Først; fint å "Ha deg tilbake" igjen tomsnes:-)
Jeg har hatt noen koselige dager med "twisted Vèn" i det siste...
Først av alt; jeg klarte ikke å la være; hun måtte på hjul bare for å kunne prøvesitte litt i vintermørket:-) Men felger er ikke påbegynt enda, så jeg tenker på å lage meg noen stålstøtter som midlertidige "hjul" Trenger den i riktig høyde for å bestemme fotpinne plassering osv osv...
Men det er godt å se den uten tau i taket: Så har jeg glassblåst og lakket radiator med radiatorlakk i selve registeret og silkematt lakk på sider og topp..
tomsnes og jeg ble også enige om et jeg ikke burde sette på alt det blanke på denne.. la den være så enkel og diskret som mulig
(lager nok et litt tøft "galler" til den, om ikke annet for å beskytte den mot spurv osv)

Tenkte jeg skulle ha små diskrete lysdioder i en polert aluminiumsramme. Så jeg har grovkuttet ut 2 like plater i 12mm aluminium.
Planen er å bore forsenkede hull til diodene og frese ut kanaler til kabler i den ene plata og skru de sammen så det ikke blir noen synlige ledninger bak...
Her avbildet sammen med det originale og alt for store panelet: Blir gøy å begynne å bygge opp igjen nå kjenner jeg :-)