslo er i nærheten av ferdig debattert, og at enkelte kommentarer nå befinner seg på grensen av hva vi som moderatorer skal godta før vi tar affære.
La meg presisere :bl3
Det er greit at et firma kan få negativ omtale her inne dersom dette er fortjent, men begrunn opplevelsen og omtalen i seriøse ordelag. Useriøs skittkasting mot firmaet og deres ansatte vil vi ikke ha, heller ikke skittkasting og trakassering av meddebattanter.
Vi ønsker at dere debattanter modererer deres uttalelser selv, og unngår å stille dere i en situasjon der vi som moderatorer må gjøre grep. Frisk debatt kan gjøre godt i forumet, men behold en viss grad av folkeskikk og seriøsitet i en seriøs diskusjonstråd :[-X

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5032
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: Service MC Oslo

Legg inn av FredrikE24 »

For å oppsummere mine synspunkter:

Verkstedet tenderer til å slurve litt. Har måttet gjøre opp igjen arbeid, grunnen til at sykkelen sto der var kun for å få stempel i boka. Var også feil olje på kardang. Det er et merkeverksted og man bør kunne stole på at det brukes riktige produkter og at jobben gjøres skikkelig hele veien og så mot slutten(bla. var girsjalteren helt løs). På min egen sykkel føler jeg flere vedlikeholdspunkter er blitt hoppet over litt for ofte, og skruer på helt feil sted. Jeg setter ikke sykkelen min der, enkelt og greit.

Deleprisene er konkurransedyktige mot de andre aktørene, ofte ligger de på samme pris, men noen ganger er de billigere.

Service på delelager er egentlig der skoen trykker mest for min del. Jeg vet alltid hva jeg skal ha, har gjort min del av research på forhånd. Fremdeles får jeg feil. Videre kan butikken være helt tom og jeg står der og venter og venter. Alle virker opptatt med sitt. Det er ikke holdbart. Ellers merker jeg meg at de som får hjelp og ikke aner stort om hva de skal ha, eller har problemer med noe utstyr får god hjelp, de tar seg tid.

Brukeravatar
FastFreddie
Innlegg: 1
Registrert: 08 des 2013, 16:43
Motorsykkelen din: Honda cb 900 custom '81

Re: Service MC Oslo

Legg inn av FastFreddie »

Servicen på MC oslo avhenger fælt på hvem du treffer på der.Treffer du på den rette så er det fantastisk service,men ved feil medarbeider så pleier jeg som gjernest å gå.Så ille kan det være der.

ZZR-Erling

Re: Service MC Oslo

Legg inn av ZZR-Erling »

Jeg har alltid vært i tvil vedrørende kvaliteten på et hvilket som helst verksted... både bil og MC.
Noen ganger har tvilen vært begrunnet, mens andre ganger har jeg opplevd å bli positivt overrasket.
Men, når jeg leser at et verksted setter skruene feil, at deler ikke er montert og feil olje er fyllt på, da er dems tabbekvote overskredet for flere år!
Det finns alternativer, og jeg er mer glad i min MC enn at jeg tolerere at den skulle bli behandlet slik!
Finnes det ikke stolthet i faget! Er det liksom ikke så nøye, eller hva i huleste er det de egentlig driver med?
Man kan bare ikke levere tilbake en mc slik....skal man regne med å bli tatt seriøst!

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 7056
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Bosted: Molde
Kontakt:

Re: Service MC Oslo

Legg inn av kjellv »

ZZR-Erling skrev: Finnes det ikke stolthet i faget! Er det liksom ikke så nøye, eller hva i huleste er det de egentlig driver med?
Dette er halvveis :offtopic , men jeg vil gjerne spinne litt videre på dette. Det har ikke direkte noe med MC Oslo å gjøre, men mer generelt. Blir det noe diskusjon om dette så flytter vi det heller over i en egen tråd.
De fleste verksteder her i landet har et økende problem med å skaffe gode og faglærte dyktige mekanikere. Ikke bare MC verksteder, men bilverksteder, landbruksverksteder, tungbilverksteder osv. Slik har det vært noen år, og problemet øker. I lang tid har det gjerne vært slik at oljeindustrien har overtatt mye av arbeidskraften, og gjerne de beste har reist først. Fullt forståelig, lokket av bedre lønninger og andre goder. Samtidig oppleves det også at rekrutteringen fra yrkesskolene også er dårligere. Det oppleves at kunnskapsnivået blant lærlingekandidatene er synkende, arbeidsmoral blant disse er ofte også lav eller relativt fraværende. Noen få elever i hvert kull blir gjerne headhuntet av store og veletablerte verksteder, mens resten kommer krypende til de andre og ber om praksisplass. Mange av disse siste faller gjerne fra før de kommer så langt at de er klar for lærlingeavtale. Dropper ut av skolen fordi de har funnet ut at dette ikke var noe for dem, eller bytter linje og fortsetter på skole.
De senere år har vi hatt en viss arbeidsinnvandring av dyktige utenlandske mekanikere. Svenske, Tyske, Polske, Litauere mv. Mange av disse er meget dyktige i sitt fag, har veldig høy arbeidsmoral og er svært effektive og nøyaktige. De siste par år har vi også opplevd at oljearbeidere blir arbeidsledige og er på jobbjakt på land. Disse forventer gjerne relativt høy lønn, samtidig som de ofte er mer opptatt av HMS, dokumentasjoner, tariffavtaler og fagforeningsdrift enn av arbeidet som skal produseres.

Dette er en utvikling vi må snu her i landet, for dette kan bli et virkelig stort problem :confused

Clockwork
Innlegg: 68
Registrert: 24 aug 2016, 12:15
Motorsykkelen din: Suzuki Intruder M800

Re: Service MC Oslo

Legg inn av Clockwork »

Tja kjellv... Du er vel inne på noe.
Jeg tror et enda større problem er økonomistyringen innenfor absolutt alt av offentlige og private bedrifter.
De fleste jeg kjenner er offer for en slags innstrammings-politikk, hvor all stab skal kuttes, man skal jobbe raskere, og helst ha det samme i lønn i 2016 som man hadde i 2011. Effektivisering kalles det vel. Eller "synergi-effekter", eller til og med "modernisering ". Fine ord, men same shit different wrapping. Folk mister jobber, og èn ansatt skal i dag gjøre jobber som fire gjorde for to år siden. Det blir unektelig dårlig kvalitet av slikt. Se bare på Statoil-sakene nå. Eller Veireno-bråket. Eller bare finn hvilken som helst avis fra hvilken som helst by .

Men samme det...Det er jo off topic som du selv sier. MC-Oslo ? Jeg ville enkelt og greit nektet å handle der om jeg hadde hatt så dårlige erfaringer. Èn dårlig erfaring et sted holder for meg, har mye å velge i stort sett. Ville uansett ikke blitt helt personlig oppi fjeset på folk som jobber der. Gidder rett og slett ikke bruke tid på å bli så sint på folk som i grunn ikke betyr noe som helst for meg.I den store sammenhengen er det min erfaring at drittsekker tilslutt rammes av andre og større drittsekkers drittsekkerier. Dem om det.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24620
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Service MC Oslo

Legg inn av Bjerknez »

NÅ synes jeg diskusjonen er litt mer interresant :thumleft

Kjellv og clockwise er nok inne på noe. Jeg er av den oppfatning at det er markedet som bestemmer. Speed MC i Sandefjord er i mine øyne et godt eksempel på hvordan det skal gjøres. Store flotte lokaler (to etasjer) og sikkert også skyhøy husleie, men allikevel så ser det ut til at dem også klarer seg bra. Kundeservicen er også helt i toppsjiktet etter mine erfaringer så langt.

1. Prisene/tilbudene man får på mail står i stil til hva man faktisk blir avkrevd i skranken.
2. Tilbudene man får er også veldig gode sammenlignet med konkurrerende forhandlere i samme område.
3. Kaffen står ALLTID klar, rett ved siden av kakeboksen.
4. De ansatte er service instillte og kommer mot deg så fort du går inn i butikken og dem har faktisk stort sett tid til å slå av en prat selv om du ikke nødvendighvis skal kjøpe noe der og da.

Alle disse punktene er veldig enkle og følge og koster stort sett ikke annet en god folkeskikk og kunnskap om det man selger. Kan ikke tenke meg at noen kaffedråper koster all verden heller i den store sammenhengen. Man skaper et samlingspunkt for MC entusiaster og slikt vil man jo så absolutt ha inn i butikken. Mulighetene for mersalg og såkalt "drop in"-salg øker betraktelig.

Leeres Motorsport i Fredrikstad er en MC butikk som jeg mener ligger litt midt på treet. Servicen er helt grei og ikke noe mer. Tilbudene jeg får på mail stemmer sjeldent med hva jeg blir bedt om å betale i kassen og en og annen på verkstedet der synes jeg virker i overkant grinete. Ikke nok til å IKKE anbefale andre å dra dit, men allikevel nok til at jeg har funnet meg en alternativ forhandler (Speed MC). Prisene er såpass mye bedre der borte at turen bort inkludert bensin og ferge kan ansees som gratis og vel så det.

Jeg tror at kursing av ansatte (spesielt selgere) er en god invistering. man kan lære noen veldig enkle knep som kan være nok til å redde en synkende skute.

Supern
Innlegg: 1
Registrert: 01 des 2016, 13:54
Motorsykkelen din: CBR1000RR SP

Re: Service MC Oslo

Legg inn av Supern »

Alex-68 skrev:Hatt ett par sykler der, og fikk denne berømte sms's at nå er den ferdig.. Glad og fornøy så henter jeg sykkelen og kom ned broen ut av verkstedet og utenfor døra så merker jeg at ingenting var fikset. Selv om det stod på kvitteringen. Går bort til luka hos verkstedmestern og forklarer problemet. Hvor de sier de har gjort det, og da jeg spør om refusjon så sier han feite blonde gjøken at han liker ikke tonen min!? Da vurderer jeg to ting, enten kline til han og ta straffen, eller si akkurat hva jeg mener og aldri sette bena der igjen! Jeg tar det siste. Etter to sesonger, så har jeg ett nytt problem og snakker om og få en time med en selger. Så kommer overaskelsen jeg får en tlf av samme gjøk som sier jeg er en som prøver og lure selgern og om jeg setter sykkelen der så kaster de den i en container! Vel, jeg håper bare gjøken er på mc messa i Mars, pga høy risiko på nå velger jeg det første valget jeg vurderte..

Hei Alex.

jeg har vært borti deg før på andre forum.

Men nok om det.
servicen kan helt sikkert bli bedre der, har ikke vært der så gidder ikke diskutere det.

Men!
Vil bare frem til at du må begynne å bli litt mer saklig i hva du klager på!
du kan jo bare google ditt eget fulle navn så ser man jo kjapt hvordan fyr du er.
er vel ikke kult når det kommer bare opp dritt og folk ikke vil ha noe med deg å gjøre lengre.. kanskje du burde se litt mot deg selv ?
ikke bare være et nett troll?

Bare en heads upp.

Tipper du er en fin fyr om du vil!:)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24620
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Service MC Oslo

Legg inn av Bjerknez »

Når jeg leser denne tråden så må jeg så absolutt si at jeg hadde vert betenkt før jeg satt mine bein innenfor dørene hos MC Oslo. jeg svelger ikke alt her for god fisk, men selv om man ser bort fra noen "enkle" innvendinger og sure oppstøt så synes jeg uansett at MC Oslo bør gå seg selv i møte for å se om det kanskje kan være rom for forbedringer.

Det er da ikke så forbasket vanskelig og behandle kunder på skikkelig måte. Jeg har opplevd kunder som "himler" med øynene så fort dem må reise seg opp fra stolen bak disken, jeg har opplevd alt for nærgående selgere og jeg har også i størst grad opplevd selgere som synes praten med kollegaer er hyggeligere enn å serve kundene.

Hvor vanskelig kan det egentlig være?
i mine øyne så skyldes dette mangel på styring og krav til oppførsel/retningslinjer fra sjefene. Man må da kunne sette grunnleggende krav til sine ansatte.

Brukeravatar
jongsanim
Innlegg: 1008
Registrert: 20 mai 2013, 18:51
Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013

Re: Service MC Oslo

Legg inn av jongsanim »

God kundeservice er enkelt, men folk gidder rett og slett ikke.

Øyekontakt og et smil eller "hei" når kunden kommer inn.

Tilby hjelp med mindre de er veldig målrettet.. Godta at kunden ikke vil ha hjelp.

Prioriter kunden før mail/kollega/kaffekopp/påfyll av varer, osv.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Brukeravatar
Zettexx
Innlegg: 469
Registrert: 21 aug 2011, 20:01
Motorsykkelen din: ZX10R, Suki Gsx.
Bosted: Søndenfor Nord

Re: Service MC Oslo

Legg inn av Zettexx »

:sorry

Tråden går vel mot sin naturlige slutt, men dukker sikkert opp igjen til høsten 2017... i en eller annen form.

Det jeg syntes er mest alvorlig er at det ikke går an å få riktige deler. Jeg er vant med at ingen maser på meg når jeg kommer inn.

Hos et firma, som absolutt har et svært godt rykte (kanskje ufortjent) hadde jeg avtalt prøvekjøring av en brukt Guzzi Lario. Dette hadde jeg gledet meg stort til, da det var 30 år siden jeg sist hadde en Guzzi Ambassadør og kjørte opp og ned østkysten av US. Denne lille lette smekre skulle få mange mil.... Vel fremme med kjøreutstyr og datter (fast passasjer) til avtalt tid ( avtalt flere dager i forveien)....

De fikk ikke start, det manglet bensin og batteriet var flatt, et speil manglet ...... så tusenlappene i lommen måtte gjøre vendereis. Har aldri vært der siden. Det ble ikke noe Guzzi, men en Gammel Gullving. Ikke helt det samme viste det seg ganske fort.


Service er så mangt....og manglende tankegang kan bli bedriftens største tapspost.

snøgg
Innlegg: 23
Registrert: 30 des 2014, 08:47
Motorsykkelen din: Honda CRF 1000 Africa Twin

Re: Service MC Oslo

Legg inn av snøgg »

Har litt blandet erfaring selv, bl.a. et par tilfeller av dårlig produktkjennskap hos ansatte. Men mye bra også, synes de er ryddige og effektive på sitt beste. Og får svar på henvendelse per mail. Skulle ha piggdekk til vintersykkel, og hos en forhandler litt utenfor Oslo ble dette en meget langdryg affære. Etter 6 uker, hvor bl.a. leverandør ble syndebukken, måtte jeg kansellere bestillingen. Ringte Mc Oslo, og neste dag satt dekkene på sykkelen. For en rimelig ukyndig kunde, er det helt grunnleggende tillit, dvs. at du stoler på at verksted gjør verken mer eller mindre enn de bør, kort sagt at de er ærlige. På grunnlag av egne erfaringer anbefaler jeg Trio Motor i Lier/Drammen sterkt. Ypperlig service, og så vidt jeg kan bedømme, erfaren og kompetent stab, yter også det lille ekstra om nødvendig.

ZZR-Erling

Re: Service MC Oslo

Legg inn av ZZR-Erling »

Det man skal tenke litt på, er at hvordan vi opplever feks MC Oslo, er og blir ett ansvar som ligger hos daglig leder!
Det er viktig at de ansatte blir tatt hånd om, at de er kvalifiserte, at de innehar rett kompetanse.. Dette ansvaret ligger hos daglig leder, husk det....!

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24620
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Service MC Oslo

Legg inn av Bjerknez »

ZZR-Erling skrev:Det man skal tenke litt på, er at hvordan vi opplever feks MC Oslo, er og blir ett ansvar som ligger hos daglig leder!
Det er viktig at de ansatte blir tatt hånd om, at de er kvalifiserte, at de innehar rett kompetanse.. Dette ansvaret ligger hos daglig leder, husk det....!
Ja, det har du helt rett i og det burde være ganske åpenbart. Å henge ut annsatte på offentlig fora i den grad det har blitt gjort her synes jeg personlig er å gå langt over streken.

Å komme med negative erfaringer om en bedrift (noe som automatisk setter daglig leder i et dårlig lys) er helt greit, men å henge ut annsatte og komme med personlige karakteristikker blir å dra den for langt. Slikt kan man si til kompisen sin eller på en fest, men ikke skrive på et offentlig fora.

Jeg har noen ytterst få bekjente som bruker Facebook litt mer aktivt enn dem burde. Her postes det hat meldinger etter at sin utkårede har vert litt for løssluppen på julebord og hvis den ene har fått fartsbot så er ikke den utkårede sein med å glorifisere hendelsen og gjerne uten at sin bedre halvdel vet om det.

Da må man regne med at man blir sablet ned og regelrett lynsjet av andre venner. Jeg synes vi alle skal være litt forsiktig med hva man skriver. Jeg har sikkert gjort mine blemmer jeg også, men noen store overtramper har jeg nok ikke gjort. På Facebook er jeg meget beskjeden med hva jeg legger ut. Jeg poster sjelden eller aldri når jeg har drukket eller har en "ut på byen" kveld. Husk at det i dag er lett for arbeidsgivere, og eller kanskje en kommende flørt å søke opp ganske mye drit i dag hvis det viser seg at vedkommede har vert litt for løssluppen i den verbale enden.

På den annen side så klarer jeg ikke i min villeste fantasi og forstå at det skal være så uhyre vanskelig å yte god service samt ivareta en hyggelig tone ovenfor kunder. Når majoriteten av våre unge håpefulle klarer dette bak kassa på Rema så burde jaggu meg annsatte i en MC butikk klare det også.

Jeg tror at i de store mat kjedene så er det strenge krav og regler til hvordan man oppfører seg. De fleste ser dette som ren folkeskikk, men mange tror jeg også må bli holdt litt i ørene. I små MC sjapper har jeg ofte opplevd og bli direkte feilinformert. Nå jeg vet mer om et produkt enn selger etter å ha brukt 15 minutter på Google så er det noe som er veldig galt ett sted.

Jeg har opplevd at en ansatt i en MC butikk har dømt girkassen på en av syklene mine som ødelagt etter en 2 minutters prøvetur (i kortermet og uten hjelm...) Dette var en helt ny sykkel med 15.000 på telleren. Det viste seg bare at girkassen bare var uvant for han. Senere fikk jeg også greie på at han ikke hadde kjørt noe spesielt MC overhodet. Er dette den ansatte sin feil? I utgangspunktet ikke. Han sa heldigvis dette til meg mens daglig leder hørte på og det endte med at sjefen sjøl fikk gutten til å "stå i rett" og konkluderte med at sykkelen min fortsatt var under garantiperioden og at dette ikke ville by på problemer OM det var noe galt. Så klart var det ikke noe som helst galt med girkassen.

Jeg har dog også hatt gode erfaringer med samme firma. Selve salgsprosessen av MC gikk strålende og sjefen var meget behjelpelig og gjorde det "lett" for meg. Avtaler ble holdt og alt gikk smooth. Så Daglig leder kan sine saker, men de bak disken i butikken imponerer ikke stort.

ZZR-Erling

Re: Service MC Oslo

Legg inn av ZZR-Erling »

Jeg tror at folk under stress og press, for lenge, kan, bevist eller ikke, la det gå ut over kundene.
Så da er igrunn spørsmålet: hvordan er egentlig arbeidsforholdene der?
Og, selvsagt, kan det være en og annen som skulle satt kunden mer i fokus, men, det er og blir daglig leder som skal stå ved roret og den som setter, kurs, fart og hvem han velger å ha med seg.
Kanskje daglig leder er en heller tvilsom figur? Ikke vet jeg, men noe skurrer ser jeg her!

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24620
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Service MC Oslo

Legg inn av Bjerknez »

ZZR-Erling skrev:Jeg tror at folk under stress og press, for lenge, kan, bevist eller ikke, la det gå ut over kundene.
Så da er igrunn spørsmålet: hvordan er egentlig arbeidsforholdene der?
Og, selvsagt, kan det være en og annen som skulle satt kunden mer i fokus, men, det er og blir daglig leder som skal stå ved roret og den som setter, kurs, fart og hvem han velger å ha med seg.
Kanskje daglig leder er en heller tvilsom figur? Ikke vet jeg, men noe skurrer ser jeg her!
Med tanke på min situasjon som jeg forklarte over så tror jeg neppe det er stress. Jeg kan ikke forstå annet enn at det må være daglig leder som er litt sløv. Selv om han er flink i det han gjør selv, så virker det som om han kanskje ikke er like flink til å involvere/lære opp ansatte.

At en ansatt kan kjøre avgårde på en testtur i tett trafikk med motorsykkel uten å måtte ta på seg hjelm (og evt. kjøreutstyr) er veldig merkelig. Hvilke signaler sender man til kundene?

Man prater mye tull med tanke på hva som er fakta og kjører avgårde uten hjelm på en testur med en sykkel man ikke er vandt til i tett trafikk etc. Men for all del... fyren var hyggelig å prate med ellers om løst og fast, men jeg føler uansett det er noe som skurrer...

Svar