Dette var dagen sin det, snødekte veier og massive køer som sto bom fast og ventet forgjeves på bevegelse..
Og så var det meg, på den lille fjerten av en sykkel som smilende gled forbi i kollektivfeltet

I tillegg holdt alle andre i kollektivfeltet god avstand og tok hensyn når jeg snek meg forbi her og der, kanskje fordi de var lite interessert i å forårsake en ulykke.
For meg ble dette en veldig bra erfaring, jeg fikk testet ut å akselerere litt hardt og skli med bakhjulet mens jeg styrte meg gjennom svingene med forhjulet, noe jeg aldri har gjort før. Syntes selv det føltes litt som de som kjører trial i sand/grus/jord som slenger ut baken når de svinger
Det var mer enn nok grep på E18, men på småveiene på Holmlia var det hovedsaklig tynt nedkjørt snødekke, og mot Røa var det is i sporene og snø i midten, så da la jeg meg på snøen for bedre grep.
Hadde kamera på, så får se om jeg ikke klarer å legge ut en liten snutt.
Det som overrasket meg veldig var dog å møte en likesinnet på vei opp mot Røa, han sto i kø nedover mot Vækerø.. Kanskje finnes vedkommende på forumet?