Og her er et utvalg fra rekord? møte 14.8:

Strøken eksos...

Ja, lokale kaffetreff andre plasser enn hjemtraktene er vel noe alle burde få med seg.Jompa skrev:En "turistattraksjon" jeg absolutt burde fått med meg en gang.
Også alle de flotte gamle syklene, den CBXen så fin ut......
Nei, skal ikke begynne å drømme meg bort igjen.
Fikk du tak i denne i norge eller måtte du bestille fra utlandet?Hjernen skrev:
![]()
Bilextra har stort sett det meste av tilbehør til Ctek ladere.TBI81 skrev:Fikk du tak i denne i norge eller måtte du bestille fra utlandet?Hjernen skrev:
![]()
Prøvde å få tak i en sånn fjor, men alle jeg oppsøkte påstod at det hadde ikke ctek. Endte med at jeg laget meg en halvdårlig løsning selv som jeg gjerne skulle byttet ut :-)
Globe skrev:HE he he .... moro. Men bildet pirrer nysgjerrigheten kjenner jeg. "Del II"??,,,hva var da "Del I"...og hva kommer som "Del III" :-)
..og HJERTElig gratulerer med dagen!
Det er vel slik det burde være i en "halvseriøs"Jompa skrev:Rett fra 10-års bryllupsdag til ledninger og dingser.
Ok, æ skal ikke blande meg borti di prioritering, gratulere med dagen ihvertfall![]()
Litt seint svar men grattis med de 2!!! God start kaller man det...SuperMorten skrev:Gratulerer med 10 årHadde selv to år for en uke siden :[-o<
Takk for det ja. Kaller det fortsettelse/del 2..Hjernen skrev:Litt seint svar men grattis med de 2!!! God start kaller man det...SuperMorten skrev:Gratulerer med 10 årHadde selv to år for en uke siden :[-o<
![]()
Nei egentlig ikke, den er lavere enn den ser ut,Jompa: Skal du emigrere ?
Du har jo kjøpt deg amerikakoffert