...så det ble ingen jobb og null cash i denne omgang !!

Grattis Alltid deilig å få bekreftelse på slik, man vet jo aldri (Murphys lov). Har du bestemt deg om du skal beholde sykkelen eller selge den etter ombyggingen?AJ skrev:Min personlige gla'sak i dag var den endelige bekreftelsen fra verkstedet om at garantireparasjonen av toppen på Stelvio-motoren (unormal kamakselslitasje) har fått godkjenningsstempel fra Italia med henvisning til en spesifikk technical bulletin som kom tidligere i år.
Verken jeg eller verkstedet hadde ventet noe annet resultat enn dette, men likevel godt å få det endelig bekreftet.
Dette betyr ombygging fra flat tappets til roller tappets. Og det er jeg trygg på skal bli veldig bra
At "alt tenkelig som kan gå galt, går galt på verst tenkelig tidspunkt" er jo alltids en risiko... Men satser på at dette blir bra. Oppsto heller ingen dramatikk i tiden før kamaksel-slitasjen ble oppdaget.Cutless skrev:
Grattis Alltid deilig å få bekreftelse på slik, man vet jo aldri (Murphys lov). Har du bestemt deg om du skal beholde sykkelen eller selge den etter ombyggingen?
Høres fornuftig ut. Angående Murphys lov så var det angående venting på godkjenningsstempelet på garantijobben :)AJ skrev:At "alt tenkelig som kan gå galt, går galt på verst tenkelig tidspunkt" er jo alltids en risiko... Men satser på at dette blir bra. Oppsto heller ingen dramatikk i tiden før kamaksel-slitasjen ble oppdaget.Cutless skrev:
Grattis Alltid deilig å få bekreftelse på slik, man vet jo aldri (Murphys lov). Har du bestemt deg om du skal beholde sykkelen eller selge den etter ombyggingen?
Ang. salg: får jeg en pris jeg kan akseptere så selger jeg. Men får jeg kun skambud så beholder jeg den.
Kjører mer enn gjerne en sesong til med Stelvio'en, som allerede har gitt meg svært mye kjøreglede og gode kjøreopplevelser - mer enn hver av de andre syklene jeg har eid
Ok :-) .Cutless skrev:
Høres fornuftig ut. Angående Murphys lov så var det angående venting på godkjenningsstempelet på garantijobben :)
Ikke bruk alle penga på gave til fruenLordShaft skrev:Dagens glad sak... 1,9 i takst på leiligheten. Blir dermed enda mer spennende å se hva det ryker for på markedet. Blir en god jul dette![]()
Note 4
Det kalles å legge inn aksjer!SuperMorten skrev:Ikke bruk alle penga på gave til fruenLordShaft skrev:Dagens glad sak... 1,9 i takst på leiligheten. Blir dermed enda mer spennende å se hva det ryker for på markedet. Blir en god jul dette![]()
Note 4rop
Når man skjærer av topplokket på slike mennesker så ser man kun en tråd som går fra den ene siden til den andre, og kapper du denne tråden, så detter ørene av.LordShaft skrev:Det er faen meg helt krise.... Er det rart samfunnet er i ferd med å ryke fullstendig? Du skal jaggu være bra tjukk i hodet når du melder deg på en slik serie frivillig.
Note 4
Datteren min på 14 får stort sett velge selv hva hun vil gjøre, hva hun vil bli osv. Det viktigste er at hun gjør det hun har lyst til sier jeg.. Med ETT UNNTAK... nemlig...Bjerknez skrev:Når man skjærer av topplokket på slike mennesker så ser man kun en tråd som går fra den ene siden til den andre, og kapper du denne tråden, så detter ørene av.LordShaft skrev:Det er faen meg helt krise.... Er det rart samfunnet er i ferd med å ryke fullstendig? Du skal jaggu være bra tjukk i hodet når du melder deg på en slik serie frivillig.
Note 4
GratulererCarpa skrev: Så for første gang i mitt nok så lange liv har jeg meldt meg inn i en fagforening.
Om noen ble nysgjerrige nå så heter denne foreningen Krifa :)
Har denne foreningen forhandlingsrett med noen arbeidsgivere i Norge ?AJ skrev:GratulererCarpa skrev: Så for første gang i mitt nok så lange liv har jeg meldt meg inn i en fagforening.
Om noen ble nysgjerrige nå så heter denne foreningen Krifa :)!
Var innom sidene til Krifa selv og sjekket for en god stund siden og har faktisk vurdert medlemskap selv :-) .
Virker som en bra forening med fokus på de rette tingene .
Kjenner meg igjen der. For ikke å snakke om hvor enormt mye penger de skal ha for medlemskapet.Carpa skrev:Det er uinteressant for meg egentlig, men jeg tror nok ikke de har det.
Slik arbeidsmarkedet har blitt her i landet så er det for meg viktigst å ha en organisasjon i ryggen dom støtter meg i en eventuell tvist med arbeidsgiver.
Selvfølgelig burde man støttet en organisasjon som har slik forhandlingsrett, men så lenge de samme organisasjonene bruker medlemskontingenten på å støtte politiske partier, og så lenge de bruker streik som et virkemiddel i en forhandling så får de ikke en krone av meg.
Black Friday, til og med :-) .hakhap skrev:Dagens gladsak, det er fredag.
Denne gladsaken din er nok til stor glede for disse pampene her også :-)Intruder skrev:Fysst meg sjøl og så meg sjøl
og blir det att no tar jeg jaggu det også..
og min gladsak i dag er at jeg har vært med i LO i førti år,og med all dritten som dukker opp blant bedriftsaktører i dag ville jeg gladelig vært med i førti til...