Voodoodoo's 2hjulsverdag
Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - full rulle i garasjen
Flotte potter! Jan Viker får nok også rette AFR-verdier. Venter på hugger her, altså bakskjerm ja :-)
Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - Julegavene har kommet :0)
Voodoodoo skrev:Endelig er alle bitene i puslespillet på plass, da er det bare å komme i gang med puslinga![]()
:-)å
Ser jo bra ut dette,men hvor skal du montere støvsugeren

ikkebike.norwegianforum.net
- Voodoodoo
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Etter å ha sett hvordan enkelte på et annet forum driver å skriver om eksprimenterer med vakum i veivhuset tenkte jeg "å ta den helt ut" så da blir det et snertent Honda agregat i toppboksen som igjen genererer power til en sliten AEG som igjen lager massivt undertrykk nedi "huset". Når han Guru'n på det andre forumet får fingra sine i en sånn rigg så tenker jeg han glemmer helt det gamle vraket til han derre seilbåtskipper'n han til stadighet tukler med(altså han tukler med vraket, ikke skipper'n) :0)Kawasaki skrev:Voodoodoo skrev:Endelig er alle bitene i puslespillet på plass, da er det bare å komme i gang med puslinga![]()
:-)å
Fler spørsmål?
Memento mori
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
Voodoodoo skrev:Etter å ha sett hvordan enkelte på et annet forum driver å skriver om eksprimenterer med vakum i veivhuset tenkte jeg "å ta den helt ut" så da blir det et snertent Honda agregat i toppboksen som igjen genererer power til en sliten AEG som igjen lager massivt undertrykk nedi "huset". Når han Guru'n på det andre forumet får fingra sine i en sånn rigg så tenker jeg han glemmer helt det gamle vraket til han derre seilbåtskipper'n han til stadighet tukler med(altså han tukler med vraket, ikke skipper'n) :0)Kawasaki skrev:
Fler spørsmål?
Memento mori

Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Hva skal du med vakum i veivhuset ???
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
Vakum eller ei, knall prosjekt du holder på med her 

- MaxTron
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Var noe snakk om kofferter til Hayabusa langt oppe i tråden...
Disse fra Corbin må vel være det som passer best??
http://www.corbin.com/suzuki/gsxr1300bags.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Disse fra Corbin må vel være det som passer best??
http://www.corbin.com/suzuki/gsxr1300bags.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
De koffertan va fæle. Ser ut som nån har hengt to klosettskåla på sykkeln.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- Hjernen
- Motorsykkelen din: 1996 Honda NTV 650 (Revere)
Nesten så "america-kofferten" min er bedre da....Jompa skrev:De koffertan va fæle. Ser ut som nån har hengt to klosettskåla på sykkeln.

Hvis en gjør slik, funker det da tru??
Member of Festus Mc Porsgrunn.
Klubbens hjemmeside er nå oppe å går: http://festusmc.wix.com/homepage
Min youtubekanal: http://www.youtube.com/user/h1ern1?feature=mhee
Photobucket: http://s5.photobucket.com/albums/y176/Hjernen/
Klassisk Honda-forum: http://forum.classichonda.no/index.php
Siste turen er om http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... 20sesongen
Member of Festus Mc Porsgrunn.
Klubbens hjemmeside er nå oppe å går: http://festusmc.wix.com/homepage
Min youtubekanal: http://www.youtube.com/user/h1ern1?feature=mhee
Photobucket: http://s5.photobucket.com/albums/y176/Hjernen/
Klassisk Honda-forum: http://forum.classichonda.no/index.php
Siste turen er om http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... 20sesongen
:-) enig!Jompa skrev:De koffertan va fæle. Ser ut som nån har hengt to klosettskåla på sykkeln.
- Voodoodoo
Veitdafaen, mulig det var overtrykk det skulle være, får koble på en reversbryter på støvsuger'n og teste hva som funker best.Jompa skrev:Hva skal du med vakum i veivhuset ???
Blir en tur eller ti i garasjen iløpet av helga, skal vistnok ikke passe til min haya dissa røra men det ska vi bli to om

Vær veeeldig forsiktig når du borrer ut splinta som holder db-killern! Lett å gli med borret der, og raspe carbonen. I tillegg kan splinten faktisk være offset av hullet inn til den, (bak gummiproppa), ellers er det jo bra finish på mine vaffal..dog har jeg raspa carnbonen litt, men fiksa det sådær med litt "windowssealer"...(tok det jeg fant).
Stygge og svindyre. Blir bolta fast etter det eg har forstått og tar litt tid for å ta av/på.ZZR-Erling skrev::-) enig!Jompa skrev:De koffertan va fæle. Ser ut som nån har hengt to klosettskåla på sykkeln.
Må pakke fra toppen og ned, smalt i bunn og ikkje plass til så mykje som en skulle tru.
- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Smør på flesk med klosett over pottaJompa skrev:De koffertan va fæle. Ser ut som nån har hengt to klosettskåla på sykkeln.

De yoshi potten er tøffe

- Voodoodoo
Borre splinter ut av dbkiller'n ?ZZR-Erling skrev:Vær veeeldig forsiktig når du borrer ut splinta som holder db-killern! Lett å gli med borret der, og raspe carbonen. I tillegg kan splinten faktisk være offset av hullet inn til den, (bak gummiproppa), ellers er det jo bra finish på mine vaffal..dog har jeg raspa carnbonen litt, men fiksa det sådær med litt "windowssealer"...(tok det jeg fant).
Mine ligger i hver sin pose og der skal de ligge med mindre en kar med bil merket Polizei står å hyler som en nå avdød diktator om at de må i pronto!!
Det er vel heller klaring til kåper og bunnpanne som blir greia for å få d til, skal ut i garasjen så fort det blir arbeidstemp der så får vi se om det lar seg gjøre.
- Voodoodoo
Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - Nordschleife 2013 i boks
Da var "vårens vakreste eventyr" bestillt. Dvs. den årlige turen til Nürburgring. Blir Kielferga Torsdag 25/4 med retur 2/5.
Kommer ned Fredag ettermiddag, lørdagen tilbringes i Pflansgarten med Øl og grillmat mens vi ser VLN løp. Så er det noen runder på Søndag for å sjekke grepet. Er kjøring hver dag tom Onsdag 01.05 før kursen settes hjem på Torsdag 2/5.
Dæven røske detta blir bra..
da er det bare å be :[-o< til værgudene om fint vårvær samt at en kommer hjem med både sykkel og kropp i god stand etter turen.
Kommer ned Fredag ettermiddag, lørdagen tilbringes i Pflansgarten med Øl og grillmat mens vi ser VLN løp. Så er det noen runder på Søndag for å sjekke grepet. Er kjøring hver dag tom Onsdag 01.05 før kursen settes hjem på Torsdag 2/5.
da er det bare å be :[-o< til værgudene om fint vårvær samt at en kommer hjem med både sykkel og kropp i god stand etter turen.

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Det hørtes faen ikke feil ut i det hele tatt
Høres ut som en kjempe tur :-) Utrolig sugen på å få meg en tur på ringen selv. Vet ikke om det blir i år, grunnet alt mulig annet av planer
Vet du om det er noe støykrav på Ringen?
Vet ikke hvordan det er i tyskland generelt, men vet at England er jævlig strickt på lydkravene.

Høres ut som en kjempe tur :-) Utrolig sugen på å få meg en tur på ringen selv. Vet ikke om det blir i år, grunnet alt mulig annet av planer

Vet du om det er noe støykrav på Ringen?
Vet ikke hvordan det er i tyskland generelt, men vet at England er jævlig strickt på lydkravene.

Kor bestillte du pottene fra?
og fekk du skreve ned verdien?

Husk..behold grepet.Voodoodoo skrev:Da var "vårens vakreste eventyr" bestillt. Dvs. den årlige turen til Nürburgring. Blir Kielferga Torsdag 25/4 med retur 2/5.
- Voodoodoo
Bestiller alltid fra Morepowerracing.comZZR-Tom skrev:Kor bestillte du pottene fra?
Fikk ikke skrevet ned verdien....

Denne gangen skulle de ha dokumentasjon på betaling men samtlige ganger jeg har handla fra morepower tidligere har jeg fått en helt grei tollverdi

- Voodoodoo
Jadda Erling, nå har jeg endel hundre runder rundt sløyfa og kun en kondemnering så jeg synes statistikken min er ganske bra...ZZR-Erling skrev:Husk..behold grepet.Voodoodoo skrev:Da var "vårens vakreste eventyr" bestillt. Dvs. den årlige turen til Nürburgring. Blir Kielferga Torsdag 25/4 med retur 2/5.
Det er jo VLN løp på lørdagen så det blir kun sightseeing på banen søndag, regner med jævlig mye gummi og drit på banen samt masse folk.
Tenker nok at mandag tirsdag og onsdag blir fine. Liker egentlig best når det bare er 2 timer åpning på kvelden. Da er det som regel moderat trafikk og en rekker å kjøre 6-8 runder...
Da er iallefall jeg såpass sliten i huet at det er greit å gi seg og tusle ned i Adenau og sette seg i baren å juge..
Er morpowerracing er har sett på og, er nok ikkje bedre tilbud å få.Voodoodoo skrev:Bestiller alltid fra Morepowerracing.comZZR-Tom skrev:Kor bestillte du pottene fra?
Fikk ikke skrevet ned verdien....![]()
Denne gangen skulle de ha dokumentasjon på betaling men samtlige ganger jeg har handla fra morepower tidligere har jeg fått en helt grei tollverdi
Har en 06 ZZR og en manifolid til en 09 liggandes som er planen å sette på, katten er røska ut og den har nesten dobelte diameter like før den splitest til 2. Har du noke formeining om det kan svekke effekten?
- Voodoodoo
Nå er ikke jeg noen mekaniker så det må du nesten spørre en "motorguru" om. Hvis du har en 06 modell regner jeg med at du har fjerna spjella på subthrotlene samt montert en PC el. En ZZR 06 med disse i går som en dau 600 under 5-6000 rpm.ZZR-Tom skrev:Er morpowerracing er har sett på og, er nok ikkje bedre tilbud å få.Voodoodoo skrev:Bestiller alltid fra Morepowerracing.comZZR-Tom skrev:Kor bestillte du pottene fra?
Fikk ikke skrevet ned verdien....![]()
Har en 06 ZZR og en manifolid til en 09 liggandes som er planen å sette på, katten er røska ut og den har nesten dobelte diameter like før den splitest til 2. Har du noke formeining om det kan svekke effekten?
Om du legger inn spørsmål under teknisk på Ikkebike så får du nok gode svar. På bike.no var det iallefall en med profilnavnet dynoman som hadde peil på tuning av ZZR.
Her er dynoen av sykkær'n hans med og uten spjell:

Spjelda er borte vekk ja
PC5 montert og skal ned til Oddgeir Havnen i vår for å mappen den skikelig.
183HK og 166NM
Må vere heilanlegg der vel?

PC5 montert og skal ned til Oddgeir Havnen i vår for å mappen den skikelig.
183HK og 166NM

Må vere heilanlegg der vel?
- Voodoodoo
Akra helanlegg ja.
Blir nok ZZR på meg igjen også om noen år.. 12' modellen er&ser bare helt sjuk ut,
Litt dyr enda bare
Blir nok ZZR på meg igjen også om noen år.. 12' modellen er&ser bare helt sjuk ut,

Litt dyr enda bare