Micke skrev:Yes, då har jag avtalat med Motorport att jag ska hämta motorcykeln onsdag nästa vecka.

Micke skrev:Yes, då har jag avtalat med Motorport att jag ska hämta motorcykeln onsdag nästa vecka.
Crinos skrev:Jeg så et par sykler på veien i går, og det så grusomt kaldt ut...
I stedet for å kjøre sykkel, gjorde jeg noe helt annet sammen med noen andre...
Lar video snakke for seg selv.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=sFiyyMD1 ... grIrpT4ANs[/video]
og
[video]http://www.youtube.com/watch?v=lcy7FgYZ ... grIrpT4ANs[/video]
Ikke helt...Mysterion skrev:
what???? brenner ren potta?
Jompa skrev:
Blomster sier mer enn tusen ord..
Er akkurat det..bergenser83 skrev:frister med sesongstart. var innom kompisen min som har sykkelen min stående i garasjen. det frister
men jeg bruker tråsykkelen til trening nå på vinteren, med piggdekk. hadde en tur for noen uker siden. ble forbikjørt av saltbilen.
da jeg skulle sykle igjen i forrige uke var det ikke snakk om å få rundt pedalene. kjedet var HELT ødelagt,hvitt og stivt. hadde selvfølgelig glemt å tørke av og smøre etter siste tur. sykkelen var ny i fjor og har bare gått 4-500 km så var surt å måtte kjøpe nytt kjede.
vil det gå like fort på mc-kjede dersom jeg er ute og kjører etter salting? ser for meg at andre deler på mc også tar stor skade av saltet
Hallo, har dere hørt om vann - det er vel bare å ta frem hageslangen og spyle av salt mv. etter hver tur. Det tar 5-10 minutter...Svolp skrev:Er akkurat det..bergenser83 skrev:frister med sesongstart. var innom kompisen min som har sykkelen min stående i garasjen. det frister
men jeg bruker tråsykkelen til trening nå på vinteren, med piggdekk. hadde en tur for noen uker siden. ble forbikjørt av saltbilen.
da jeg skulle sykle igjen i forrige uke var det ikke snakk om å få rundt pedalene. kjedet var HELT ødelagt,hvitt og stivt. hadde selvfølgelig glemt å tørke av og smøre etter siste tur. sykkelen var ny i fjor og har bare gått 4-500 km så var surt å måtte kjøpe nytt kjede.
vil det gå like fort på mc-kjede dersom jeg er ute og kjører etter salting? ser for meg at andre deler på mc også tar stor skade av saltet
Mange fine dager, spessielt på vestlandet allerede i februar og gjerne sent januar men det er saltet som er drepen.
Det spiser opp biken din lige fort som på bil, om ikke kjappere. Selv på tørre fine vinterdager ligge det mye salt i vegbanen og jeg husker og ha lest en gang at det er funnet spor av vegsalt så sent som tidlig mai på vestlandet.
Nei.. Ta vare på biken din og ødelegg heller bilen vinterstid!
Joda, kan spyle overflater... Men ta f.eks drevet i motor, bakdemper og oppunder alt av plastdeksel som jeg har f.eks på min sykkel...Godtvoksen skrev:Hallo, har dere hørt om vann - det er vel bare å ta frem hageslangen og spyle av salt mv. etter hver tur. Det tar 5-10 minutter...Svolp skrev:Er akkurat det..bergenser83 skrev:frister med sesongstart. var innom kompisen min som har sykkelen min stående i garasjen. det frister
Mange fine dager, spessielt på vestlandet allerede i februar og gjerne sent januar men det er saltet som er drepen.
Det spiser opp biken din lige fort som på bil, om ikke kjappere. Selv på tørre fine vinterdager ligge det mye salt i vegbanen og jeg husker og ha lest en gang at det er funnet spor av vegsalt så sent som tidlig mai på vestlandet.
Nei.. Ta vare på biken din og ødelegg heller bilen vinterstid!