k3nt_ skrev: Hehe, jeg er nok en av forumets yngre deltakere... og ikke medlem av MC-klubben for Geriatrikere.

Bra!

k3nt_ skrev: Hehe, jeg er nok en av forumets yngre deltakere... og ikke medlem av MC-klubben for Geriatrikere.
Bra, da, han er en hyggelig kar. en du kan stole på.k3nt_ skrev:Høres kjent ut ja...
Står noe lignende i vognkoret til TDM'en også. Stusset fælt da jeg leste det første gangen, gittk3nt_ skrev:Da har jeg også fått vognkortet i posten. I vognkortet under punkt 15. merknader står det "Konstruktiv hastighet 200kmt"
Det synes jeg er spennende. Konstruktiv betyr jo "løsningsorientert, fremdriftsrettet". Så jeg bør ligge så mye i 200 som mulig eller har jeg misforstått?
det står det samme i mitt vognkort også. Bare at der er den konstruktive hastigheten satt til 180 km/t. For å si det sklikt, for min kjøring er 120 km/t mer enn konstruktivt nokk3nt_ skrev:Da har jeg også fått vognkortet i posten. I vognkortet under punkt 15. merknader står det "Konstruktiv hastighet 200kmt"
Det synes jeg er spennende. Konstruktiv betyr jo "løsningsorientert, fremdriftsrettet". Så jeg bør ligge så mye i 200 som mulig eller har jeg misforstått?
Hvor holder den klubben hus, den er kanskje noe for meg?k3nt_ skrev: Hehe, jeg er nok en av forumets yngre deltakere... og ikke medlem av MC-klubben for Geriatrikere.
k3nt_ skrev:Jeg vil tippe du finner din lokale avdeling på nærmeste bingo.
He-he-he...k3nt_ skrev:
*eeeeeeeeeeeeeerrrn*
I vognkortet mitt står det 148 km/t, og det holder godt for meg.k3nt_ skrev:Da har jeg også fått vognkortet i posten. I vognkortet under punkt 15. merknader står det "Konstruktiv hastighet 200kmt"
Det holder nok lenge for meg også, på en naken sykkel merker man nok vinden rimelig godt i den farta, men hvorfor står det der? Er det høyeste hastighet sykkelen er laget for, eller makimumshastighet den klarer orginalt? Synes forøvrig at ordlyden i vognkortet er litt merkelig. Men men...Gammelgutt skrev: I vognkortet mitt står det 148 km/t, og det holder godt for meg.
Over hodet ikke :-)k3nt_ skrev:hehe.. det må dere bare gjøre. Jeg er ikke noe forumtroll, bare litt vennlig-frekk en gang i blandt
Håper ingen tar skade og blir støtt av det?
Skjønner... venter på finværet, ja...k3nt_ skrev:Ja, men det er jo bare dårlig vær. Kan´ke ta bilder i dårlig vær. Da bli jo sykker´n grå og kjedelig, men det kommer..