Takk for tips, men jeg ELSKER Østerrike og vil på død og liv kjøre lengst mulig der, derfor ruta slik + at jeg nå har en fetter i Wien som gjerne vil ha besøk også.JohnnyTh skrev:Mulig Tsjekkia allerede er utforsket av dere. Hvis ikke hadde jeg vurdert å Ta den veien tilbake.evike skrev:og nettopp derfor har vi altså lagt planer for sommeren 2014:
Via tidligere DDR - Østerrike - Ungarn - tilbake NESTEN samme rute, bare såvidt litt til høyre/venstre for å unngå samme hjulsporet hjem igjen.
Sist vi var i Balaton med sykkel ankom vi i 38 graders varme og hvis jeg må velge mellom 38 og 12, så velger jeg 38 hvilken dag som helst.
Snakker for meg selv her, vet at KM gjerne ville svart annerledes.
Edit: For å gjøre noe annerledes enn de siste par år så har vi igjen lagt ferien SENT, starter ikke fra Tønsberg før torsdag 14. august. Ankomst tilbake i Gøteborg ca. 5./6. september.
Motorvei 93 til Regensburg i Tyskland er en veldig fin motorvei. Skal vistnok være kjent som en av de fineste i Tyskland. Riktig nok motorvei men den slynger seg fint gjennom landskapet. Og krysser noen nationalparker
Nordkapp er like langt unna som Lake Como
- evike
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Kontakt:
Re: Nordkapp er like langt unna som Lake Como
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]