Denne tror jeg rett og slett jeg må få over på et A3-ark og henge over senga på soverommet til skrekk og advarsel!! Forstår ikke hvorfor det er nødvendig å gjøre alt så komplisert, når det tross alt er så enkelt...Snikendeugle skrev:For å spore av litt, men alikevel være relevant for forhold snakk:
![]()
Denne må lagres.. Hadde jeg vært singel jente, hadde denne kommentaren alene vært nok til at jeg hadde tatt kontaktBjerknez skrev:Hvis du gifter deg med ei dame som du traff for første gang her inne på mcsiden mortenolb, så skal jeg kjøre naken på bakhjulet fra Fredrikstad til Oslo, midt i rush'en, på en cruiser!
Flott historieSuperMorten skrev:Denne må lagres.. Hadde jeg vært singel jente, hadde denne kommentaren alene vært nok til at jeg hadde tatt kontaktBjerknez skrev:Hvis du gifter deg med ei dame som du traff for første gang her inne på mcsiden mortenolb, så skal jeg kjøre naken på bakhjulet fra Fredrikstad til Oslo, midt i rush'en, på en cruiser!![]()
Men litt seriøst, så har jeg litt erfaring med sånn internett-dating.. Jeg kom i snakk med ei som utga seg for å være jente i passende alder. Dette var på tv2 s.no sitt forum, veggavisen, for snart 10 år siden. Vi snakket på nett i sikkert et par år. Hun bodde i sør og jeg i nord. En gang i 2008 møttes vi i Oslo, og hun snakket sant. Bildet jeg hadde sett var av henne..I oktober 2008 flyttet vi sammen, og i juli 2009 fikk vi gutten vår. Ett år senere giftet vi oss. Nå har vi to barn, hus og hage og alt det der..
Mine tidligere samboere møtte jeg på byen. Sånn av typen litt for høy promille, overnatter hos meg og drar aldri hjem, men flytter inn sånn litt etter hvert.. Ferdig med sånt, for alltid håper jeg..Elolz skrev:To forrige exene møtte jeg på nettet, ikke noen stor suksess. Har bestemt meg for å prøve på gamlemåten denne gangen.
Lykke til :-) ! Og hold oss gjerne oppdatertSnikendeugle skrev:Jeg var og så på en leilighet her om dagen. Hun som holdt visning leide, men skulle flytte ut og måtte dermed finne noen som kunne ta over.
Jeg fikk desverre ikke leiligheten, men jeg sendte i etterkant en SMS til jenta som holdt visningen og spurte om hun ville bli med på en kaffe en dag. Fikk et positivt svar tilbake.
Værre er det visst ikke :)
Det enkle er ofte det beste.Snikendeugle skrev:Jeg var og så på en leilighet her om dagen. Hun som holdt visning leide, men skulle flytte ut og måtte dermed finne noen som kunne ta over.
Jeg fikk desverre ikke leiligheten, men jeg sendte i etterkant en SMS til jenta som holdt visningen og spurte om hun ville bli med på en kaffe en dag. Fikk et positivt svar tilbake.
Værre er det visst ikke :)
Er ikke vi alle det? :-)Carpa skrev:Storforlangen KawaJens?
Åååå skal nok klare å sammle et spleise lag til bryllup. Du har heller ikke gjit noe lengde det skal vare heller så litt penger til advokat er nok heller ikke noe problem. Det blir no tross alt et flott bilde på framsiden av mcsidenBjerknez skrev:Nå holder du deg unna mortenolb Carpa! Hvis ikke så blir jeg skyldig en pinlig tur på cruiser til hovedstaden
Åjåj, jeg skal dele en hemmelighet med dere... Min førstefødte er eldre enn mortenolbKawaJens skrev:Åååå skal nok klare å sammle et spleise lag til bryllup. Du har heller ikke gjit noe lengde det skal vare heller så litt penger til advokat er nok heller ikke noe problem. Det blir no tross alt et flott bilde på framsiden av mcsidenBjerknez skrev:Nå holder du deg unna mortenolb Carpa! Hvis ikke så blir jeg skyldig en pinlig tur på cruiser til hovedstaden
Oddsen for at ei dame treffer sin make på et mc forum er nok langt større enn at det motsatte skal skje. Men treffer du din fremtige mann her inne Carpa så skal jeg vertfall komme i bryllupet - hvis jeg blir bedt. Ikke for at det bør være noe positivt vel og merke... men liv og røre blir det!Carpa skrev:Åjåj, jeg skal dele en hemmelighet med dere... Min førstefødte er eldre enn mortenolbKawaJens skrev:Åååå skal nok klare å sammle et spleise lag til bryllup. Du har heller ikke gjit noe lengde det skal vare heller så litt penger til advokat er nok heller ikke noe problem. Det blir no tross alt et flott bilde på framsiden av mcsidenBjerknez skrev:Nå holder du deg unna mortenolb Carpa! Hvis ikke så blir jeg skyldig en pinlig tur på cruiser til hovedstaden
Riktignok har jeg sansen for yngre menn, men jeg er ingen cougar![]()
Men jeg er singel jeg også da,,, og om det veddemålet ikke bare gjelder for mortenolb så..... kanskje..... who knows
Er trendy å vere cougar no til dags, til og med egne tv serier.Carpa skrev:Åjåj, jeg skal dele en hemmelighet med dere... Min førstefødte er eldre enn mortenolbKawaJens skrev:Åååå skal nok klare å sammle et spleise lag til bryllup. Du har heller ikke gjit noe lengde det skal vare heller så litt penger til advokat er nok heller ikke noe problem. Det blir no tross alt et flott bilde på framsiden av mcsidenBjerknez skrev:Nå holder du deg unna mortenolb Carpa! Hvis ikke så blir jeg skyldig en pinlig tur på cruiser til hovedstaden
Men jeg er singel jeg også da,,, og om det veddemålet ikke bare gjelder for mortenolb så..... kanskje..... who knows
Carpa skrev:Åjåj, jeg skal dele en hemmelighet med dere... Min førstefødte er eldre enn mortenolbKawaJens skrev:Åååå skal nok klare å sammle et spleise lag til bryllup. Du har heller ikke gjit noe lengde det skal vare heller så litt penger til advokat er nok heller ikke noe problem. Det blir no tross alt et flott bilde på framsiden av mcsidenBjerknez skrev:Nå holder du deg unna mortenolb Carpa! Hvis ikke så blir jeg skyldig en pinlig tur på cruiser til hovedstaden