Nøkkeldeksel ja! Det gir mening, tusen takk.lazyboy skrev:Fancy nøkkeldeksel og setetrekk
Blir nok ikke å sette på det setetrekket

Sent from my iPhone using Tapatalk
Nøkkeldeksel ja! Det gir mening, tusen takk.lazyboy skrev:Fancy nøkkeldeksel og setetrekk
Godt vi er enigelazyboy skrev:Klokt valg
Effektanlegget må være godkjent i utgangspunktet, altså produsenten har tatt den lange veien å fått det godkjent ihht EUs støykrav. Da følger det med et sertifikat som forteller hvilke modeller og serienumre eksosanlegget er godkjent til. DB-killern må være montert.Farsan skrev: 07 mar 2023, 22:08 Hva må til for å få godkjent sykkelen med effektanlegget på? Og er det mulig å få godkjent uten db-killer?![]()
Det skal vel i utgangspunktet være ECE godkjent anlegg, ELLER annen godkjent dokumentasjon fra produsent + tilfredsstille støykrav.Farsan skrev: 07 mar 2023, 22:08 Hva må til for å få godkjent sykkelen med effektanlegget på? Og er det mulig å få godkjent uten db-killer?![]()
Hva med å sjekke muligheter og alternativer hos en erfaren salmaker her i Norge:Farsan skrev: 08 mar 2023, 17:50 Over på noe helt annet, jeg har kikka litt på komfort sal, og har kikket litt på den fra Shad (utvalget generelt var meget dårlig), men jeg sliter litt med å finne det jeg føler er en legitim side. Er det noen i Norge som selger sånt?
Bare hyggelig :) .Farsan skrev: 08 mar 2023, 20:05 Tusen takk for tips! Har sendt Aas salmakeri en melding nåHåper vi kan få til noe der
Hadde vært interessant å høre hva prisklasse det kommer på.Farsan skrev: 08 mar 2023, 20:05 Tusen takk for tips! Har sendt Aas salmakeri en melding nåHåper vi kan få til noe der
Kan oppdatere her nå jeg hører noe :)BjørnSover skrev:Hadde vært interessant å høre hva prisklasse det kommer på.Farsan skrev: 08 mar 2023, 20:05 Tusen takk for tips! Har sendt Aas salmakeri en melding nåHåper vi kan få til noe der
Nå har jeg fått svar, han regnet med ca 4000,- for å bygge om hovedsadel.BjørnSover skrev:Hadde vært interessant å høre hva prisklasse det kommer på.Farsan skrev: 08 mar 2023, 20:05 Tusen takk for tips! Har sendt Aas salmakeri en melding nåHåper vi kan få til noe der
Ikke så ille det nei, men så lenge du skal bruke orginalsete så slipper du nok noe billigere unna med Topsellerie, selv om du regner med både mva og frakt for nå har de -50 Euro (563 kr) i rabatt på Deluxe ordre.Farsan skrev: 09 mar 2023, 17:35Nå har jeg fått svar, han regnet med ca 4000,- for å bygge om hovedsadel.BjørnSover skrev:Hadde vært interessant å høre hva prisklasse det kommer på.Farsan skrev: 08 mar 2023, 20:05 Tusen takk for tips! Har sendt Aas salmakeri en melding nåHåper vi kan få til noe der
Jeg syns ikke dette virker som noen upris, er fort oppi der for et tredjepartssete ink toll osv uansett, så mulig at jeg går for det ja.