
Carpas Blogg - Solgt Kawaen, hva nå?
- Icetruck
- Innlegg: 275
- Registrert: 24 mai 2012, 08:50
- Motorsykkelen din: 2011 Suzuki GSXR-600
- Bosted: Drammen (Lier)
Re: Carpas Blogg - Øvelseskjøre i trafikken?
Liten kar da, med andre ord 

2014 - 11" Suzuki GSX-R600
2013 - 10" Honda CBR600RR
2012 - 09" Yamaha R6
2013 - 10" Honda CBR600RR
2012 - 09" Yamaha R6
Re: Carpas Blogg - Koser meg med sykkelen min
Ville hørt med kjørelæreren på kjøreskolen din. De pleier å ha teft i å vurdere når man er klar for trafikk ift ferdigheter.Carpa skrev:Hmm, funderer![]()
Når kan man egentlig regne seg som klar for å øvelseskjøre i trafikken? Finnes det noen pekefingerregel for det? Hva er deres erfaringer?
Jeg husker at da jeg tok lappen så ble jeg sendt rett ut i trafikken på første kjøretime og da jeg begynte å fly seilfly var det heller ikke noe kjære mor.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Koser meg med sykkelen min
haha, kortslutning i hjernen. Jeg mente vel egentlig omvendtjhn skrev:Dette har jo vært diskutert før, og da ble vel konklusjonen at om din sykkel er registrert for en, eller om dere to overskrider den tillatte totalvekta på din sykkel, da kan han kjøre egen sykkel.Carpa skrev:Ja det er det selvfølgelig. Vi kommer til å teste ut bruk av mobiltelefon for det er lov så lenge du har handsfree.ArcticTiger skrev:Skal den du øvekjører med sitte på, eller følge på eget kjøretøy? Hvis han er på eget kjøretøy er det vel krav om komunikasjonsutyr?
Han skal nok kjøre etter for han er vel minst 2/3 av vekten min så han er nok tung og det blir trangt med han bakpå min. Det står at den du øver med helst skal sitte på men.... ikke et absolutt krav.
Men du sier han veier 2/3 av din vekt.

Sykkelen er jo registrert for to. Jeg vet ikke totalvekten på den, må sjekke vognkortet. Men egenvekten er 178 kg i følge annonsen på Finn. Det vil vel si at vi to vil veie omtrent det samme som sykkelen veier.....
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Koser meg med sykkelen min
Ja, jeg har vel egentlig konkludert med at jeg får bestille meg en kjøretime der og høre hva de mener.RuneMC skrev:Ville hørt med kjørelæreren på kjøreskolen din. De pleier å ha teft i å vurdere når man er klar for trafikk ift ferdigheter.Carpa skrev:Hmm, funderer![]()
Når kan man egentlig regne seg som klar for å øvelseskjøre i trafikken? Finnes det noen pekefingerregel for det? Hva er deres erfaringer?
Jeg husker at da jeg tok lappen så ble jeg sendt rett ut i trafikken på første kjøretime og da jeg begynte å fly seilfly var det heller ikke noe kjære mor.
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Øvelseskjøre i trafikken?
Eller så er jeg ganske fluffyIcetruck skrev:Liten kar da, med andre ord

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- Icetruck
- Innlegg: 275
- Registrert: 24 mai 2012, 08:50
- Motorsykkelen din: 2011 Suzuki GSXR-600
- Bosted: Drammen (Lier)
Re: Carpas Blogg - Øvelseskjøre i trafikken?
Det skal ikke jeg uttale meg om :-#
2014 - 11" Suzuki GSX-R600
2013 - 10" Honda CBR600RR
2012 - 09" Yamaha R6
2013 - 10" Honda CBR600RR
2012 - 09" Yamaha R6
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Øvelseskjøre i trafikken?
I dag skal jeg på MC teorikurs og så er det bare å pugge og ta teoritesten. Det går fremover 
Litt kjipt å ikke ha mulighet for øvelseskjøring med det knallværet som er her i dag. Men men, jeg må vel gjøre andre nyttige ting også

Litt kjipt å ikke ha mulighet for øvelseskjøring med det knallværet som er her i dag. Men men, jeg må vel gjøre andre nyttige ting også

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- Chevy1974
- Innlegg: 190
- Registrert: 27 aug 2012, 19:33
- Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700
- Bosted: Kongsberg
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Var kjempe-vær til MC i dag ja
Har vore og prøvekøyrt eit par stk

Har vore og prøvekøyrt eit par stk

Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Funnet ut hva du vil ha da?Chevy1974 skrev:Var kjempe-vær til MC i dag ja![]()
Har vore og prøvekøyrt eit par stk
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Re: Carpas Blogg - Koser meg med sykkelen min
SuperMorten skrev:Bygge tak over Bislett stadion, så kan vi kjøre rundt i ring hele vinteren..Carpa skrev:Jeg får vel kjøpe meg en simulator så jeg kommer meg gjennom vinteren uten medisiner![]()
Endelig noe fornuftig å bruke den der areanen til - hvorfor ikke 8 tall i bunn hyl -





Jeg mener - da får man trent BÅDE høyresvinger, venstresvinger OG unnamanøver - hva mer kan man ønske seg - jo litt glattkjøring og det også

- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Koser meg med sykkelen min
Duville skrev:SuperMorten skrev:Bygge tak over Bislett stadion, så kan vi kjøre rundt i ring hele vinteren..Carpa skrev:Jeg får vel kjøpe meg en simulator så jeg kommer meg gjennom vinteren uten medisiner![]()
Endelig noe fornuftig å bruke den der areanen til - hvorfor ikke 8 tall i bunn hyl -det hadde vært noe annet enn de der i america med fullt bur rundt - litt spenning på vinteren
![]()
![]()
![]()
:-)å
Jeg mener - da får man trent BÅDE høyresvinger, venstresvinger OG unnamanøver - hva mer kan man ønske seg - jo litt glattkjøring og det også
Høres genialt ut, bare å sette i gang gutter

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Når man først er inne på høyre og venstre svinger. Finner dere det lettere å svinge den ene veien enn den andre eller er det bare hjernen min som funker litt rart?
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Siden du spør så pent: Det er hjernen din
Jeg syns venstresvingene går best, til høyre er jegg mer "skepisk"

Jeg syns venstresvingene går best, til høyre er jegg mer "skepisk"

- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Da funker hjernen din som min, jeg er også mer skeptisk til høyresvingerArcticTiger skrev:Siden du spør så pent: Det er hjernen din![]()
Jeg syns venstresvingene går best, til høyre er jegg mer "skepisk"

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
- ved siste dekkbytte var venstre side mye mer slitt enn høyre - ubevisst - men høyresvinger har du alltid ett kjørefelt å gå på og hvis det ikke kommer biler i mot så har du jo mer reserver enn hvis du kjører mot grøfta i venstresvingen for å legge deg ned "i siste øyeblikk".Carpa skrev:Når man først er inne på høyre og venstre svinger. Finner dere det lettere å svinge den ene veien enn den andre eller er det bare hjernen min som funker litt rart?
Dette er treningssaker og jo mer du trener på det dess enklere og bedre blir svingene. Gofølelsen når du mestrer svingen og kan legge deg ned og skyte ut av svingen med økende pådrag er bare rå....
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Men jeg har ikke kjørt på veien enda, kun i kjøregården. Men det kan være de steinblokkene i enden av svingen som gjør det, på andre siden (den lette) så er det bare gressDuville skrev:- ved siste dekkbytte var venstre side mye mer slitt enn høyre - ubevisst - men høyresvinger har du alltid ett kjørefelt å gå på og hvis det ikke kommer biler i mot så har du jo mer reserver enn hvis du kjører mot grøfta i venstresvingen for å legge deg ned "i siste øyeblikk".Carpa skrev:Når man først er inne på høyre og venstre svinger. Finner dere det lettere å svinge den ene veien enn den andre eller er det bare hjernen min som funker litt rart?
Dette er treningssaker og jo mer du trener på det dess enklere og bedre blir svingene. Gofølelsen når du mestrer svingen og kan legge deg ned og skyte ut av svingen med økende pådrag er bare rå....

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- Chevy1974
- Innlegg: 190
- Registrert: 27 aug 2012, 19:33
- Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700
- Bosted: Kongsberg
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Dette har eg lest om ein plass. Trur faktisk dei aller fleste har lettare for å svinge den eine vegen i forhold til den andre. Om det er venstre eller høgre trur eg derimot er meir tilfeldig, eller i alle fall individuelt. Tilfeldig er det nok neppe sidan det blir påvirka av veldig mange faktorar i oppveksten. Eg har ikkje tenkt over dette på MC enno, og på tråsykkel fartar eg rundt nesten 3000 km per år, så eg trur eg har vent meg til å takle begge deler ganske brukbart. Eg hugsar derimot at eg i oppveksten alltid svinga til venstre når eg skulle skrense med bakhjulet på gårdsplassen (til stor ergrelse for foreldra som måtte betale nye dekkCarpa skrev:Når man først er inne på høyre og venstre svinger. Finner dere det lettere å svinge den ene veien enn den andre eller er det bare hjernen min som funker litt rart?


Det samme fenomenet har eg når eg renner på ski, men der er det utruleg no motsatt. Har alltid vore "dritflink" til å svinge til høgre, men venstresvingane blir hakkete og plundrete, og gjerne med meg som ein kvit snømann som resultat

Eg tenker du får prøve deg litt fram med dette som tema. Tren bevisst på å svinge begge vegar. Den einaste måten å bli flink på er å trene

Du spurte forresten om prøvekøyringa mi. Eg har oppretta min egen blogg, så du kan gjerne kikke innom der og lese og kommentere :-)
Kan jo likevel nemne at eg prøvde Honda Shadow, Suzuki GSX600, og Suzuki Intruder VS700. Alle var godt opp i åra med sine ingrodde særegenheter


EDIT: Ser jo no at spørsmålet ditt var om eg hadde funne ut kva sykkel eg vil ha. Ikkje heilt enno trur eg, men eg nærmar meg noko trur eg

Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Interessant, jeg har opplevd det samme i seilfly også men husker ikke om det var til høyre eller til venstre
Har kikka i bloggen din men ikke kommentert noe særlig. Har ikke mye greie på sykler så jeg har ikke så mye å komme med

Har kikka i bloggen din men ikke kommentert noe særlig. Har ikke mye greie på sykler så jeg har ikke så mye å komme med

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
-
- Innlegg: 924
- Registrert: 25 feb 2010, 16:16
- Motorsykkelen din: Yamaha
- Bosted: I svingen, ellers i Drammen
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
trening fikser at det blir like greit å svinge begge veier, jeg foretrakk venstresvinger ganske lenge, men etter noe banekjøring ble dette kurert, har svingt like bra begge veier siden :-)
-
- Innlegg: 924
- Registrert: 25 feb 2010, 16:16
- Motorsykkelen din: Yamaha
- Bosted: I svingen, ellers i Drammen
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Flydd ja, tatt noen elevtimer. Når jeg tenker meg om så er det høyresvingen som krangler litt der ogsåRottenikken skrev:Carpa, har du kjørt seilfly?
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
-
- Innlegg: 924
- Registrert: 25 feb 2010, 16:16
- Motorsykkelen din: Yamaha
- Bosted: I svingen, ellers i Drammen
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Å fly seilfly hadde jeg aldri tørt :[-o<Carpa skrev:Flydd ja, tatt noen elevtimer. Når jeg tenker meg om så er det høyresvingen som krangler litt der ogsåRottenikken skrev:Carpa, har du kjørt seilfly?






Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
har sittet på med seilfly en gang, det var veldig gøy 
