NotertSnill Vaffel skrev:Da må jeg ha en til Gubben Str. XXL og en til meg selv Str. L (Liker ikke trange T-skjorter)

NotertSnill Vaffel skrev:Da må jeg ha en til Gubben Str. XXL og en til meg selv Str. L (Liker ikke trange T-skjorter)
Er visst ikke på lista jeg, ser det ut til...Dexter skrev:Slik ser et foreløpig sammendrag ut. Ønsker du å stå på lista eller endre noe så bare skriv meg en PM eller skriv i tråden her.
Er visst ikke på lista jeg, ser det ut til...Dexter skrev:Slik ser et foreløpig sammendrag ut. Ønsker du å stå på lista eller endre noe så bare skriv meg en PM eller skriv i tråden her.
Cast your vote, mated.strand skrev:Kjøper forresten uansett om det rund, v, eller krage![]()
Men er enig med at v-hals hadde vært noe, men smae shit, jeg skal ha uansett![]()
Da har du stemt, ja! Bra!d.strand skrev:
Edit: Jeg får i hvertfall ikke avgitt noen stemme nå. Så vil anta at jeg har gjort det
Nettopp! Kan fort bli løsningen vi velger det, ser duBaron von Waffel skrev:Hvis dere legger ut en link til t-skjorte-utvalget hos den leverandøren dere velger, så vil etterspøselen herfra øke.
Støttes! :=D>Baron von Waffel skrev:Og hvis dere legger på en moderat fortjenste så får dere litt betalt for jobben og dekket litt utgifter til drift av forumet.
Nordlendingen skrev:Flott ide! Jeg må ha et par stk. XL bør holde...fruen i huset sier at det blir ikke aktuelt å øke i størrelse!
Ingel logo på ryggen?? Ikke en aldri så liten BMW-logo, heller???![]()
Mvh. Nordlendingen
Stor foran og en mindre en bak...?Snill Vaffel skrev:Nordlendingen skrev:Flott ide! Jeg må ha et par stk. XL bør holde...fruen i huset sier at det blir ikke aktuelt å øke i størrelse!
Mvh. Nordlendingen
Logo på ryggen hadde hvert kult
AJ skrev:Stor foran og en mindre en bak...?Snill Vaffel skrev:Nordlendingen skrev:Flott ide! Jeg må ha et par stk. XL bør holde...fruen i huset sier at det blir ikke aktuelt å øke i størrelse!
Mvh. Nordlendingen
Omvendt kanskje... ?AJ skrev:Stor foran og en mindre en bak...?Snill Vaffel skrev:Nordlendingen skrev:Flott ide! Jeg må ha et par stk. XL bør holde...fruen i huset sier at det blir ikke aktuelt å øke i størrelse!
Mvh. Nordlendingen
Tja... Kanskje det?Onsløv skrev:Omvendt kanskje... ?AJ skrev: Stor foran og en mindre en bak...?
Onsløv skrev:Omvendt kanskje... ?AJ skrev:Stor foran og en mindre en bak...?Snill Vaffel skrev:Nordlendingen skrev:Flott ide! Jeg må ha et par stk. XL bør holde...fruen i huset sier at det blir ikke aktuelt å øke i størrelse!
Mvh. Nordlendingen
Den må du nok fixe sjølNordlendingen skrev:Jeg vil ha Tommy'en til Cheron på ryggen.....
mvh. Nordlendingen
AJ skrev:
Men kanskje den store logoen bør være bak og en liten foran på venstre side med teksten "Aktivt forum for aktive MC-folk!" midt på brystet?
Kan hende jeg like så godt skal gi beskjed til kontaktpersonen vår om at det er slik vi vil ha det, da?Globe skrev:
DET hørtes jo veldig bra ut