SuperMorten skrev:LordShaft skrev:
Jeg mener du bør unngå slike avslutninger på innleggene dine....
Stå heller for dine valg og ta imot den hyllest eller kritikk det måtte medføre
Er helt enig med deg, men jeg mener jo også at hylekoret egentlig burde respektere de valg vi gjør. Jeg tror veldig mange glemmer at det er et frivillig arbeid, for å ha et sted vi kan møtes og dele vår felles interesse, MC.
Nå er det en gang slik, at vi alle har noe å hyle om. Noen mer enn andre, og gjerne uten grunn. Noen liker å lage debatt med å alltid være av motsatt mening bare for "morro" skyld.... Ja listen kunne fortsatt i evigheter.
Jeg jobbet en stund for en organisasjon som baserte seg på frivillig arbeid. Der man i utgangspunktet ikke kan gi noen sparken, uansett hvor ubrukelig de er i den oppgaven de er satt til. Hva gjør en i en slik situasjon. Jo, en må gå mange runder med seg selv, lære og tilpasse seg situasjonen å gjøre det beste ut av det.
La folket hyle, Jeg føler dere skaper mer hyling med noen av kommentarene deres enn dere gjør med handlingene deres.
Det er en grunn til at jeg velger å være her inne! Stort sett er trivselen høy, selv om der er forumbrukere jeg er langt mere på vakt rundt enn andre.
Å unngå å bruke forumet bidrar jo ikke akkurat positivt. Jo flere ildsjeler som bidrar og lager tråder, ignorerer det største hylekoret jo mindre har de å hyle for!
Skulle det komme en dag der jeg mener at administrator eller moderatorer driver med maktmissbruk eller behandler meg dårlig, ja da unngår jeg bare å logge inn her. Min verden tar ikke slutt av den grunn
Meg personlig er stor fornøyd med måten dette forumet driftes på! Har alltid hatt en god tone med AJ og syns han er en bra kar, selv om jeg har undret litt over noen valg og uttalelser han har hatt. Han er da for faen menneske han også! Det skal også være sagt at han har noe spesiell musikksmak