Helt viltSvolp skrev:Skal du leie parkering i Stavanger er det mellom 1000-1500kr mnd... Helt vanelig!

Helt viltSvolp skrev:Skal du leie parkering i Stavanger er det mellom 1000-1500kr mnd... Helt vanelig!
Veit..Godtvoksen skrev:Helt viltSvolp skrev:Skal du leie parkering i Stavanger er det mellom 1000-1500kr mnd... Helt vanelig!, i min nabokommune Lyngdal får vi leie plass for hele vintersesongen kr. 1200,- hos twinthunder og kr.1500,- for vask og lagring hos Ove's Yamahasenter.
Ja - da har du sikkert mye å tenke på. Samlivsbrudd er aldri noe hyggelig, så pris på vinterlagring av MC blir neppe det som for mest fokus for tiden.Svolp skrev:Veit..Godtvoksen skrev:Helt viltSvolp skrev:Skal du leie parkering i Stavanger er det mellom 1000-1500kr mnd... Helt vanelig!, i min nabokommune Lyngdal får vi leie plass for hele vintersesongen kr. 1200,- hos twinthunder og kr.1500,- for vask og lagring hos Ove's Yamahasenter.
Kanskje jeg skal flytte te kvinesdal?
Får jo fan ikke leilighet her heller etter at kjerringa kasta meg ut...
Denne likte jeg veldig godt, hva ligger prislappen på for en sånn?bikerdude73 skrev:
Baltazar skrev:Jeg tok vekk den tette presenningen og la over noen tepper...Er det ok, eller har jeg gjort noe dumt igjen ?
Baltazar skrev:Jeg tok vekk den tette presenningen og la over noen tepper...Er det ok, eller har jeg gjort noe dumt igjen ?
Hehe. Vanskeligt å si. Jeg kjøpte den for 25.000kr. Men har jo lagt ut masse cash og penger på den.Northman skrev:Denne likte jeg veldig godt, hva ligger prislappen på for en sånn?bikerdude73 skrev:
Hilux1 skrev:Duc'n står godt parkert nesten i stua, sånn at jeg kan se på'n mens jeg spiller YouTube filmer med sykkelkjøring på tv'n
Fullstendig bortkastet å lade mer enn et par ganger i løpet av vinteren....ikke hadde jeg tørt å ha slik "superelektronikkk" innkoblet uten tilsyn hele vinteren heller.mange av disse laderne har konka,vet om 4 c-tek som har kveila + et par andre merker.Baltazar skrev:Dette med service lading også, hvorfor er det bedre å ha batteriet stående på lading hele vinteren isteden for bare å lade det opp 1 eller 2 ganger????
Æ ville ikke hatt presenningen over sykkelen, den holder på evt.fuktighet.Frøyen skrev:Hei
Min sykkel står i snekkerboden med presenning over.
Jeg fyrer med ved i snikkerboden når jeg jobber der i helgene, og har tatt av trekket for å sjekke/se litt på den. (ja jeg lengter etter våren)
Men selve sykkelen, batteriet, bensin og avlaste hjul.
Har fått fortalt at man skal ta av batteri, og sette det på service lading. Har gjort det.
Bensintanken skal vere bort i mot full, for å unngå kondens. Har gjort det.
Sykkelen skal settes på mittstøtte eller bokk, for å avlaste hjul. Har gjort det.
Er dette fornuftige tiltak, eller er det unødvendig?
JanK skrev:
![]()
PS: ikke undertegnede på bilde...