Klemm tell,ikke nøl lenger nå, legg alle "fornuftige" tanker tilside, du kommer garantert ikke til å angre

Hva har skjedd?KennethV skrev:Då har eg dessverre ein meget dårleg nyheit å komme med..
Eg blir nok ikkje å finne på to hjul i år.
Nei nei nei, så ærgelig! Håper det gikk bra med alle involverte. Du må i allefall få fullført lappen om ikke annet slik at du er klar til å kjøre når du får skaffet deg sykkelKennethV skrev:Var i ei bilulykke i dag.
I ei rundkøyring. Så enten blir det mi skyld eller delt skyld.. Uansett så må eg legge ut penger for enten å fikse bilen, eller betale ut lånet på den, selge den i deler og kjøpe meg ny bil.
Ergerlig at slike uforutsette ting skjer. Gleder meg å lese at det ikke oppsto noen fysiske skader som setter MC-drømmen på vent.KennethV skrev:Surt er det, men sånn er livet til tider..
Heldigvis så har eg det godt økonomisk, så lider ingen naud anna enn at mc draumen blir satt på vent.
Skal sjølvsagt bli ferdig med lappenSlik at eg er klar når eg har fått pengane på plass igjen
lotto funkerSnikkeren skrev:Dette var kjedelig.
Du får gjøre ferdig lappen, og satse på at det dukker opp noe penger du ikke hadde regnet med. Spiller du lotto?