Har du plass til å ha dem, så why not. Slik de er nå, er det vel regnet som verdiløst skrot?
Gammelt engelsk er nok fint på den måten at du sansynligvis kan skaffe mye fra England. Min tidligere sjef har eldgammel Triumph, og det er nok å henge fingrene i bare for å få luftet den et par ganger i året.
Canutus logg (K1300R)
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
-
- Innlegg: 7935
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: Canutus logg (K1300R)
Triumpèn er nok "best" å kjøre men mer personlighet i BSA.
men å restaurere gamle engelske sykler sånn mekanisk er en utfordring når noe er kaputt eller slitt da ofte delene må tilpasses hverandre for samlebånd er nok ikke helt riktig betegnelse når de ble bygget.
Og alt er i tommer og det er også spesifikasjoner-gjenger kan være litt så som så også...
Men flotte sykler når de er strekt opp.
men å restaurere gamle engelske sykler sånn mekanisk er en utfordring når noe er kaputt eller slitt da ofte delene må tilpasses hverandre for samlebånd er nok ikke helt riktig betegnelse når de ble bygget.
Og alt er i tommer og det er også spesifikasjoner-gjenger kan være litt så som så også...
Men flotte sykler når de er strekt opp.

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Canutus
- Innlegg: 622
- Registrert: 10 mai 2016, 11:24
- Motorsykkelen din: BMW K1300R
- Bosted: Vinje - Sentralt i MC eldorado
- Kontakt:
Re: Canutus logg (K1300R)
Jeg la ut et spørsmål i en fb-gruppe om formening om pris på slikt, og fikk ikke mye til svar, men det kom endel pm fra folk som ønsket å kjøpe, og var klart mest interesse på Triumph'en.
Ender vel med eg lusker begge inn i en krok
Ender vel med eg lusker begge inn i en krok