Diavelen er tøff den. Uten tvil. Men den blir liksom for "moderne" i formene. Jeg liker ikke fronten på den. Jeg synes en slik sykkel skulle hatt en mer maskulin front enn en lykt fra Honda.
Jeg synes Rocket ser mer "vågal" ut. Rocket tør på en måte og vise motor, eksos og hva som ligger under med god grunn, mens Diavel er dekket med plastkåper, på en måte.
Men for all del, begge disse syklene er tøffe på hver sin måte. Diavel er dog dårligere når det kommer til bagasjeløsninger, rå Rocket er nok en bedre langtursykkel, mens Diavel er mer en showoff sykkel med litt amputert bruksområde. Det er vertfall slik jeg ser det. Dessuten stoler jeg ikke helt på Ducati. Har rett og slett en dårlig magefølelse.
MC-Messen 2023, 3. - 5. mars 2023 - skal/skal ikke eller vet ikke enda...
Re: MC-Messen 2023, 3. - 5. mars 2023 - skal/skal ikke eller vet ikke enda...
Hvilken av de som er mest show off vet jeg ikke, nokså like der vel? Greit at show off så lenge også presterer på veien og begge gjør vel det. Men jeg er mest glad i svinger, jo mer svinger jo bedre og der skal Diavel være bedre. Merket Rocket'en var litt tung å få gjennom trange svinger når prøvekjørte.
Får fine bag'er til Diavel, synes til og med ryggstøtten ser grei ut...blir enda likere Rocket med den

Sorry dro tråden litt off topic
Får fine bag'er til Diavel, synes til og med ryggstøtten ser grei ut...blir enda likere Rocket med den

Sorry dro tråden litt off topic

2019 Triumph Scrambler 1200
2017 KTM 450 EXC-F Six days
2017 KTM 450 EXC-F Six days