Jeg ser værmeldingen ser lovende ut, mot siste halvdel av neste uke, og jeg er kjøresugen. Noen som blir med på tur?
Hvor og når? Hvor langt vil du?LordShaft skrev:Jeg blir med... Skal jobbe torsdag men ellers er jeg good to go :-)
Sony Z2
Når på torsdag gå du på? Jeg får arveprinsen min hjem fra syden seint lørdag/natt til søndag, så da blåser det vel i retning av dagstur? For tirsdag har pr nå ikke noen god melding.LordShaft skrev:Igrunn samme for meg.... Så lenge jeg kommer meg på vakt torsdag :-) hva tenker du? Har du noe du lengter etter å kjøre?
Sony Z2
Jeg er veldig med fredag ettermiddag/kveld hvis det skulle bli noe. Har dessverre ikke mulighet til noe før det.Olav K skrev:Hallo alle sammen![]()
Jeg ser værmeldingen ser lovende ut, mot siste halvdel av neste uke, og jeg er kjøresugen. Noen som blir med på tur?
Men nå melder de bedre vær i morgen allerede, det åpner jo for en overnatting. Om du vil kjøre Ryfylke, Nordsjøveien, Lysebotn og Suleskard, med en overnatting i Lindesnes/Lyngdal/Farsund området er jo det en mulighet.LordShaft skrev:Jobber døgn torsdag, altså til 8 på fredags morgen, etter den vakten har jeg 8 døgn fri![]()
Ja nordover frister veldig. Men da snakker vi fort noen dagers tur. Det er langt opp dit, og pine seg til døde på sykkel for å komme opp raskest mulig... Det blir vondt tipper jeg :-)
Sony Z2
Så da kan du være på Voss klokken 09:00 da?LordShaft skrev:Bare så det er sagt har jeg hus tilgjengelig i Ålesund :-P foreldrene mine er på ferie![]()
Men jeg er som sagt på døgnvakt i dag. Så er ferdig på jobb i morgen klokken 08:00
Sony Z2
Det var litt fleip det med Voss klokka 09 altså :-) , men jeg er kjøreklar, nord eller sør, bare ikke for langt øst, for der er det flatt og tristLordShaft skrev:Nei det har jeg ikke sjangs å rekke.... Må hem å hente sykkelen osv.... Men du er giret på å kjøre nordover i morgen tidlig?
Sony Z2
Spøk til side, hvor skal vi møtes og når?LordShaft skrev:Ja vi må holde oss på Vestlandet, svingete veier og fine fjell![]()
Må ikke fleipe med slikt... Jeg hadde stått på Voss klokken 9 jeg Hahaha
Sony Z2
Blir tur søndag formiddag. Hvis noen vil slenge seg med på hele eller deler er det bare å gjøre det. Med det været som er kommet, må dette bli en fantastisk turcevillan skrev:Om et par uker blir det forresten langtur sørover for familiebesøk. E39 er selvfølgelig uaktuelt, så det blir nok innlandet nedover. Nå starter utfordringen med å gjøre Duke'en "touring"-klar...Mye fine veier i Sirdal, Setesdal, Flekkefjord og omegn.
Sendt fra Note 10.1 4g