tagesk skrev:ole m. skrev:
Det er ikke verre enn at man leser gjennom postene som Juleniss1 har skrevet, så kan man selv gjøre seg opp en mening om det kvalifiserer til utestengning. Har du forsøkt det, tagesk? Om ja, hva er det som er for drøyt, hva er grunnlaget for utkastelse?
Det er det jeg ønsker å vite, det er vel ikke så vanskelig å skjønne?
Kanskje er det slik at meldingene som ble for drøye, de er borte (slettet).
Kanskje er det slik at det som ble for drøyt, det er sendt i PM.
kanskje er det slik at det i tillegg er sendt eposter utenfor systemet.
Det jeg ikke forstår, er hva du har med dette å gjøre?
Eller riktigere: Hva er det du vil oppnå?
At Sjefene diskuterer Julenissens oppførsel med deg?
[TaSK]
Hva er det du bygger dine mistanker og antagelser på? Kanskje er det slik at brukeren Juleniss1 snakker sant, og at han hverken har sendt pm eller e-post til andre som tilsier en slik reaksjon? Jeg velger å tro på det han sier. Enkelte her spekulerer i om det er noen grunn til at administrator og moderatorer velger å forholde seg tause. Har de kastet ut en bruker på tynt grunnlag?
Hva har jeg med dette å gjøre? Jeg bryr meg om urettferdig behandling, og forventer at folk behandles med respekt. Mener du det er galt å reagere på ting man er uenig i? Skal man bare sitte stille og godta det som administrator og moderatorer på dette forumet bestemmer uten videre, når man ser at avgjørelser ikke er riktige? Du må gjerne stilltiende akseptere urett, det er et valg hver enkelt må ta. Jeg aksepterer det ikke.
Det jeg vil oppnå er, fortsatt det samme, å få frem grunnlaget for utestengelsen. Grunnen til dette er et jeg ikke kan se noe som tilsier en slik reaksjon mot denne brukeren. Jeg vil også ha en rettferdig behandling av alle, etter kriterier vi kan forstå.
Jeg skjønner at generelt er ikke utestengelser noe man begrunner offentlig på forumet, men i dette tilfellet synes saken såpass spesiell at jeg mener det er riktig å gjøre det. Brukeren Juleniss1 har også godkjent at pm offentliggjøres, så det bør ikke være noen hindringer for det fra den kanten.