Holder meg litt i bakgrunnen foreløpig - ser slett ikke bort fra at jeg går med på "seminaret" i en enkel form, men vi får se.
Reagerte litt på han som tror han må kjøre E39 for å komme til Farsund. Det må han absolutt ikke og for å si det mye sterkere - det må han absolutt ikke finne på.
Kjør hvilken vei du ønsker til Evje i Setesdal. (ned setesdalen, via Åmli eller til Arendal og opp til Evje, men de 2 første er å anbefale). Fra Evje tar du turen til Sveindal og videre mot Tonstad Enten til Eiken og ned Lyngdalen eller ned Audnedalen til Konsmo og over til Hægebostad og ned Lyngdalen.
Da får du en kjempefin tur på sykkel.
Sjekket Lyngdal - Drammen via dalstroka innafor (Evje, Åmli, Skien, osv og alt 2 på E-veier. Det skiller 10 km - gjett hvilke veier jeg kjørte? og siden det var kjempefint vær gjett om jeg hadde en fin tur????
(fra Lyngdal til Resorten er det 14,5 km og bare en vei å velge og ja du må krysse E39 for å komme frem

).
En mulighet er jo å møtes på Evje og kjøre sammen ned til resorten, dermed kan fineste veier følges med kjentmann -