Intruder skrev:![]()
![]()
![]()
Turen jeg har tenkt ut er omlag 200 kilometer,men jeg "jobber med" en forlengelse...Takk for hyggelig respons fra dere gammelkara,det varmer !!
![]()
ojda Hvor jeg fikk vettet fra ? Det sies at når lillepetter er oppe er vettet borte,og når lillepetter er nede att er vettet på plass att...![]()
Gratulerer med 2000,velkommen etter !!ojda skrev:Intruder skrev:![]()
![]()
![]()
Turen jeg har tenkt ut er omlag 200 kilometer,men jeg "jobber med" en forlengelse...Takk for hyggelig respons fra dere gammelkara,det varmer !!
![]()
ojda Hvor jeg fikk vettet fra ? Det sies at når lillepetter er oppe er vettet borte,og når lillepetter er nede att er vettet på plass att...![]()
Ja det harmonerer jo bra med at de gamle er elsdt :-)å
Så får det heller bli som det blir med Petter'n![]()
Å der satt mitt innlegg nr 2000
Har du vært på MC tur allerede?Intruder skrev:Baren "Låven" på Sjusjøen brant ned i helga,så herved advares dere mot tørre struper...ta med flaskefor/ boksfor sjæl..![]()
Hvilket styre har du skaffet deg?Intruder skrev:Nei,Intruder`n står tørt og varmt uti Gaupen den,har faktisk ikke besøkt den i hele vinter...
Og når den er on the road again blir det et anna styre...![]()
og ikke noe![]()
men
Forsiktig med hva du ber om nå AT. Alt er nemlig muligArcticTiger skrev:Kan du lage den med Tiger-striper :-)å ?
Det er bare fordi jobbturnus for august ikke er lagt ut... Du skal ikke føle deg for trygg!!ArcticTiger skrev:Jeg ser du har ikke meldt deg på treffet Evike, så da er vel ikke faren så stor