yeah tenkte meg det. Jaja, får bare kjøre til man blir stoppet og må på visning, så får jeg bare skru på original da. Regner med man får bot etc hvis man blir tatt andre gangen med ulovlig eksos. synd det skal være ulovlig å ha fet lyd i sykkelen sinkaLARSnikov skrev: 15 jul 2024, 08:50Står på nettsiden der at eksosen ikke er e-merket, da er det heller ikke lovlig i Norge da kravet er både e-merking og tilhørende godkjenningspapirer fra produsenten.MikaNineFive skrev: 13 jul 2024, 23:07 Stappet i DB-killeren igomed jeg kjørte inn til Oslo i dag. Blir vell flådd om jeg blir stoppa uten. Var grom lyt uten, men funker med også. Har ingen aning om Delkevic anlegge er lovlig her med db-killer heller. De produseres i England og det sto at anlegge er road legal der, så da regnet jeg med at det går her også.
Politi karen som stoppa meg nevnte ikke anlegge mitt. I vognkortet mitt står det 94DB ved 5k rpm, og delkevic anlegge gir 100-102(med db-killer) ved 60% RPM, høyeste RPM på min er 14k(redline). Jeg klarer ikke det regnestykket. Det låter sinnsykt tøft ut hvertfall, spesielt uten db-killer <3
Dette er anlegget: https://delkevic.co.uk/kawasaki-zx9r-ni ... ption=true
Noen som har peiling?

Jeg blir gal av alle idiot regler, men jaja.