Bare sånn til info

Jeg bruker ACF 50 som vinterkonservering - og kjører ikke en meter på speket vei..Bjerknez skrev:1. Jeg hører om mange som bare "kliner" sykkelen inn med WD40 og kjører av gårde i håp om at salt og skitt ikke fester seg. Er det tilfelle at WD40 er så genial?
2. Hvis man har en nyvasket og ferdig tørket sykkel. Blir det da merker (render) etter WD40?
Jeg kunne så klart bare prøvd selv, men nå er det snart nattan så da spør jeg noen her som har erfaring med bruk av WD40
Fant en til €18.84. Shipping €16.45 - vat €5.89.. Total: €29.40 :-)Tobben84 skrev:Hvordan fikk du til det? Kom på 400,- til meg.....
Mente at det blir problemer når de sender spraybokser.. Derfor jeg endte opp å kjøpe en flaske uten trykk, og fyller over på sprayflaske.Orion skrev:Fant en til €18.84. Shipping €16.45 - vat €5.89.. Total: €29.40 :-)Tobben84 skrev:Hvordan fikk du til det? Kom på 400,- til meg.....
http://www.ebay.com/itm/ACF-50-Aerosol- ... SI:US:1123" onclick="window.open(this.href);return false;
Ahh, takk for info. Det tenkte jeg ikke på. Får krysse fingrene.jongsanim skrev: Mente at det blir problemer når de sender spraybokser.. Derfor jeg endte opp å kjøpe en flaske uten trykk, og fyller over på sprayflaske.
Håper du får den likevel