Pøh...mortenolb skrev:Meldt regn frem til klokka 12 i morgen, ja. :o
Frem til kl. 09:00 har dte meldt regn. Etter det, strålende sol

Pøh...mortenolb skrev:Meldt regn frem til klokka 12 i morgen, ja. :o
Hvis du går på timevarselet så slutter det litt førOrion skrev:I følge YR er det meldt regn fram til kl. 12 i morgen, så ligger helt i grenseland.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Du kan jo bli med meg og Cutless til Sandefjord i morgen? Skal en tur å se på en Ducati som han sikler litt på :)freddy123 skrev:Får ta det til neste sesong istedenfor da. Da får jeg kjøre min egne lille tur imorgen før jeg stuer den helt bort for vinteren.
Tenkte vi skulle ta drøbaktunnellen/oslofjordtunnelen. Da kunne vi jo evt. møtt deg på Esso i Drammen evt.?freddy123 skrev:Holder jo til i bærum så vet jeg ikke om dere tar moss horten ferga eller hva ?
Jepp! Aner ikke hvor lang tid det tar, men mener jeg brukte ca. 1.5 timer, så jeg tror vi går ut fra det. Vi stopper sikkert en gang langs veien å skravler litt også.freddy123 skrev:den er grei da sender du bare mld med avreise og sånn ca når dere forventer å være i drammen ja så kan jeg møte dere der, esso antmannsvingen foreksempel der vi møttes når vi kjørte første høstturen.
Er nok ikke der før 10:00 nei, men er ikke sikkert vi er langt unna. Uansett så sender jeg sms når vi kjører og da kan du bare beregne 1.5 time. Vertfall ikke noe merfreddy123 skrev:den er grei da setter jeg vekkerklokka på 9:00 og regner ikke med dere er i drammen noe særlig før 10 tia jeg da.
snakkes imorgen