Siste videoen jeg så var av en som akkurat hadde kjørt 16 000 miles på en av dem. Setet vart visst bedre etterhvert, men sånn det var til å begynne med var det eneste han hadde å klage på, på sykkelen.Kawagutten skrev:Jeg har sikkert noen av de samme problemene som din far har og har kjørt 52 mil med en Z1000SX.Synes den var veldig god å kjøre,alt er perfekt foruten sete som kan byttes ut med en comfortsal.Koster mer å kjøpe annen sykkel først for så å finne ut etter noen år at det var nettop denne du skulle ha kjøpt istedet :-)Fjeldern skrev:Har sett på en del videoer av syklene her, med både Suzuki, Honda og Kawazaki. Også en med alle 3. Og må si Kawazakien er den som frister mest av den gjengen. Litt mer sport over den føler jeg.
Skal så klart prøvesittes, og helst prøvekjøres førjeg sier noe helt sikker, og så er det jo hva andre halvdelen av penga mener om sykklene også. Så fortsetter å titte og sikle i mange måneder til tenker jeg'!
Det at den er mer sporty enn dem andre sykklene som ligner er et stort pluss. Og side veskene gikk visst veldig lett på og av, som kan være kjekt.
Så ser den jo også veldig R ut da, som jeg synes er positivt!
Fått svar fra vegvesenet om hvordan overgang til A2 funker, og er visst dato til dato, så akkurat 2 år på dagen. Så midten/slutten av august får jeg da tunglappen..
Liten nedtur, men er vel uengåelig.
Edit: 13 august er førerkortet mitt utsendt. Så da kan jeg få tunglappen. Gudskjelov ikke helg da ihvertfall