En kollega av meg har faktisk en Inazuma. Den kjøpte han i fjor. Tøff sykkeltullestein skrev:Ja jeg SKAL ha meg min første sykkel i år. Det blir selvsagt brukt for det bestemmer lommeboka
Har veldig lyst på en Suzuki GSX 750 Inazuma. Men dem er det ikke mange av. Det mest sannsynlige er vel at jeg får tak i en CB 750, Bandit 600 eller kanskje en CB 500. Gleder meg ihvertfall en haug til å kjøre rundt i sommer
![]()
Brukt 1 natt ja , og så vil du selgePollti skrev:Skal du ha kæmpingvogn Bringisen så har jeg en Hobby La Vite ,765 inkl draget, 2010 modell,sølvgrå og gild. Brukt 1 natt tror jeg. Finnes visstnok holder for MC å sette på denVil ha dritten ut av hagen snart så det er bare å prute,har litt å gå på før det blir armod
Bringisen skrev:Hahaha! Da var det gjort PMSen tok helt overhånd. Signerte kontrakt på en 2011 BMW F800GS som kom inn i butikken på lørdag
Gratulerer med ny sykkel til dere begge to!gbruaset skrev: Jeg har nettopp kjøpt en BMW F 800 GS! gleder meg til å bruke den!
Se der, ja!Siggen skrev:Blir nok et bytte på meg også, meldt min interesse på en 99 Varadero XL1000 V
Dette kan ikke bli galt. Og det er sykkel med entusiaster som kjører på tur sammen og har eget nettforum for Varadero-eiere, både nasjonalt og internasjonalt.Siggen skrev:Blir nok et bytte på meg også, meldt min interesse på en 99 Varadero XL1000 V
Takk for det Bimma!Bimma skrev:Bringisen skrev:Hahaha! Da var det gjort PMSen tok helt overhånd. Signerte kontrakt på en 2011 BMW F800GS som kom inn i butikken på lørdagGratulerer med ny sykkel til dere begge to!gbruaset skrev: Jeg har nettopp kjøpt en BMW F 800 GS! gleder meg til å bruke den!![]()
Planen min var å kjøpe en maken da den ble lansert i 2008, men dengang ei. Jeg var for kort i lortefallet![]()
Nå går det jo an å komme nærmere bakken, så det er fortsatt håp ved neste korsvei, hehe
Jeg fikk iallfall sikra meg den samme motoren, og den har etter de første 60.000 km ikke skuffet
Kos dere med ny-syklene gutter! Håper på en tidlig vår :[-o<
Grattisskullerud skrev:Jeg har kjøpt allerede, i 2011.
1983mod Honda VF750S, som skal tilbake til gamle høyder.
God motor, innkjøpt Oil mod, 61kkm på klokka, og jeg er 3.eier.
Etter 8år på undermotorisert crotch rocket (CBR600F4), så blir nok dette bra:-)
evike skrev:Joda. Her vurderes bytte.
Siden jeg ikke har råd til Moto Guzzi Breva 750 som egentlig er ønsket
Fått tilbud av dem, men ikke det beste januartilbud kanskje. Fått øye på en annen sykkel også, en utgave jeg aldri har sett før, men blandt de likeste jeg har sett. Mer samme type som i dag, men adskillig større.Globe skrev:Du verden....her nærmer det seg sesong ja......sykkelbytter over en lav sko her nå....![]()
Følg oss opp da Siggen...på hvordan det går med din meldte interesse
Som forholdsvis fersk mc-kjører er jeg litt usikker på hva jeg liker best av kjørekomfor, utseende etc. Vet i alle fall at jeg trenger noe med LYD. Må nok prøve litt forskjellig for og finne en som passer i størrelse, utseende, komfor og lyd.AJ skrev:Se der, ja!Siggen skrev:Blir nok et bytte på meg også, meldt min interesse på en 99 Varadero XL1000 V
Det er en svær sykkel :-) og ganske annerledes enn den du har. Sterke og solide sykler, Varadero'ene. Men har hørt at de litt tørste...
Tror nok at det er en sykkel som passer størrelsesmessig, drar og ser på den om et par uker. Det er mange forumer, fikk invitasjon fra Vulcan Riders Norway sist sommer. Holder med MCsiden foreløpig. Men som sagt har det dukket opp en annen sykkel ogsåBaron von Waffel skrev:Dette kan ikke bli galt. Og det er sykkel med entusiaster som kjører på tur sammen og har eget nettforum for Varadero-eiere, både nasjonalt og internasjonalt.Siggen skrev:Blir nok et bytte på meg også, meldt min interesse på en 99 Varadero XL1000 V
At du holder deg her på MCsiden.no liker viSiggen skrev:Det er mange forumer, fikk invitasjon fra Vulcan Riders Norway sist sommer. Holder med MCsiden foreløpig. Men som sagt har det dukket opp en annen sykkel også
Den skal jeg til Moss og se på til lørdagAJ skrev:At du holder deg her på MCsiden.no liker viSiggen skrev:Det er mange forumer, fikk invitasjon fra Vulcan Riders Norway sist sommer. Holder med MCsiden foreløpig. Men som sagt har det dukket opp en annen sykkel også![]()
Så vil vi gjerne vite litt om denne andre sykkelen også, så klart;)
Ikke annet enn uttalelsen til en kompis som lånte en for ei helg mens han var mellom en MT-01 og en Vmax 2009.Siggen skrev:Noen som har erfaring med eller kjenner til Yamaha Wild Star 1600 ??