Salt ?Dexter skrev:Hvor mye salt skal du gni i PMS-sårene våre?

Salt ?Dexter skrev:Hvor mye salt skal du gni i PMS-sårene våre?
evike skrev:Ref. til kveldens mail ang. PMS. Vi jentene som kjører MC må jo være unnskyldt for helt ekstreme utfall og utbrudd nå på vinterstid. I og med at vi har BEGGE typer PMS, mener jeg....
Velger å se dette litt matematisk... PMS er jo noe negativt...evike skrev:Ref. til kveldens mail ang. PMS. Vi jentene som kjører MC må jo være unnskyldt for helt ekstreme utfall og utbrudd nå på vinterstid. I og med at vi har BEGGE typer PMS, mener jeg....
Syns kvaliteten var hel grei æ, ikke topp HD, men mer enn nok til at æ får "feelingen" og det er vel det som er påenget?Globe skrev:Her er noe jeg satte sammen etter en tur sammen med NAF-MC Trondheim i sommer. Vi kjører tur sammen stort sett hver søndag gjennom sesongen![]()
Denne videsnutten er en miks av stillbilder og video. Videoen er tatt opp med GoPro HD-kamera, men selve opptaket her ble ikke gjort i HD, og er i ettertid komprimert til MV4-format. Så en kan se av kvaliteten at den er noe forringet. Vises god i filmen hvor det er sol og skygge langs med veien.
Men...turen var kjempeflott, vi hadde det veldig hyggelig sammen, trivelig gjeng...og svært så moro også hver for oss...på veien![]()
Av "kjente" i denne videoen er det Gizmodude og cbrdama her fra mcsiden.no![]()
PS: jeg har ikke lagt til noe musikk eller noe...så de første sekundene er stillbilder og stillhet :-)...Etter det så er det motor og vindsus som er lyden
Veldig bra dette synes jeg. Fin tur og fine veier. Jeg har forresten selv tenkt på et slikt kamera og synes noe av det beste ved dette kamera er den forholdsvis gode vidvinkelen som man skjelden ellers finner på videokamera. Kan jeg spørre hvordan du hadde kameraet montert under denne videoen ? Jeg ser de har et tilbud på et kamera her i Bergen og vurderer å kjøpe.Globe skrev:Takk Hjernen...det ble en god start på dagen her i dag, sittende med kaffekoppen og "være med" på denne turen![]()
Her er noe jeg satte sammen etter en tur sammen med NAF-MC Trondheim i sommer. Vi kjører tur sammen stort sett hver søndag gjennom sesongen![]()
Denne videsnutten er en miks av stillbilder og video. Videoen er tatt opp med GoPro HD-kamera, men selve opptaket her ble ikke gjort i HD, og er i ettertid komprimert til MV4-format. Så en kan se av kvaliteten at den er noe forringet. Vises god i filmen hvor det er sol og skygge langs med veien.
Men...turen var kjempeflott, vi hadde det veldig hyggelig sammen, trivelig gjeng...og svært så moro også hver for oss...på veien![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=b2EyFgG9SD4[/video]
Av "kjente" i denne videoen er det Gizmodude og cbrdama her fra mcsiden.no![]()
PS: jeg har ikke lagt til noe musikk eller noe...så de første sekundene er stillbilder og stillhet :-)...Etter det så er det motor og vindsus som er lyden
Ok , jeg følte det litt for personlig og spørre om han virkelig brukte brystholder , ja for jeg vet jo ikke hvordan han ser utBubbu skrev:21 sekunder ut i filmen står det at han brukte en brystholderja for kameraet ja