Billigste Indian er 246k og opp til 655k-pluss litt ekstrautstyr da....
Rasende exclusivt premium da med andre ord...

Jammen kan det se ut til at du har rett. Nå må jeg jo kjøpe meg en Indian....mekkern skrev: 26 apr 2023, 18:38 Hmmm..
Billigste Indian er 246k og opp til 655k-pluss litt ekstrautstyr da....
Rasende exclusivt premium da med andre ord...![]()
De har ikke større enn 1890ccm så det er ikke nok vil jeg tro...
Ahh... det var dumt. kommer seg jo ikke opp på høyfjellet med så små motorer.
Kommer vel an på modellen?
Det understøtter jo bare argumentet mitt. Kawa gir deg mer for pengene, mens Triumph må du betale mer for samme spec. Altså betale mer bare få ha et Triumph merke på tanken din. Akkurat i IT-verden, der betaler man en viss premium for å ha en viss eple-logo på mobilen eller datamaskin.arilds skrev: 30 apr 2023, 14:08Kommer vel an på modellen?For eksempel..
https://www.kawasaki.no/no/products/Hyp ... AkJC1lYClw
Prisen er tett på 700, og det er en premium sykkel.
Når jeg skulle ha min første mc for snaut 3 år siden, så gikk jeg en del runder med Triumph,
blant annet Bonneville, men for meg ble den litt simpel i forhold til prisen.
Jeg endte forresten opp med nevnte Kawasaki Z900RS, og er kjempefornøyd.
Så... i det segmentet, hvis ikke Kawa er premium så er ikke Triumph det heller.
Håper det er har skjedd mye på og med konkurrerende produkter til Apple telefoner og nettbrett for der har Apple ligget lysår foran. Det samme med program utviklere for begge nevnte der Apple blir prioritert med flest og best funksjoner, de kommer heller ikke på samme nivå da Apple ligger foran hele veien og blir prioritert for det er der det ligger mest penger for program utviklerne :)Greddy skrev: 30 apr 2023, 15:53Det understøtter jo bare argumentet mitt. Kawa gir deg mer for pengene, mens Triumph må du betale mer for samme spec. Altså betale mer bare få ha et Triumph merke på tanken din. Akkurat i IT-verden, der betaler man en viss premium for å ha en viss eple-logo på mobilen eller datamaskin.arilds skrev: 30 apr 2023, 14:08Kommer vel an på modellen?For eksempel..
https://www.kawasaki.no/no/products/Hyp ... AkJC1lYClw
Prisen er tett på 700, og det er en premium sykkel.
Når jeg skulle ha min første mc for snaut 3 år siden, så gikk jeg en del runder med Triumph,
blant annet Bonneville, men for meg ble den litt simpel i forhold til prisen.
Jeg endte forresten opp med nevnte Kawasaki Z900RS, og er kjempefornøyd.
Så... i det segmentet, hvis ikke Kawa er premium så er ikke Triumph det heller.