Du må vel passe deg litt. Sjefen din er jo inne og leser her.Dexter skrev:Jeg er nok bare på 7 år jeg gitt... skal visstnok ha 7 års dag nå en av disse dagene faktisk... tru hva jeg må kjøpe til madammen da da? Ny vaskebøtte? Et par oppvaskkoster og en nal til vindusvask? Jeg er redd dette kanskje ikke faller helt i smak, men praktisk skal man vel være?!For det er tanken som teller, er det ikke?
Etter 7 år så kjenner hun meg, så dette ække no å værra redd forSnikkeren skrev:Du må vel passe deg litt. Sjefen din er jo inne og leser her.Dexter skrev:Jeg er nok bare på 7 år jeg gitt... skal visstnok ha 7 års dag nå en av disse dagene faktisk... tru hva jeg må kjøpe til madammen da da? Ny vaskebøtte? Et par oppvaskkoster og en nal til vindusvask? Jeg er redd dette kanskje ikke faller helt i smak, men praktisk skal man vel være?!For det er tanken som teller, er det ikke?
Fantastisk!Onsløv skrev:Har passert årsdagen for det 7 året.
Jeg husker ikke om det var på årsdagen eller på bursdagen, men det gjør sikkert hu. Hu ønsket seg en jif-mopp, så da fikk hun det.
Snikkeren skrev:Var bare ment som et lite "det skal ikke så mye til for å friske opp litt".
Dexter skrev:Etter 7 år så kjenner hun meg, så dette ække no å værra redd forSnikkeren skrev:Du må vel passe deg litt. Sjefen din er jo inne og leser her.Dexter skrev:Jeg er nok bare på 7 år jeg gitt... skal visstnok ha 7 års dag nå en av disse dagene faktisk... tru hva jeg må kjøpe til madammen da da? Ny vaskebøtte? Et par oppvaskkoster og en nal til vindusvask? Jeg er redd dette kanskje ikke faller helt i smak, men praktisk skal man vel være?!For det er tanken som teller, er det ikke?
Dexter skrev:Jeg er nok bare på 7 år jeg gitt... skal visstnok ha 7 års dag nå en av disse dagene faktisk... tru hva jeg må kjøpe til madammen da da? Ny vaskebøtte? Et par oppvaskkoster og en nal til vindusvask? Jeg er redd dette kanskje ikke faller helt i smak, men praktisk skal man vel være?!For det er tanken som teller, er det ikke?
I have one bike and one wife,but my wife says Intruder has to do all the riding !!ArcticTiger skrev:You are only allowed to have one Wife, but you can Ride as many Bikes as you want.
Ser bra ut den derArcticTiger skrev:Idag bare måtte jeg sløse litt med dollarsen, og flesket til med ny carbon "bakskjerm"/kjedeskjerm til -09 Tigern![]()
Den årginale i svart plast er litt vel snau, så det blei litt skvetting fra kjedet, og mye skitt fra bakhjulet i regnvær. Jeg ble anbefalt å montere en som dekker bedre, og håper denne vil være bedre;
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Triumph- ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;