Min første MC er på plass :D
- fikse
- Innlegg: 953
- Registrert: 28 apr 2011, 19:48
- Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
- Bosted: Sund, Sotra, vest for Bergen
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Det var da en sinnsyk pris på den Shadowen? 65K for en ´86? Nei, styr unna. Om ikke den er noe helt spesielt med. På 10 år har det skjedd litt på teknologifronten vil jeg tro, så sjansen er stor for at bremsene bremser bedre (ser det er doble skiver framme på Viragoen, det er bra), lysene lyser mer, og så videre.
Viragoen kan jo høres grei ut, men slett ikke gratis den heller. Den bør være i god stand. Kan du få med deg en teknisk kyndig? Prisene er jo slik at du pruter på alt som ikke er i god stand, så f.eks speedometer bør gi en 2-3.000 i reduksjon (alt etter hva det er som er defekt).
Viragoen kan jo høres grei ut, men slett ikke gratis den heller. Den bør være i god stand. Kan du få med deg en teknisk kyndig? Prisene er jo slik at du pruter på alt som ikke er i god stand, så f.eks speedometer bør gi en 2-3.000 i reduksjon (alt etter hva det er som er defekt).
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!
Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)
Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)
- Chevy1974
- Innlegg: 190
- Registrert: 27 aug 2012, 19:33
- Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700
- Bosted: Kongsberg
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
@mekkern: Ja, det er det som er vanskeleg, å tenke seg korleis det blir i lengda. Jobbar du på MC-butikk, eller har du ein bra samling sjølv? Prøvesitting er eg med på veit du :)
I dag har eg altså vore ute og kikka litt. Sjekka først Shadow'en i Krokstadelva. Trudde at dette var ein butikk som hadde ein del syklar, men det er ein rein bilbutikk som har fått denne i innbytte, så det var ikkje mulig å få tak i utstyr der
Men sykkelen var fin den. Såg riktignok ikkje så veldig grundig på alt teknisk, for no er eg mest nyskjerrig på sittestilling og egenskapar. Prøvde den så vidt inne på parkeringsområdet, og det var dramatisk forskjell på balansen i forhold til BMW'en på køyreskulen ja. Det er nok ein del av gjengen her inne som har heilt rett når dei omtalar egenskapane til ulike sykkeltypar
Det eg la best merke til var at framhjulet pressa seg ut til sida i staden for å rette seg opp til midtstilling i lav fart. Det var altså vanskeleg (les: uvant) å halde riktig balanse i lav fart. Når eg kom litt over gangfart retta den seg opp og oppførte seg meir normalt. Eg hadde uansett veldig lav fart sidan eg ikkje hadde noko utstyr, så det var langt i frå nok til å få noko skikkeleg inntrykk av den, men likevel veldig greitt å få bittelitt intrykk av korleis denne typen sykkel er.
Sittestillinga synest eg var behageleg, men igjen var det altfor kort tid til å få eit godt inntrykk.
Etter dette reiste eg over elva til Drammen MC & Fritidssenter i Mjøndalen (kvifor heiter det "Drammen ..." då?
)
Her var det køyreutstyr tilgjengeleg, og dei hadde ein del syklar utstilt også. Selgaren i butikken var veldig behjelpeleg med å svare på spørsmål, og det vart fort meir fokus på sykkeltype enn køyreutstyr. Han hadde ein Shadow inne som vil komme for salg ganske snart, pluss eit par heilt nye Intruder, og mange syklar av andre typar. Eg klarar ikkje å gjenta alt han sa, men som aktiv MC-førar hadde han god erfaring med alle sykkeltypar, så eg fekk mykje bra informasjon. Han meinte at egenskapane til ein ny Intruder var 5 gangar bedre enn den gamle Shadow'en, mens ein sports-tourer har 10 gangar bedre egenskapar. Ha sa også at for ein heilt fersk førar ville det vere vesentlig vanskeligare å takle ein cruiser. Det er nok ein vanesak eg skal klare med litt øving, men sjølvsagt greitt å vurdere.
Brukte opp all tida på MC-prat, så eg er framleis utan utstyr
men har i alle fall fått litt nyttig info og har litt å gruble på :)
Bør nok finne fleire butikkar og planlegge neste laurdag litt bedre slik at eg rekker over litt meir før dei stenger
I dag har eg altså vore ute og kikka litt. Sjekka først Shadow'en i Krokstadelva. Trudde at dette var ein butikk som hadde ein del syklar, men det er ein rein bilbutikk som har fått denne i innbytte, så det var ikkje mulig å få tak i utstyr der

Men sykkelen var fin den. Såg riktignok ikkje så veldig grundig på alt teknisk, for no er eg mest nyskjerrig på sittestilling og egenskapar. Prøvde den så vidt inne på parkeringsområdet, og det var dramatisk forskjell på balansen i forhold til BMW'en på køyreskulen ja. Det er nok ein del av gjengen her inne som har heilt rett når dei omtalar egenskapane til ulike sykkeltypar

Det eg la best merke til var at framhjulet pressa seg ut til sida i staden for å rette seg opp til midtstilling i lav fart. Det var altså vanskeleg (les: uvant) å halde riktig balanse i lav fart. Når eg kom litt over gangfart retta den seg opp og oppførte seg meir normalt. Eg hadde uansett veldig lav fart sidan eg ikkje hadde noko utstyr, så det var langt i frå nok til å få noko skikkeleg inntrykk av den, men likevel veldig greitt å få bittelitt intrykk av korleis denne typen sykkel er.
Sittestillinga synest eg var behageleg, men igjen var det altfor kort tid til å få eit godt inntrykk.
Etter dette reiste eg over elva til Drammen MC & Fritidssenter i Mjøndalen (kvifor heiter det "Drammen ..." då?

Her var det køyreutstyr tilgjengeleg, og dei hadde ein del syklar utstilt også. Selgaren i butikken var veldig behjelpeleg med å svare på spørsmål, og det vart fort meir fokus på sykkeltype enn køyreutstyr. Han hadde ein Shadow inne som vil komme for salg ganske snart, pluss eit par heilt nye Intruder, og mange syklar av andre typar. Eg klarar ikkje å gjenta alt han sa, men som aktiv MC-førar hadde han god erfaring med alle sykkeltypar, så eg fekk mykje bra informasjon. Han meinte at egenskapane til ein ny Intruder var 5 gangar bedre enn den gamle Shadow'en, mens ein sports-tourer har 10 gangar bedre egenskapar. Ha sa også at for ein heilt fersk førar ville det vere vesentlig vanskeligare å takle ein cruiser. Det er nok ein vanesak eg skal klare med litt øving, men sjølvsagt greitt å vurdere.
Brukte opp all tida på MC-prat, så eg er framleis utan utstyr

Bør nok finne fleire butikkar og planlegge neste laurdag litt bedre slik at eg rekker over litt meir før dei stenger

Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
- Chevy1974
- Innlegg: 190
- Registrert: 27 aug 2012, 19:33
- Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700
- Bosted: Kongsberg
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Kan forresten også oppsummere litt av praten rundt køyreutstyr også. Når det gjeld slitestyrke og sikkerhet var det ifølge selgaren berre eitt alternativ. Lær er det einaste som fungerer dersom du blir bortover asfalten etter ein velt. No er han riktignok konkurranse-køyrar, men asfalt-skrubbing kan skje i vanleg trafikk også.
Det aller beste av stoff-klær har langt igjen for å bli like bra som lær. Når det gjeld vanntetthet er det ikkje så veldig store forskjellar. Du må uansett ha regn-klær ytterst for å unngå fuktige klær.
Fordelen med skinnklær er at dei sitter tettare på kroppen, så du får mindre blafring i vinden. Når han fortalte om dette ser eg at det er akkurat denne typen blafring eg opplevde på motovegen. Mulig opplevelsen hadde blitt ein del annleis med skinnklær.
Det aller beste av stoff-klær har langt igjen for å bli like bra som lær. Når det gjeld vanntetthet er det ikkje så veldig store forskjellar. Du må uansett ha regn-klær ytterst for å unngå fuktige klær.
Fordelen med skinnklær er at dei sitter tettare på kroppen, så du får mindre blafring i vinden. Når han fortalte om dette ser eg at det er akkurat denne typen blafring eg opplevde på motovegen. Mulig opplevelsen hadde blitt ein del annleis med skinnklær.
Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Men det er en stor ulempe med skinnklær,og det er at de krymper så steikjaness når du henger dem i skapet over vinterenChevy1974 skrev: Fordelen med skinnklær er at dei sitter tettare på kroppen, så du får mindre blafring i vinden.

ikkebike.norwegianforum.net
- bjornen
- Innlegg: 245
- Registrert: 01 sep 2012, 19:17
- Motorsykkelen din: 2 stk honda, en gammel + en ny
- Bosted: Drammen
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
hvis du er interessert i en gammel shadow (midt 80 tall) har jeg en slik du kan få prøve... VT750
ta kontakt så kan vi få til noe..
Mvh bjørn
ta kontakt så kan vi få til noe..

Mvh bjørn
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Hmm ser ut som svaret mitt forsvant. For forsøke igjen...
Blafring er et problem når du kjører nedover europa i +140 km/t her i norge gjør det ingenting med litt med vindfang, spesielt hvis man har litt fremoverbøyd stilling. Tar vekten av skuldrene.
Jeg synes stort sett tekstilklær holder meg tørr lengre en skinn. Veldig skjeldent jeg tar ut regndressen. Ikke engang på en 40 mils tur i regn i sommer ble jeg våt. Og skin tar forever å tørke.
Skinn gir nok bedre beskyttelse ved velt. Det har jeg prøvd i 90km/t og skinnklærne var nesten uskadet.
Blafring er et problem når du kjører nedover europa i +140 km/t her i norge gjør det ingenting med litt med vindfang, spesielt hvis man har litt fremoverbøyd stilling. Tar vekten av skuldrene.
Jeg synes stort sett tekstilklær holder meg tørr lengre en skinn. Veldig skjeldent jeg tar ut regndressen. Ikke engang på en 40 mils tur i regn i sommer ble jeg våt. Og skin tar forever å tørke.
Skinn gir nok bedre beskyttelse ved velt. Det har jeg prøvd i 90km/t og skinnklærne var nesten uskadet.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Det hadde vært en sinnsyk pris uansett :-)åfikse skrev:Det var da en sinnsyk pris på den Shadowen? 65K for en ´86? Nei, styr unna. Om ikke den er noe helt spesielt med. På 10 år har det skjedd litt på teknologifronten vil jeg tro, så sjansen er stor for at bremsene bremser bedre (ser det er doble skiver framme på Viragoen, det er bra), lysene lyser mer, og så videre.
Viragoen kan jo høres grei ut, men slett ikke gratis den heller. Den bør være i god stand. Kan du få med deg en teknisk kyndig? Prisene er jo slik at du pruter på alt som ikke er i god stand, så f.eks speedometer bør gi en 2-3.000 i reduksjon (alt etter hva det er som er defekt).
Min feil, jeg tenkte kilometer.

-
- Innlegg: 924
- Registrert: 25 feb 2010, 16:16
- Motorsykkelen din: Yamaha
- Bosted: I svingen, ellers i Drammen
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Mulig du pratet med Bjørn Arnegård som kan mye om mc spesielt RR.Chevy1974 skrev:Etter dette reiste eg over elva til Drammen MC & Fritidssenter i Mjøndalen (kvifor heiter det "Drammen ..." då?)Her var det køyreutstyr tilgjengeleg, og dei hadde ein del syklar utstilt også. Selgaren i butikken var veldig behjelpeleg med å svare på spørsmål, og det vart fort meir fokus på sykkeltype enn køyreutstyr. Han hadde ein Shadow inne som vil komme for salg ganske snart, pluss eit par heilt nye Intruder, og mange syklar av andre typar. Eg klarar ikkje å gjenta alt han sa, men som aktiv MC-førar hadde han god erfaring med alle sykkeltypar, så eg fekk mykje bra informasjon. Han meinte at egenskapane til ein ny Intruder var 5 gangar bedre enn den gamle Shadow'en, mens ein sports-tourer har 10 gangar bedre egenskapar. Ha sa også at for ein heilt fersk førar ville det vere vesentlig vanskeligare å takle ein cruiser. Det er nok ein vanesak eg skal klare med litt øving, men sjølvsagt greitt å vurdere.
Navnet har de fra den tiden de holdt til på havna i Drammen, som var inntil for to år siden tror jeg.
Veien er viktigere enn målet.
- fikse
- Innlegg: 953
- Registrert: 28 apr 2011, 19:48
- Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
- Bosted: Sund, Sotra, vest for Bergen
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Hehe! KM istedet for Kr ja.. Ga plutselig litt mer meningingar skrev:
Min feil, jeg tenkte kilometer.Endret nå.


Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!
Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)
Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)
- GSF
- Innlegg: 161
- Registrert: 30 apr 2010, 20:38
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z1000sx 2017
- Bosted: Lier
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Er nok delte meninger om noen av utsagnene til denne selgerenChevy1974 skrev:Kan forresten også oppsummere litt av praten rundt køyreutstyr også. Når det gjeld slitestyrke og sikkerhet var det ifølge selgaren berre eitt alternativ. Lær er det einaste som fungerer dersom du blir bortover asfalten etter ein velt. No er han riktignok konkurranse-køyrar, men asfalt-skrubbing kan skje i vanleg trafikk også.
Det aller beste av stoff-klær har langt igjen for å bli like bra som lær. Når det gjeld vanntetthet er det ikkje så veldig store forskjellar. Du må uansett ha regn-klær ytterst for å unngå fuktige klær.
Fordelen med skinnklær er at dei sitter tettare på kroppen, så du får mindre blafring i vinden. Når han fortalte om dette ser eg at det er akkurat denne typen blafring eg opplevde på motovegen. Mulig opplevelsen hadde blitt ein del annleis med skinnklær.


Når det gjelder vanntetthet er det også slik at skinn ikke er i nærheten av å kunne måle seg med godt Gore-tex. Kjøper du en billig tekstildress vil nok ikke forskjellen være stor men med en kvalitetsdress av Gore-tex er forskjellen milevis. Jeg har kjørt i timevis med Rukka dressen i øs pøs regn uten å bli våt mens skinndressen tåler knapt en halvtime. Og med regntøy DA kan man snakke om blafring :-). Blafring er noe jeg forøvrig aldri har opplevd med Rukka dressen. Her er det snakk om å kjøpe en dress som passer uansett om det er skinn eller tekstil. En annen faktor er at skinndresser bruker laaaang tid på å tørke noe en textildress ikke gjør.
Det ovenstående er grunnen til at jeg har både skinn og tekstil. Tekstil til lange koseturer og skinn når jeg skal "leke" meg litt

- fikse
- Innlegg: 953
- Registrert: 28 apr 2011, 19:48
- Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
- Bosted: Sund, Sotra, vest for Bergen
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Støtter opp om det GSF sier her. Dvs, skinndressen jeg kjøpte i 2003 (Halvarsson) tålte faktisk noen timer med regn før vannet kom gjennom (den har et tex-materiale pluss noe andre greier mellom skinn og innerfor). Men tung ble den..
Nu til dags blir jeg relativt fort våt med den på. En halvtime i regnvær og jeg er god og blaut.
Har en eldre Rukka-dress, som nekter å slippe vannet gjennom. Personlig liker jeg støtten som en skinndress gir, så i praksis har jeg kjørt mest med den, og en regndress utenpå. Har ikke vært særlig plaget med blafring, men så sitter regndressen ganske tait mot skinndressen, og uansett så går det ikke så himla fort med moppen min
Angående kjørestøvler så kan jeg sterkt anbefale Daytona og Oxtar. Kjøpte Oxtar Infinity for endel år siden, og har aldri set meg om etter annet. De er litt grove, nærmest som offroad-støvler, og de er brede nok til pailabbene mine. Har aldri smørt de, kun spylt vekk værste dritten, og de holder dønn tett, samtidig som jeg ikke blir svett
Edit: "Personlig liker jeg støtten som en regndress gir" skulle være "Personlig liker jeg støtten som en skinndress gir"... Gir kanskje litt mer mening, elns...

Har en eldre Rukka-dress, som nekter å slippe vannet gjennom. Personlig liker jeg støtten som en skinndress gir, så i praksis har jeg kjørt mest med den, og en regndress utenpå. Har ikke vært særlig plaget med blafring, men så sitter regndressen ganske tait mot skinndressen, og uansett så går det ikke så himla fort med moppen min

Angående kjørestøvler så kan jeg sterkt anbefale Daytona og Oxtar. Kjøpte Oxtar Infinity for endel år siden, og har aldri set meg om etter annet. De er litt grove, nærmest som offroad-støvler, og de er brede nok til pailabbene mine. Har aldri smørt de, kun spylt vekk værste dritten, og de holder dønn tett, samtidig som jeg ikke blir svett

Edit: "Personlig liker jeg støtten som en regndress gir" skulle være "Personlig liker jeg støtten som en skinndress gir"... Gir kanskje litt mer mening, elns...

Sist redigert av fikse den 02 sep 2012, 16:01, redigert 1 gang totalt.
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!
Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)
Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Jeg er heller ikke plaget med blafring i Rukka dressen min. Men kan være greit å sjekke når du kjøper om den har justerbar stramming på overarmene.
Er jo de færreste som kjøper Rukka når de nettopp har kjøpt sykkel. Og det kan jeg forstår. De er jo dyre og det er jo ikke sikkert man kommer til å kjøre så mue.
Er jo de færreste som kjøper Rukka når de nettopp har kjøpt sykkel. Og det kan jeg forstår. De er jo dyre og det er jo ikke sikkert man kommer til å kjøre så mue.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Snill Vaffel
- Innlegg: 1001
- Registrert: 07 nov 2008, 18:11
- Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
- Bosted: Buskerud
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Rukka er dyrt ja, men det er bra og kan spare en for mye lidelse om man skulle være uheldig så da er det en vurdering å ta med når man handler :-)
Snill Vaffel
Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.
2011 Suzuki GSXR 1000
Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.
2011 Suzuki GSXR 1000
- Chevy1974
- Innlegg: 190
- Registrert: 27 aug 2012, 19:33
- Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700
- Bosted: Kongsberg
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Her var det ein del nyttige tips ja :)
Det med blafring ligg nok i sakens natur når eg brukar køyreskulens "one-size-fits-all"-klær som utelukkande er der for å beskytte. Passform er temmelig fraverande i dette tilfellet
Eg likte godt den bekreftelesen på at eg kan få like god fartsfølelse med både skinn og tekstil.
Når det gjeld tekstil, så er det nok veldig mykje å velge mellom, og eg er like grønn som eit ferskt bjørkeblad i mai
Fekk med meg ein katalog frå MC-butikken i Mjøndalen, og fekk tilsendt ein katalog frå Jofama mens eg tok lappen. Blir vel å kikke litt meir der og prøve litt i butikk. Så då manglar det berre å finne ut kva kvalitet eg skal ha, og her må eg nok ha litt meir hjelp etterkvart. Er det nokon som har gode tips å komme med der? Gjerne litt lavt i pris, men sikkerhet skal eg ikkje gå for langt ned på. Eg reknar nesten med at det er mindre viktig kva merke ein velger, men meir viktig kva type ein velger innanfor kvart merke. Har intrykk av at det ligg mykje personlige preferansar og meiningar rundt merker på klær, akkurat som det gjer på MC
Når det gjeld hjelm, så er det viktig å få minst mulig vindstøy. Dette var veldig plagsomt med lånt hjelm frå køyreskulen. Det vart sagt at denne hjelmen var veldig dårleg på akkurat dette, men fint med litt erfaringsdata på dette.
Skal ta med meg dei tipsa eg fekk om støvlar og sjekke dei ut. Mykje jobbing for tida, så det blir vel til helga igjen...
Det med blafring ligg nok i sakens natur når eg brukar køyreskulens "one-size-fits-all"-klær som utelukkande er der for å beskytte. Passform er temmelig fraverande i dette tilfellet

Eg likte godt den bekreftelesen på at eg kan få like god fartsfølelse med både skinn og tekstil.
Når det gjeld tekstil, så er det nok veldig mykje å velge mellom, og eg er like grønn som eit ferskt bjørkeblad i mai


Fekk med meg ein katalog frå MC-butikken i Mjøndalen, og fekk tilsendt ein katalog frå Jofama mens eg tok lappen. Blir vel å kikke litt meir der og prøve litt i butikk. Så då manglar det berre å finne ut kva kvalitet eg skal ha, og her må eg nok ha litt meir hjelp etterkvart. Er det nokon som har gode tips å komme med der? Gjerne litt lavt i pris, men sikkerhet skal eg ikkje gå for langt ned på. Eg reknar nesten med at det er mindre viktig kva merke ein velger, men meir viktig kva type ein velger innanfor kvart merke. Har intrykk av at det ligg mykje personlige preferansar og meiningar rundt merker på klær, akkurat som det gjer på MC

Når det gjeld hjelm, så er det viktig å få minst mulig vindstøy. Dette var veldig plagsomt med lånt hjelm frå køyreskulen. Det vart sagt at denne hjelmen var veldig dårleg på akkurat dette, men fint med litt erfaringsdata på dette.
Skal ta med meg dei tipsa eg fekk om støvlar og sjekke dei ut. Mykje jobbing for tida, så det blir vel til helga igjen...

Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
- evike
- Innlegg: 1825
- Registrert: 26 des 2009, 15:43
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Bosted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
- Kontakt:
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Nettopp! Det er noen av oss som er litt tregere enn andre... kremt... Så det tok meg ca. 5 år å skjønne at andre motorsykler faktisk ikke gjorde dette....Chevy1974 skrev: Det eg la best merke til var at framhjulet pressa seg ut til sida i staden for å rette seg opp til midtstilling i lav fart. Det var altså vanskeleg (les: uvant) å halde riktig balanse i lav fart. Når eg kom litt over gangfart retta den seg opp og oppførte seg meir normalt..
Kjører nå CBF 600 S og kan ikke få fullrost den nok!
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
- Chevy1974
- Innlegg: 190
- Registrert: 27 aug 2012, 19:33
- Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700
- Bosted: Kongsberg
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Hehe, takk, godt å sjå at andre også er treige 
Føler meg ganske så teit av og til med alle desse spørsmåla mine. Lurar jo på det meste som dei fleste tar for gitt
Den bittelille prøveturen med Shadow var tilstrekkelig til at eg er litt meir nyansert i kva eg ser etter, men problemet er at eg likar denne typen syklar så utruleg godt at eg kanskje berre må finne meg i litt dårlegare egenskapar
Vi får sjå kva eg bestemmer meg for
Her er forresten eit ganske billeg alternativ:

Annonse på Finn (Suzuki VS 700 Intruder 1986)
Denne kostar berre 15.000, men har ein del manglar. Kor mykje utlegg må til for å få denne i bra stand?
Eventuelt; går det an å ha denne som ein brukssykkel ei tid utan å måtte legge ut noko særleg?
Nytt framdekk er greitt, det må eg ha. Det er jo nesten ikkje fnugg av mønster igjen der. Er det stor forskjell i pris på dekk frå sykkeltype til sykkeltype? Eg har prøvd å finne litt prisar, men alle plassane eg har søkt må eg vite dimensjonane, og det har eg jo ikkje peiling på. Eg veit berre kva sykkel det er

Er det ca 1000 til 2000 per dekk?
Det står at den fusker litt på lavt turtall. Er dette lett å fikse? Ein generell motorservice på seriøst verksted burde vel kunne luke ut slike ting? Mulig eg kan fikse det sjølv også, men har for mange prosjekt til at eg tør å sette i gang med så mykje meir
Eg har ein mistanke om at responsen på dette innlegget fort avslører at ein slik sykkel kan koste meg det dobbelte av innkjøpspris
Og så har vi denne då:

Annonse på Finn (Honda Shadow, VT600C VLX 1989)
Denne står til 24.000. Har stått lagra fleire år utan bruk, men ser ut til å ha blitt sjekka grundg utan vesentlige feil (i motsetning til den andre). Denne har blitt tipsa om tidlegare i tråden også, men eg er litt skeptisk til at den har stått så lenge. Er dette noko eg ikkje treng å bekymre meg for, eller tenker eg riktig? Den er nok eit bedre kjøp enn den billige uansett, men fint med vurderingar frå dei som har peiling her :)
Litt kjipt at speedometeret er i miles, men det klarar eg å leve med
EDIT:
La inn navn og type på syklane for lettare referanse.

Føler meg ganske så teit av og til med alle desse spørsmåla mine. Lurar jo på det meste som dei fleste tar for gitt

Den bittelille prøveturen med Shadow var tilstrekkelig til at eg er litt meir nyansert i kva eg ser etter, men problemet er at eg likar denne typen syklar så utruleg godt at eg kanskje berre må finne meg i litt dårlegare egenskapar


Vi får sjå kva eg bestemmer meg for

Her er forresten eit ganske billeg alternativ:

Annonse på Finn (Suzuki VS 700 Intruder 1986)
Denne kostar berre 15.000, men har ein del manglar. Kor mykje utlegg må til for å få denne i bra stand?
Eventuelt; går det an å ha denne som ein brukssykkel ei tid utan å måtte legge ut noko særleg?
Nytt framdekk er greitt, det må eg ha. Det er jo nesten ikkje fnugg av mønster igjen der. Er det stor forskjell i pris på dekk frå sykkeltype til sykkeltype? Eg har prøvd å finne litt prisar, men alle plassane eg har søkt må eg vite dimensjonane, og det har eg jo ikkje peiling på. Eg veit berre kva sykkel det er


Er det ca 1000 til 2000 per dekk?
Det står at den fusker litt på lavt turtall. Er dette lett å fikse? Ein generell motorservice på seriøst verksted burde vel kunne luke ut slike ting? Mulig eg kan fikse det sjølv også, men har for mange prosjekt til at eg tør å sette i gang med så mykje meir

Eg har ein mistanke om at responsen på dette innlegget fort avslører at ein slik sykkel kan koste meg det dobbelte av innkjøpspris

Og så har vi denne då:

Annonse på Finn (Honda Shadow, VT600C VLX 1989)
Denne står til 24.000. Har stått lagra fleire år utan bruk, men ser ut til å ha blitt sjekka grundg utan vesentlige feil (i motsetning til den andre). Denne har blitt tipsa om tidlegare i tråden også, men eg er litt skeptisk til at den har stått så lenge. Er dette noko eg ikkje treng å bekymre meg for, eller tenker eg riktig? Den er nok eit bedre kjøp enn den billige uansett, men fint med vurderingar frå dei som har peiling her :)
Litt kjipt at speedometeret er i miles, men det klarar eg å leve med

EDIT:
La inn navn og type på syklane for lettare referanse.
Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Jeg har daytona roadstar gtx støvler og er fantastisk fornøyd. Behaglige å ha på og gode å både gå og kjøre med. Har aldri blitt våt i dm. Men er jo litt dyre de og.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- ejs
- Innlegg: 1635
- Registrert: 25 jun 2004, 23:52
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
- Bosted: 4645 Nodeland
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen

Forslag til kjøredress.
Kjøpte denne sjøl i sommer.
den mest gjennomførte jakka jeg har hatt..
Reklamen er mangelfull..
Den har også luftinger over bryst lommene.(glidelås åpninger)
Følger med stormkrage som dekker haka.(festes med glidelås.)
Buksa har luftinger på lårene.
http://www.plassen-racing.com/wips/8785 ... Les%20mer/" onclick="window.open(this.href);return false;
If it ain't broke, I'll break it.
- fikse
- Innlegg: 953
- Registrert: 28 apr 2011, 19:48
- Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
- Bosted: Sund, Sotra, vest for Bergen
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Pøh. Ingen teite spørsmål. Slutt å tullChevy1974 skrev:Hehe, takk, godt å sjå at andre også er treige
Føler meg ganske så teit av og til med alle desse spørsmåla mine. Lurar jo på det meste som dei fleste tar for gitt![]()

Du får jo selvsagt litt subjektive svar her, men hos en forhandler vil du nok få enda mer subjektive svar... Her er det ingen som tjener penger på det du måtte handle av kjøreutstyr f.eks



Ang kjøreutstyr så er det dessverre slik at kvalitet koster mer. Stort sett... Jofama er en rimelig variant av Halvarsson. Helt grei kvalitet, og hyggelig pris, men ikke så mye mer enn det. Da ville jeg heller sett på IXS, eller hva det nå heter det merket til Yamaha. Synes å huske at det var priset noenlunde likt til Jofama. Og kvaliteten er såvidt jeg har testet, bedre. Rukka er creme-de-luxe, men det er prisen også (nesten latterlig høy).
Du kan jo vurdere å handle brukt? Tips i så fall er å få testet og sett det før du handler. For det må selvsagt passe, men og bør du lukte på det.... Noen typer dresser er ganske kompliserte å få rengjort (spesialrens etc). Men det er MANGE som selger kjøreutstyr som er brukt noen ytterst få timer, til en hyggelig pris. Så kan du jo få deg bedre kvalitet enn du hadde tenkt

Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!
Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)
Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Om du skal se på tekstilklær kan du ta en titt på Bering Alias og Richa Spirit. Det er toppmodellene og koster omtrent det samme som inngangsmodellen til Rukka. Har prøvd begge to selv og kommer nok til å kjøpe Richa sin toppmodell med c-change membran og avtakbar innerfor som kan brukes som fritidsjakke. Men så er mitt krav som vestlending først og fremst at jeg skal være tørr når jeg kommer frem.
- Chevy1974
- Innlegg: 190
- Registrert: 27 aug 2012, 19:33
- Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700
- Bosted: Kongsberg
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Eg er jo vestlending sjølv (opprinneleg), så det med beskyttelse mot regn (les: skybrudd/full dusj) er viktig for meg ogsåingar skrev:Men så er mitt krav som vestlending først og fremst at jeg skal være tørr når jeg kommer frem.

Er du fornøgd med Virago'en din forresten? Dette er den typen eg såg mest på i starten, så eg vil gjerne få litt info frå dei som kjenner sykklen godt. Er den tung å styre i lav fart? Korleis er det med nedlegg i sving i normal fart (f.eks 60-80)? Pluss og minus i forhold til touring-sykkel?
Det var ein del gode tips om klær og støvlar her ja. Eg synest heilt ærleg det blir vanskelegare og vanskelegare til fleire alternativ eg får, for eg veit jo ikkje så mykje om dei ulike namna... Nye butikknamn har uansett dukka opp langs med, så den på Liertoppen blir nok sjekka ut om ikkje så lenge :-) Prøvar å sjekke ut så mykje som mulig når eg har litt fritid, så fortsett å komme med tips

Synest også det var veldig greitt med litt vurdering av kvalitet på dei ulike merka. At råd og tips her inne er subjektive er heilt greitt. Vi har alle våre preferanser, og då blir erfaringane ut frå det. Det er likevel dette eg er ute etter for å få mest mulig info som eg kan bruke til å ta beslutningar sjølv :-)
Eg vil gjerne også ha tilbakemelding på dei to syklane eg linka til på Finn. Er det brukbare kjøp, eller burde eg ha gått opp i pris for å få bedre kvalitet? Ser forresten at den billigaste er solgt no, men ta den med i vurderinga så eg kan lage nokre generelle retningslinjer for min egen del :-)
Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Har du sett -02 Guzzi Californiaen som kom opp på finn i går da? 

- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39827
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Denne?ArcticTiger skrev:Har du sett -02 Guzzi Californiaen som kom opp på finn i går da?
(http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=36946654" onclick="window.open(this.href);return false;)
Ser ikke så gæern ut den, nei.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
Just do it 

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
-
- Innlegg: 845
- Registrert: 06 des 2009, 14:00
- Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
- Bosted: Tysnes
Re: Kjøpsråd, nettopp tatt lappen
IXS, er bra greier. kjøpte en vanntett skinnjakke der i sommer, og den er vanntett(tålte vertfall 7-8 timer med regn Oslo-Odda) men så kostet den ca-4600.fikse skrev:Pøh. Ingen teite spørsmål. Slutt å tullChevy1974 skrev:Hehe, takk, godt å sjå at andre også er treige
Føler meg ganske så teit av og til med alle desse spørsmåla mine. Lurar jo på det meste som dei fleste tar for gitt![]()
![]()
Du får jo selvsagt litt subjektive svar her, men hos en forhandler vil du nok få enda mer subjektive svar... Her er det ingen som tjener penger på det du måtte handle av kjøreutstyr f.eks![]()
![]()
![]()
Ang kjøreutstyr så er det dessverre slik at kvalitet koster mer. Stort sett... Jofama er en rimelig variant av Halvarsson. Helt grei kvalitet, og hyggelig pris, men ikke så mye mer enn det. Da ville jeg heller sett på IXS, eller hva det nå heter det merket til Yamaha. Synes å huske at det var priset noenlunde likt til Jofama. Og kvaliteten er såvidt jeg har testet, bedre. Rukka er creme-de-luxe, men det er prisen også (nesten latterlig høy).
Du kan jo vurdere å handle brukt? Tips i så fall er å få testet og sett det før du handler. For det må selvsagt passe, men og bør du lukte på det.... Noen typer dresser er ganske kompliserte å få rengjort (spesialrens etc). Men det er MANGE som selger kjøreutstyr som er brukt noen ytterst få timer, til en hyggelig pris. Så kan du jo få deg bedre kvalitet enn du hadde tenkt