mcsiden.no brukere viser frem sine sykler ...
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: mcsiden.no brukere viser frem sine sykler ...
Mange bilder av denne i andre tråder her inne.
Men et til skader ikke :) .
Her fra dagens tur:
Men et til skader ikke :) .
Her fra dagens tur:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- rolf-arne
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Kontakt:
synes det er vel så mye å fremheve 22000 i år ---

Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
- oivindg
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
Fint om folk kan skrive hva slags sykler de legger ut bilder av, og årsmodell.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Korrigert inlegg etter ønske.oivindg skrev: 21 sep 2020, 11:12 Fint om folk kan skrive hva slags sykler de legger ut bilder av, og årsmodell.

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
- Motorsykkelen din: -
mcsiden.no brukere viser frem sine sykler ...
-
Sist redigert av Sattphalat den 05 feb 2022, 06:46, redigert 1 gang totalt.
-
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
Liker den sykkelen der altsåSattphalat skrev: 21 sep 2020, 20:39 Hei
Får vel legge ut et bilde av mopeden min.
Honda Nc750x 2018. Har gått 23000 nå, å gitt meg fine turer og mye kjøreglede.
Heldigvis har vi forskjellige preferanser å velger forskjellig kjøretøy. Ellers hadde det det meste blitt kjedelig.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA 2016 / 890 Adv R 2021
KTM 390 Adv. 2020 som er Toves
Fra Lysebotn på L tur :)
Fra Lysebotn på L tur :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Fin sykkel

Tove bør absolutt bli registrert medlem her på MCsiden.no, om hun ikke er det allerede :) .

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Her er sykkelen jeg disponerer for tiden.
Fruen kjøpte den ifjor da hun fikk et kort infall om å starte et sunnere liv.
Jeg bruker den omtrent hver dag til og fra jobb, 7 km hver vei.
Legg merke til pendlerbagen på bagasjebrettet, jeg har ingen planer om å investere i noen dyrere bagasjeløsning.
Det enkle er ofte det beste.
200 watt elmotor i fohjulet gir en nesten skremmende akselerasjon over gangfeltene.
Legg merke til pendlerbagen på bagasjebrettet, jeg har ingen planer om å investere i noen dyrere bagasjeløsning.
200 watt elmotor i fohjulet gir en nesten skremmende akselerasjon over gangfeltene.

De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Jompa skrev: 21 sep 2020, 22:07 Her er sykkelen jeg disponerer for tiden.
200 watt elmotor i fohjulet gir en nesten skremmende akselerasjon over gangfeltene.![]()

Men til 2021 sesongen er du klar igjen med amerikacruiseren og Helgelandstreff med MCsiden-folket

- niko
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006

- niko
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006

- AJ
- Administrator
- Kontakt:
På sykker'n til Jompa, tenker du på

Ja, det kan man saktens lure på

- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Turbulensen er ikke plagsom, endel vindsus pga alle luftehullene i sykkelhjelmen.
Faktisk så mye støy at det er vanskelig å høre bilene som kommer bakfra, og iskaldt på ørene. Særlig om morran.

De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
Jompa, godt for kropp og sjel med minst 1,5 mil hver dag 

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Haha, vi er likere enn man kanskje skulle troJompa skrev: 21 sep 2020, 22:07 Her er sykkelen jeg disponerer for tiden.
20200921_071417.jpg
20200921_071428.jpg
200 watt elmotor i fohjulet gir en nesten skremmende akselerasjon over gangfeltene.![]()

Sykler mest på min mors elsykkel jeg da. Aner ikke hvor mange watt, men jeg kan ikke huske jeg har blitt skremt av aksellerasjonen

Problemet med elsykler er at dem er så innmari utsatt for tyveri. Man kan liksom ikke bare sykle til byen, ta seg en pils eller to og sykle hjem, så sant ikke man parkerer sykkelen like ved baren. Å ta med seg batteriet er vel kanskje heller ikke ønskelig. Vi er antakelig lykkelig gift begge to, men slenger man man batteriet på bardisken og bestiller en ØL så er det nok ingen fare for at man blir sjekket opp. Vertfall ikke av det motsatte kjønn

Mye flotte sykler på forumet.
Her er noen bilder av min, det er en 2015mod tatt ut i 2016. Har selv eid den i noe over et år nå og er stort sett kanonfornøyd.
Etter jeg kjøpte den har jeg montert diverse som; CRG shorty clutch/bremse hendler, sorte tank grips med logo, sc project conical potte, baklykt med integrert blink, "mini" blinkers på kåpe som ikke stikker ut, annet skiltoppheng, puig sotet windscreen og diverse andre småting.
Er veldig fornøyd med hvordan sykkelen ser ut å føles nå, da jeg fikk den var den helt original utseendemessig bortsett fra en akra potte fra bmw, så jeg synes disse tingene har løftet looken betraktelig.
Vurderer å kjøpe en comfort sal for å bruke til lengre turer, da jeg synes original salen blir i hardeste laget når man skal sitte der i noen timer. Så hvis noen har tips her så tar jeg gjerne imot.
Bilder;
Her er noen bilder av min, det er en 2015mod tatt ut i 2016. Har selv eid den i noe over et år nå og er stort sett kanonfornøyd.
Etter jeg kjøpte den har jeg montert diverse som; CRG shorty clutch/bremse hendler, sorte tank grips med logo, sc project conical potte, baklykt med integrert blink, "mini" blinkers på kåpe som ikke stikker ut, annet skiltoppheng, puig sotet windscreen og diverse andre småting.
Er veldig fornøyd med hvordan sykkelen ser ut å føles nå, da jeg fikk den var den helt original utseendemessig bortsett fra en akra potte fra bmw, så jeg synes disse tingene har løftet looken betraktelig.
Vurderer å kjøpe en comfort sal for å bruke til lengre turer, da jeg synes original salen blir i hardeste laget når man skal sitte der i noen timer. Så hvis noen har tips her så tar jeg gjerne imot.
Bilder;
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Storebroren til min dette :)
Tøffe disse. Men ikke en sittestilling som tiltaler meg desverre :)
Tøffe disse. Men ikke en sittestilling som tiltaler meg desverre :)
- barske
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter V4S
Min Ducati Streetfighter V4S
- Audi Mannen
- Motorsykkelen din: Yamaha XJR 1300
Smykke du har der Barske, hvilken eksos er det på? Ikke orginal den der. Skimter jeg en Akra logo?
Yamaha XJR 1300
- barske
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter V4S
Det medfører riktighet
Har dessverre ikke vært så alt for aktiv i år. Klarte å gjøre unna 2-stegs innkjøring (først 100 mil, så 250) relativt kjapt men labert utover sommeren. Skylder på bonanza sesong innen byggevarebransjen med dertil mye jobb :-)å
Neste år..

Har dessverre ikke vært så alt for aktiv i år. Klarte å gjøre unna 2-stegs innkjøring (først 100 mil, så 250) relativt kjapt men labert utover sommeren. Skylder på bonanza sesong innen byggevarebransjen med dertil mye jobb :-)å
Neste år..

- Audi Mannen
- Motorsykkelen din: Yamaha XJR 1300
Ducati har alltid vært noe jeg har likt, lyd og design er på topp sammen med prislappen dessverre. Men kanskje en dag........ kanskje
.
Kunne de bare ringt fra Hamar i kveld.

Kunne de bare ringt fra Hamar i kveld.
Yamaha XJR 1300
- E-strom
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS og DRZ400S
- Kontakt:
Har hørt at de ringer på lørdag

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle

Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html
- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
GSAngela i sitt rette element.
Jeg rote lenge rundt og trodde jeg var lykkelig, men etter å ha tatt GSAngela på endel turer gjennom to sesonger, begynner forholdet å bli seriøst...dis is løøøv
Jeg rote lenge rundt og trodde jeg var lykkelig, men etter å ha tatt GSAngela på endel turer gjennom to sesonger, begynner forholdet å bli seriøst...dis is løøøv

http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;