Då er det jo fan ikkje en MC-GPS men en vanlig GPS som er vantett

Grattis med ny GPS!Bimma skrev:Jeg klarer garantert å kjøre meg bort uansett jeg mekkern - hihihi![]()
Jeg kjøpte ikke med livstidsoppdatering nå, den kjøper jeg senere. Har uansett gratis oppdatering de neste 60 dagene.
Du kommer garantert til å bli fornøyd med den. Den er bare perfekt. Koble den til mobil, heddsett og innebygd mp3 spiller kjøretur logg. Jeg er veldig godt fornøyd med den. Og vi mc folk kjører aldri oss bort, vi bare utforsker bare området littBimma skrev:GPS er nå innkjøpt, og valget falt til slutt på Garmin Zumo 660.
Er spent på å ta den i bruk og se om den er verdt prisen!
Det er det som er problemet mit med Zumo660 og det er at i tilleg til 4500kr så må en ha BT headsett til 1500kr+ og då eren oppi 6000kr.Bubbu skrev:Du kommer garantert til å bli fornøyd med den. Den er bare perfekt. Koble den til mobil, heddsett og innebygd mp3 spiller kjøretur logg. Jeg er veldig godt fornøyd med den. Og vi mc folk kjører aldri oss bort, vi bare utforsker bare området littBimma skrev:GPS er nå innkjøpt, og valget falt til slutt på Garmin Zumo 660.
Er spent på å ta den i bruk og se om den er verdt prisen!