BMW R1200RT 2014

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
Brukeravatar
hakhap
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR

Re: BMW R1200RT 2014

Legg inn av hakhap »

BMW selve mener der er en hel del unødvendige elektriske hjelpemidler på den nye RT :lol

[video]http://www.youtube.com/watch?v=JrwBZlhMHfQ[/video]
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Brukeravatar
Bringisen
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014

Legg inn av Bringisen »

Det kan aldri bli for mye av unødvendige elektroniske hjelpemidler :P :p
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Brukeravatar
poulet_cavalier
Motorsykkelen din: R1200GS

Legg inn av poulet_cavalier »

Bringisen skrev:Det kan aldri bli for mye av unødvendige elektroniske hjelpemidler :P :p
Enig! :D

Men av alt utstyret på GS'en er det nok startknappen jeg gleder meg mest til å bruke..
FLICKR: https://www.flickr.com/photos/132823894@N04/
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras

Brukeravatar
Bringisen
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014

Legg inn av Bringisen »

poulet_cavalier skrev:
Bringisen skrev:Det kan aldri bli for mye av unødvendige elektroniske hjelpemidler :P :p
Enig! :D

Men av alt utstyret på GS'en er det nok startknappen jeg gleder meg mest til å bruke..
Det er jeg helt enig i :prf

Min ble mest sannsynlig produsert i forrige uke og forhåpentligvis på vei til Bergen i disse dager. Får vite mer ut i slutten av neste uke.......glede :banansplit
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Svar