Motoren er mer en kjapp nok for meg, 1584ccm med ca 130Nm funker for mitt bruk. Nesten så jeg triller på tomgang i 100km/t

Ca 800 mil i sommer uten noe behov for skruing eller annet tull. Akkurat som Apple, It just works ...

Jeg ville nå kalle dette "reklameeffekten". Syklene i seg selv kan jo være bra eller dårlige, men reklamens oppgave er å få en til å tro at man uansett får "noe mer" når man kjøper et gitt produkt. Det lærte vi på ungdomsskolen husker jeg. Og dette er jo HD (og amerikanerne generelt) suverent best på.Zadnez skrev: [...] men visshetene om at det er "the real stuff" er derSå får man kalle det snobberi eller å kjøpe seg inn i et miljø...
Tjaa, jeg måtte nesten presisere det, det er alltid noen som tar ting helt bokstavelig.dag-zzr skrev:Litt på spissen, jhn?
Neida. Tilføy ølvom, det mange ser på som dårlige manerer og sikkert ennå mye mer. 8-)
Sent from my HTC One SV using Tapatalk 2
Åjoda... kjerringa gjør det i ett. Forbreder bikinisesongen, dog ikke denne våren tror jegjhn skrev:
Kroppslig fasong er kanskje ikke så lett å forme etter årstidene
dag-zzr skrev: .... jeg sysler litt med tanken på å skaffe meg en HD....
Skal jo ikke slutte med MC så zzr beholdes.
http://www.harleydavidson-ostfold.no" onclick="window.open(this.href);return false;Intruder skrev:Gidder noen å frembringe noen bilder av nye Harleyer i 2014,stoff om de samme MCer er også velkommen..!!..on the road..
Larsern skrev: men til mitt kjøremønster passer nok en HD aller best.
Intruder skrev:Gidder noen å frembringe noen bilder av nye Harleyer i 2014,stoff om de samme MCer er også velkommen..!!..on the road..
SuperMorten skrev:Intruder skrev:Gidder noen å frembringe noen bilder av nye Harleyer i 2014,stoff om de samme MCer er også velkommen..!!..on the road..
Skal være bra sykkler, tørste, med liten tank men bra sykkler...yam1100 skrev:Hei,hva kan sies om v rod..en til harley?..lurer litt på en sånn..svakheter..(hvis det er noen)sterke sider osv..ser prisen nærmer seg ned mot 100k for en 2002mod..ser ut som mye sykkel for pengene?
Vil ikke si de er noe mere tørste enn andre sykler, målte forbruket på min til 0,56, det varerer litt mellom 0,56 - 0,6 - 0,7 alt etter hvordan man kjører.gorbys skrev:Skal være bra sykkler, tørste, med liten tank men bra sykkler...yam1100 skrev:Hei,hva kan sies om v rod..en til harley?..lurer litt på en sånn..svakheter..(hvis det er noen)sterke sider osv..ser prisen nærmer seg ned mot 100k for en 2002mod..ser ut som mye sykkel for pengene?