toffinteppen skrev:Jammen er det mye å tenke på når man kjører motorsykkel. Det er selvfølgelig sikkerhet og alt det der. Og så er det om å gjøre å kunne kjøre noen mil sammenhengende uten å klage altfor mye på intercommen til mannen. :-# Og i dag hadde jeg det faktisk så fint på motorsykkeltur at jeg ikke hadde en eneste ting å klage på! Tenker at BMWilly satt pris på det :-) På vår første langtur fikk han gnagsår i øra tror jeg... Jeg hadde vondt i armene, vondt i skuldrene, kjørte for sakte, surva og klaga. Det var nok gromjenta på tur det tenker jeg
Men i dag, i dag hadde jeg ingenting å klage på. Ikke før jeg tok av meg hjelmen. Verdens verste hjelmsveis! Gode råd mottas med takk.
Deilig når man begynner å få dreisen og ikke blir helt utslitt i armer og skuldre. Jeg plagdes også med det i starten, fordi jeg anstrengte meg for mye, men nå er jeg mye mer avslappet og kan kjøre mye lengre uten å bli sliten
Vedr hjelmsveis så kan jeg ikke hjelpe deg, jeg har så mye hår og hjelmen bidrar bare med å temme det for meg