Jepp, omtrentlig noe sånt ja.....tagesk skrev:Så da mangler du bare en kvart million kroner eller noe slikt for å handle inn.Bimma skrev: Men jeg tror jeg allikevel skulle kunne leve bra med løsningen du foreslår tagesk .
[TaSK]

Jepp, omtrentlig noe sånt ja.....tagesk skrev:Så da mangler du bare en kvart million kroner eller noe slikt for å handle inn.Bimma skrev: Men jeg tror jeg allikevel skulle kunne leve bra med løsningen du foreslår tagesk .
[TaSK]
I henhold til det som er tilgjengelig veier den enda mer enn 12GS.MadMan skrev: Men så kom det en ny 1200 fra Yamaha.....![]()
Blir interesangt å se hvordan den er
Tykkere tilbehørskatalog enn til BMW???????tagesk skrev:Tykkere tilbehørskatalog enn BMW.
Ser ikke bra ut, så langt.
[TaSK]
Og på toppen kan du legge den fra Touratec + den fra Wunderlich.gaus skrev: Dersom vi sammenlikner tilbehørskatalogene til BMW med tykkelsen på Norges Lover, er vel nærmeste konkurrents tilbehørskatalog å sammenlikne med en lokalavis.
Så får vi som om nye Yamaha 1200 Super Ténéré kan oppnå noe i nærheten av samme status som GS'en - også når det gjelder tilleggsutstyrtagesk skrev:Og på toppen kan du legge den fra Touratec + den fra Wunderlich.gaus skrev: Dersom vi sammenlikner tilbehørskatalogene til BMW med tykkelsen på Norges Lover, er vel nærmeste konkurrents tilbehørskatalog å sammenlikne med en lokalavis.
Jeg har katalogen fra Touratech her. Der går utstyret til 12GS fra side 255 til 319.
[TaSK]
Er ikke så helt så sikker på at det skjer jeg, da...FJZZR skrev:TDM skal jo oppgraderes og da er det vel (nesten) sikkert at de bruker denne motoren der også.