Kanskje vi er med på å gi dem et lite x-tra puff i riktig retning, vi som kjøper italienske motorsykler (som. f.eks. Moto Guzzi...

Da er mine av typen industri med spikertramp og værnetupp def godkjent kjøp i sin tid da??AJ skrev:Italia har kanskje kommet seg opp av den verste bølgedalen?
Kanskje vi er med på å gi dem et lite x-tra puff i riktig retning, vi som kjøper italienske motorsykler (som. f.eks. Moto Guzzi...![]()
), italienske hjelmer (som f.eks. Premier...
) og italienske kjøresko (som f.eks. Forma...
).
Silvio har ingen vinnersjanser, det er bare ønsketenking fra norsk tabloidpresse.dag-zzr skrev:comeback for Silvio Berlusconi![]()
![]()
![]()
![]()
eller
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg var nede på fabrikken forrige uke, å de hadde det visst veldig travelt med å produsere nok sykkler. De produserer kun etter etterspørsel, så alle sykkler som blir laget, er allerede solgt eller bestillt av forhandlereZZR-Erling skrev:Ducati, feks, er vel ikke i noen krise...så det er vel fortsatt løp å kjøp for de som vil..
Det er krise, det er det ingen tvil om. Men det er ikke krise for de som lager luksus-produkter, ala Ducati og Ferrari etc.Andreas skrev:Jeg var nede på fabrikken forrige uke, å de hadde det visst veldig travelt med å produsere nok sykkler. De produserer kun etter etterspørsel, så alle sykkler som blir laget, er allerede solgt eller bestillt av forhandlereZZR-Erling skrev:Ducati, feks, er vel ikke i noen krise...så det er vel fortsatt løp å kjøp for de som vil..
Du så ikke en sykkel med mitt navn på da, AndreasAndreas skrev:Jeg var nede på fabrikken forrige uke, å de hadde det visst veldig travelt med å produsere nok sykkler. De produserer kun etter etterspørsel, så alle sykkler som blir laget, er allerede solgt eller bestillt av forhandlereZZR-Erling skrev:Ducati, feks, er vel ikke i noen krise...så det er vel fortsatt løp å kjøp for de som vil..
kz1300 skrev:Du så ikke en sykkel med mitt navn på da, AndreasAndreas skrev:Jeg var nede på fabrikken forrige uke, å de hadde det visst veldig travelt med å produsere nok sykkler. De produserer kun etter etterspørsel, så alle sykkler som blir laget, er allerede solgt eller bestillt av forhandlereZZR-Erling skrev:Ducati, feks, er vel ikke i noen krise...så det er vel fortsatt løp å kjøp for de som vil..
Nej, det er fremdeles masse snø her i Kongsberg så sesongen er nok noen uker unna ennå,ojda skrev:kz1300 skrev:Du så ikke en sykkel med mitt navn på da, AndreasAndreas skrev:Jeg var nede på fabrikken forrige uke, å de hadde det visst veldig travelt med å produsere nok sykkler. De produserer kun etter etterspørsel, så alle sykkler som blir laget, er allerede solgt eller bestillt av forhandlereZZR-Erling skrev:Ducati, feks, er vel ikke i noen krise...så det er vel fortsatt løp å kjøp for de som vil..
Begynner du å bli utolmodig KZ1300Nå vet du hvordan jeg hadde det i fjor
Det står ikke så mye navn på de, men på Multistrada-linja bygget de bare Granturismo`er denne dagenkz1300 skrev:Du så ikke en sykkel med mitt navn på da, AndreasAndreas skrev:Jeg var nede på fabrikken forrige uke, å de hadde det visst veldig travelt med å produsere nok sykkler. De produserer kun etter etterspørsel, så alle sykkler som blir laget, er allerede solgt eller bestillt av forhandlereZZR-Erling skrev:Ducati, feks, er vel ikke i noen krise...så det er vel fortsatt løp å kjøp for de som vil..
Det hadde vært kult om det sto navn på de, og plutselig så sto det en med levering til Norge. Nei, bare drømmer meg bort. Håper Løvaas har klart å få en til messa, kanskje jeg for se den for første gang der. Gleder meg.Andreas skrev:Det står ikke så mye navn på de, men på Multistrada-linja bygget de bare Granturismo`er denne dagenkz1300 skrev:Du så ikke en sykkel med mitt navn på da, AndreasAndreas skrev:Jeg var nede på fabrikken forrige uke, å de hadde det visst veldig travelt med å produsere nok sykkler. De produserer kun etter etterspørsel, så alle sykkler som blir laget, er allerede solgt eller bestillt av forhandlereZZR-Erling skrev:Ducati, feks, er vel ikke i noen krise...så det er vel fortsatt løp å kjøp for de som vil..Så mulig din sykkel sto der en plass