Samekniv på MC

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Kontakt:

Re: Samekniv på MC

Legg inn av Bjerknez »

TBI81 skrev:han mente at det "kom helt an på hva jeg brukte den som" :knegg
Dildo... :-# :x

TBI81
Motorsykkelen din: Ja

Legg inn av TBI81 »

Bjerknez skrev:
TBI81 skrev:han mente at det "kom helt an på hva jeg brukte den som" :knegg
Dildo... :-# :x
Ehm .. Høres definitivt ut som en feilsortering
Bilde

Brukeravatar
Jompa
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050

Legg inn av Jompa »

Ikke helt med her.. men er det en samedildo eller er det sånn at det er vanlig å ha med seg dildo når man kjører sykkel ? Mangler jeg noe vesentlig i mc-utstyret mitt ?
Og er det vanlig å gå med dildoen i beltet, som en kniv eller leatherman ?

I tilfellet på bildet er det soleklart at "redskapet" skulle i ee-avfallet.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
tagesk
Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
Kontakt:

Legg inn av tagesk »

Bjerknez skrev:Denne loven er vel bare dukket opp fordi politiet skal ha en viss hjemmel for å inndra våpen (kniv) hvis dem føler feil person har dette. Om JEG blir stoppet med en fiskekniv i hanskerommet eller en liten lommekniv i tankvesken så tror jeg neppe jeg hadde fått noen reaksjon på det.
Målet er å sikre at det i utgangspunktet er ulovlig med kniv. Derfor enhver som bærer kniv kunne stoppes, avkreves forklaring, og da er det kanskje skjellig grunn til videre randsaking, bringe vedkommende inn for kontrll, Et Ceter, kanskje ta en sjekk i bilen og kanskje hjemme, Et Alibi.

Effekten, som er det man ønsker å oppnå, er at om du er gjengmedlem, da bærer du ikke kniv. Å bære en kniv gir nemlig politiet rett til å grave i ting du kanskje ikke ønsker at politiet skal grave i.

[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)

Brukeravatar
Bjerknez
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

tagesk skrev:
Bjerknez skrev:Denne loven er vel bare dukket opp fordi politiet skal ha en viss hjemmel for å inndra våpen (kniv) hvis dem føler feil person har dette. Om JEG blir stoppet med en fiskekniv i hanskerommet eller en liten lommekniv i tankvesken så tror jeg neppe jeg hadde fått noen reaksjon på det.
Målet er å sikre at det i utgangspunktet er ulovlig med kniv. Derfor enhver som bærer kniv kunne stoppes, avkreves forklaring, og da er det kanskje skjellig grunn til videre randsaking, bringe vedkommende inn for kontrll, Et Ceter, kanskje ta en sjekk i bilen og kanskje hjemme, Et Alibi.

Effekten, som er det man ønsker å oppnå, er at om du er gjengmedlem, da bærer du ikke kniv. Å bære en kniv gir nemlig politiet rett til å grave i ting du kanskje ikke ønsker at politiet skal grave i.

[TaSK]
Er vel i grunn akkurat det jeg mener, så er helt enig med deg :thumleft

Brukeravatar
Jompa
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050

Legg inn av Jompa »

Ooops, seriøs tråd :redface :redface
Best å skygge unna før jeg kommer med mere off-topic. :-)å
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Svar