Dildo...TBI81 skrev:han mente at det "kom helt an på hva jeg brukte den som"

Dildo...TBI81 skrev:han mente at det "kom helt an på hva jeg brukte den som"
Ehm .. Høres definitivt ut som en feilsorteringBjerknez skrev:Dildo...TBI81 skrev:han mente at det "kom helt an på hva jeg brukte den som"
Målet er å sikre at det i utgangspunktet er ulovlig med kniv. Derfor enhver som bærer kniv kunne stoppes, avkreves forklaring, og da er det kanskje skjellig grunn til videre randsaking, bringe vedkommende inn for kontrll, Et Ceter, kanskje ta en sjekk i bilen og kanskje hjemme, Et Alibi.Bjerknez skrev:Denne loven er vel bare dukket opp fordi politiet skal ha en viss hjemmel for å inndra våpen (kniv) hvis dem føler feil person har dette. Om JEG blir stoppet med en fiskekniv i hanskerommet eller en liten lommekniv i tankvesken så tror jeg neppe jeg hadde fått noen reaksjon på det.
Er vel i grunn akkurat det jeg mener, så er helt enig med degtagesk skrev:Målet er å sikre at det i utgangspunktet er ulovlig med kniv. Derfor enhver som bærer kniv kunne stoppes, avkreves forklaring, og da er det kanskje skjellig grunn til videre randsaking, bringe vedkommende inn for kontrll, Et Ceter, kanskje ta en sjekk i bilen og kanskje hjemme, Et Alibi.Bjerknez skrev:Denne loven er vel bare dukket opp fordi politiet skal ha en viss hjemmel for å inndra våpen (kniv) hvis dem føler feil person har dette. Om JEG blir stoppet med en fiskekniv i hanskerommet eller en liten lommekniv i tankvesken så tror jeg neppe jeg hadde fått noen reaksjon på det.
Effekten, som er det man ønsker å oppnå, er at om du er gjengmedlem, da bærer du ikke kniv. Å bære en kniv gir nemlig politiet rett til å grave i ting du kanskje ikke ønsker at politiet skal grave i.
[TaSK]