..men...dette var TRAGISK!! Håper virkelig at den kommer tilrette!!
Jeg tillot meg å hente ut noen av bildene fra annonsen din på Finn.no og la dem inn i ditt startinnlegg og i mitt svarinnlegg her.

Det er mulig det er eneste løsningen altså. Kan jo ta litt tid å bli kvitt sykkelen da. Men det er ikke alle som har hastverk med å selge heller. Man skal kanskje ta den tida som trengs. Eller bytte i butikk.Globe skrev:"Prøvekjøre sykkelen? Nei, kjøp...eller løp vekk!"
"SKAL/MÅ prøvekjøre...ok, legg penga på bordet, så kan du kjøre i vei"
SuperMorten skrev:Kjører daglig mellom Oslo og Tønsberg. Ser jeg den, skal jeg holde øyet på den til politiet kommer
Takk - det er en fantastisk sykkel så jeg håper det, benytter alle kanaler jeg kommer på for å spre budskapet :)evergud skrev:Å nei!
Jeg er (snart) helt ny MC fører, og helt ny på forumet her (hei, forresten), og akkurat denne har jeg sett en del på på Finn og tenkt på. Disse syklene er helt nydelige, og jeg er fast bestemt på å ha en slik som første sykkel. Om det kan være noen trøst, så ble det stjålet en Bonneville i Oslo for noen få uker siden, og den ble funnet igjen på Grünerløkka. Man kan jo håpe på det med din også.
Lykke til!
Noen ganger blir`n borte, andre ganger ikke.Snikkeren skrev:Er det bare hos meg denne posten ikke forsvinner som ulest etter å ha lest den?
Klikk på arkfanen til høyre for dato, klokkeslett, og bruker som postet siste innlegg. Altså helt til høyre på skjermen :-)mekkern skrev:posten blir jo aldri "lest"..irriterende..
Problemet er at det spiller ingen rolle hva en gjør..men i dag er det "lest"-ligger det inne frem til neste døgn?SuperMorten skrev:Klikk på arkfanen til høyre for dato, klokkeslett, og bruker som postet siste innlegg. Altså helt til høyre på skjermen :-)mekkern skrev:posten blir jo aldri "lest"..irriterende..
Det funket for meg å trykke på arkfanen til høyre, i stedet for "siste uleste" som markeres med et oransje ark til venstre...mekkern skrev:Problemet er at det spiller ingen rolle hva en gjør..men i dag er det "lest"-ligger det inne frem til neste døgn?SuperMorten skrev:Klikk på arkfanen til høyre for dato, klokkeslett, og bruker som postet siste innlegg. Altså helt til høyre på skjermen :-)mekkern skrev:posten blir jo aldri "lest"..irriterende..
JA-jeg vet at siste postene ligger under arket.
og jeg er ikke alene om denne glitchèn
Dessverre - ingen sykkel og ikke dekning på forsikringen...AJ skrev:Noe nytt å melde? Fortsatt ingen sykkel til rette...?
Ikke paranoid i det hele tatt!Voodoodoo skrev:Kondolerer, forjævlig når "kjæledeggen" forsvinner pga langfingra jævler.
Håper forsikringa dekker tapet.
Det er grunn til at jeg alierer meg med en kompis om sykkel skal prøvekjøres.
Fyller 2l på tanken og låner sykkel av kamerat til å følge med den som prøvekjører.
Får seff id av den som skal prøve, gjerne to stk.(førerkort/bankkort).
Spør prøvekjører om navn og pers. Nummer fra førerkort. Kan han ikke det er det no-go.
Prøver stuten å stikke da har han 3mil på å kjøre seg ihjel før tanken er tom. Jeg er relativt godt kjent i nærområdet og han skal kjøre jævli fort for å komme seg unna. Ringer onkel blå via intercom om han prøver på no dumt..
Hadde en slik luring som var innom og ikke kunne personnummeret sitt når jeg aventerte zzr'n og han fikk beskjed om at prøvekjøring var greit når jeg hadde hele kjøpesummen på konto eller i konvolutt.
Tydeligvis en banditt da varebilen han kjørte var observert v. Garasjen til foreldra mine(bruker seff ikke egen adresse i annonse) 2dager før han avtalte møte.
Ellers kan det være smart å møtes på fx en bensinstasjon og plassere sykkelen slik at prøvekjører må blottlegge seg på kamera før han klatrer på.
Nå er vel jeg kanskje i overkant paranoid men det kan kanskje lønne seg i dagens samfunn..