Endelig begynner ting å skje. Hadde siste vakt hos gammel arbeidsgiver nå i helgen. Jeg tar en lang påskeferie, før jeg begynner i ny jobb 16 april.
Sa opp leiligheten på fredag, og med tre måneders oppsigelse, er jeg Vestfolding 1.juli

Da bør også planer for kjøp av ny sykkel også begynne å ta form. Har begynt å gå litt konkret til verks, og har fått pristilbud på flere forskjellige.
Siden vi her snakker om å pendle 200 km pr dag, tenker jeg at det blir noe i nærheten av ny sykkel. Vurderer for øyeblikket flere, men har to stk på topp: Explorer og 1200 GS. Egentlig er det Explorer som er favoritten, men i følge AMD blir det importert et begrenset antall, så jeg kan bli for sen, og de rett og slett blir utsolgt.. Men GS er ikke så dum den heller. Føler at jeg sitter bedre på GS enn på Explorer. Har i tillegg kikket på Versys og Hondas Crosstourer, men de "tente" meg ikke. Rart det der, det er akkurat som med kvinnfolk. Noen tenner man på med engang,

mens andre må man venne seg til.. Og noen liker man ikke i det hele tatt...
Så nå flyter salongbordet over av brosjyrer og prislister på både sykler og ekstrautstyr, og finansministeren begynner å venne seg til tanken. Junior på 2 år, la merke til logoen på den ene brosjyren, og sier "Fin BMW"... Har jo BMW på 4 hjul, og han kjenner tydeligvis igjen logoen på kvalitet