

Blinklysfestene skal være ganske likt.Trondgv skrev:Bestiller meg denne, men jeg har jo mindre blinklys bak mtp at det er R versjonen jeg har. Vet du om det er mulig å bytte ut disse, kan du eventuelt sjekke? :)cevillan skrev:PP sin egen skiltholder er ikke kompatibel men passasjerhåndtak. Ikke er den særlig tidy heller. Jeg har den på nå, men har skiltholderen fra R&G liggende som jeg ikke har fått montert enda. Den er mye mindre enn PP sin og ser langt bedre ut. Dette er vel også den eneste der passasjerhåndtakene passer. Snikendeugle har denne montert. Ellers så finnes et alternativ fra Evotech.
Flott, da er Tidy tail snart på vei i postenSnikendeugle skrev:Blinklysfestene skal være ganske likt.Trondgv skrev:Bestiller meg denne, men jeg har jo mindre blinklys bak mtp at det er R versjonen jeg har. Vet du om det er mulig å bytte ut disse, kan du eventuelt sjekke? :)cevillan skrev:PP sin egen skiltholder er ikke kompatibel men passasjerhåndtak. Ikke er den særlig tidy heller. Jeg har den på nå, men har skiltholderen fra R&G liggende som jeg ikke har fått montert enda. Den er mye mindre enn PP sin og ser langt bedre ut. Dette er vel også den eneste der passasjerhåndtakene passer. Snikendeugle har denne montert. Ellers så finnes et alternativ fra Evotech.
Tidy tail og sidevesker _kan_ bli et ørelite problem for blinkerne, men siden du har mindre blinkere tror jeg det går fint.
Når det gjelder sidevesker så kan jeg ihvertfall anbefale SW-Motech sine BLAZE bagger for Duken
Jepp, det var herlig å komme i gang :) satser på at lappen er i boks før 17 mai 8-)Olden skrev:Det er deilig å få unna den første kjøretimen!Og oppkjøring allerede ved månedskiftet til Mai er jo helmaks.
Nesten litt skummelt å henvise til en tråd som denne, men gjør det likevel. Fornuftige og kloke MC-eiere vet å kunne sortere ut hva som er lurt og logisk og hva som ikke er det...Trondgv skrev: Også litt om innkjøring, hvordan skal jeg gjøre dette, foruten om at jeg skal holde meg under 6000 rpm de første 1000km. Kjøre i mye forskjellige hastigheter på forskjellige gir? Håper noen kan komme med gode råd. :)
Maaasse forskjellige svar og meninger her, så får se hvordan jeg gjør det. Lurer på om jeg skal høre med mekanikerene hos forhandler, og spør dem hvordan de hadde gjort det vis det hadde vært deres egen sykkelAJ skrev:Nesten litt skummelt å henvise til en tråd som denne, men gjør det likevel. Fornuftige og kloke MC-eiere vet å kunne sortere ut hva som er lurt og logisk og hva som ikke er det...Trondgv skrev: Også litt om innkjøring, hvordan skal jeg gjøre dette, foruten om at jeg skal holde meg under 6000 rpm de første 1000km. Kjøre i mye forskjellige hastigheter på forskjellige gir? Håper noen kan komme med gode råd. :):
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=208830#p208830" onclick="window.open(this.href);return false;
Snikendeugle skrev:Du får et varsel når det er ca. 1,5-2 liter igjen på tanken. Da starter en egen tripteller
Takker for svarRuneMC skrev:Hvis det er av typen som bare lyser når tanken nærmer seg tom, så er det best å nulle ut tripteller ved tanking.
Du bør remappe om du fjerner katalysatoren om du ikke vil ha crappy ytelse og feil blandingsforhold. Du bør samtidig åpne luftfilteret med enten DNA S2 filter coveret, eller kutte hull i den originale slik som PP luftboksen ser ut.Trondgv skrev:Powerparts er dyyyrtHar bestilt de svarte klistermerkene nå, men er fortsatt myyye jeg har lyst på
Lurer også på å kjøpe Fresco Cat Bypass. Regner med at dette er plug and play, eller trenger jeg noe remap for dette? Vis det er plug and play, vet jeg hva som skal bli kjøpt inn ved neste lønning
![]()
Ser også litt på handguards, men disse får jeg ta som det kommer, er litt usikker. Vurderer også å lakkere halve felgen hvit/svart, men det blir ikke før etter sesongen i alle fall.
Vis dere har noen anbefalinger for hva jeg "må ha", så kom med det
Vurderer remap til fulleffekt etter førstegangsservice, regner med at vis jeg fjerner katalysator og monterer bypass røret, så tar de seg vel av det vis jeg spør. Med å kutte hull, tenker du da på innenfor de røde strekene jeg har tegnet på bildet her?Snikendeugle skrev: Du bør remappe om du fjerner katalysatoren om du ikke vil ha crappy ytelse og feil blandingsforhold. Du bør samtidig åpne luftfilteret med enten DNA S2 filter coveret, eller kutte hull i den originale slik som PP luftboksen ser ut.
Takker for det!cosmogs skrev:Dæven, synes det er mange flotte nye sykler her i år, kjempegratulerer med din! Synes KTM´n er en utrolig fin maskin!![]()
Førerkortet nærmer seg også, har gått kjapt for deg dette. Tenker du får en flott sommer!