Pollti skrev:Nå tror jeg Waffelen kødder med oss ! Han prøvde nok bare å rydde opp i strikketøyet til Waffelinnen en tidlig søndagsmorgen etter å drukket sannhets serumet Braastad. Og vips lå det en fiks ferdig genser der. Ånkli logisk !

Pollti skrev:Nå tror jeg Waffelen kødder med oss ! Han prøvde nok bare å rydde opp i strikketøyet til Waffelinnen en tidlig søndagsmorgen etter å drukket sannhets serumet Braastad. Og vips lå det en fiks ferdig genser der. Ånkli logisk !
Lagde grytekluter, husker jeg...Jalmar skrev:Jeg har strikka et skjerf en gang. Det var under tvang på barneskolen.
Trådsnella og alt det der er nok havnet i en skadet del på harddisken for min del...Jalmar skrev:Men husker dere at vi lagde noe strikke-greier ved hjelp av trådsneller? Det var tomme trådsneller i tre, og så spikra vi fire små spikere i den ene enden. Så gjaldt det å hekle eller strikke på en eller annen måte, og da kom det en fin remse ut av hullet i trådsnella. :)
Jalmar skrev:Var det bare noe vi blei trua til på skolen i Lørenskog? Ingen som har vært borti den trådsnelle-heklingen???
Hvis den skal brukes som kjøredress, vil jeg anbefale deg å strikke et innerfor av ståltråd. Bruk en galvanisert ståltråd til dette. Er brukeren interessert i musikk kan pianotråd anbefales.Baron von Waffel skrev:Beksøm er notert. Det kan være lurt å ha genseren tett så kan den brukes til snowboardaktiviteter om vinteren og som kjøredress om sommeren.
Som allvitende og lokal størrelse ( 54) gjorde jeg en tur innom,og etter et nådeløst blikk gjorde jeg megJalmar skrev:Under en ekspedisjon til Brumunddal kom Pollti og jeg over ei sjappe som antagelig vil passe BvW. I denne sjappa kan man nemlig kombinere mc OG håndarbeid.![]()