Kjører gjerne en alternativ rute.Dexter skrev:For å si det slik: Vil du kjøre E18 som transport-etappe(forferdelig kjedelig vei nedover), eller skal vi avtale møtested og kjøre litt bedre MC-veier ned til evike? Jeg stiller gjerne som "guide" til en alternativ rute. Mange kan møtes på gitt sted og kjøre ilag. Nå vet jo jeg hvor evike bor også daOnsløv skrev:Dersom søknadene mine i 3 eksamplarer hos sambizen blir godkjent, og servicen blir ferdig, så kommer jeg nok til å kjøre fra Skøyen på fredag. Noen(tm) må gjerne geleide meg ut av kaoset.Flaggstang i hagen og Campingvogn med røde kors på osv.
Om du trenger guide helt fra Skøyen er jeg nå ikke så sikker på, sikt på "E18 Drammen" så er du på rett vei
Oslo -> Drammen -> Kongsberg -> Notodden -> Bergen har jeg kjørt mange ganger, så Drammen finner jeg frem til. Klarer nok å navigere meg frem de fleste steder. Men akkurat Oslo-gryta vil jeg holde meg unna en fredags ettermiddag. Skøyen er vel så vidt jeg har skjønt noen kilometer unna den tjukkeste gryta?