Hvis sykker'n er leveringsklar er det bare å ture & kjøre

Jeg så for meg muligheten av at 'nysykker'n' kanskje ikke ville være leveringsklar før etter sesongslutt...
Sykker'n blir henta i morraAJ skrev:Nei, hvorfor vente...
Hvis sykker'n er leveringsklar er det bare å ture & kjøre![]()
Jeg så for meg muligheten av at 'nysykker'n' kanskje ikke ville være leveringsklar før etter sesongslutt...
Yay!!2000Touring skrev:Sykker'n blir henta i morraAJ skrev:Nei, hvorfor vente...
Tar med meg Dexter og hengeren hans, så er ikke avhengig av bra vær i morgen. Hadde vært fint med bra vær senere så man kan kjøre litt da...AJ skrev:Yay!!2000Touring skrev:Sykker'n blir henta i morraAJ skrev:Nei, hvorfor vente...
Jeg så for meg muligheten av at 'nysykker'n' kanskje ikke ville være leveringsklar før etter sesongslutt...![]()
Er bare å glede seg, da :-)
Og håpe på bra vær...
Tja...Joa, sant det - skulle kanskje ikke gjort detGammelgutt skrev:Du skulle nok ikke fått prøve min, det blir vel en dyr prøvetur?.
Yes!Snikkeren skrev:Men hvor er alle bildene?
Det kommer, men ikke i dag... Har sittet i bilen i hele dag for å hente sykkelen, så nå skal jeg slappe av litt.Snikkeren skrev:Men hvor er alle bildene?
Takk for det :-)frissy skrev:Ser jo flott ut den! Grattis. Kjør pent! Skal bli noen flott mc dager utover nå.....
Takk for detGammelgutt skrev:Gratulerer med skikkelig sykkel. :=D>
22.000kmGammelgutt skrev:Hvor langt har den trillet?.
Er det en konkurranse i å ha kjørt lengst?Gammelgutt skrev:Æda bæda, min har gått lenger.
Antakelig ikke.2000Touring skrev:Er det en konkurranse i å ha kjørt lengst?Gammelgutt skrev:Æda bæda, min har gått lenger.